Материалдар / ҚМЖ "Команда бойынша" 5 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ҚМЖ "Команда бойынша" 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспар 5 сынып информатика
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қаңтар 2018
1367
18 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: Сынып: 5 сынып пән: информатика
Мұғалім: Баймаканова С.Е.
Сабақтың тақырыбы

Команда бойынша
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
  • Алгоритмнің сызықтық, тармақталған, циклдік түрлерімен таныстыру.
  • Білім жетістіктерін әділ бағалауды қамтамасыз ету


  • Бағалау критерийлеріБарлық оқушылар
  • Алгоритмдер түрлеріне мысалдар келтіре алады
  • Біліп, үйренгендерін қолданып, практикалық және теориялық түрде берілген тапсырмаларды орындайды.
  • Орындаушылар мен олардың командалар жүйесін анықтайды
  • Тілдік мақсаттар

    Оқушылар орындай алады:Пәндік лексика және терминологияАлгоритм, орындаушы, формальды және формальды емес
    Құндылықтарға баулу-ынтымақтастық-шығармалышық және сын тұрғысынан ойлау-жауапкершілік
    Пəнаралық байланыс Математика, қазақ тілі, орыс тілі, музыка
    Алдыңғы білім Алгоритм анықтамасын тұжырымдау
    Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар
    Сабақтың басы1 кезең

























    2 кезең





























    Ұйымдастыру кезеңі:«Сәлем!» тренингін ұйымдастыру.Топқа бөлінуМ: Көтеріңкі көңіл орнату үшін тренинг ұйымдастыру. О: Оқушылар мұғаліммен бірге орындайды. Сабаққа ынталары, өзіне сенімділігі артады. Жаңа сабақтың мақсаты мен міндеттерін анықтайды.Үй тапсырмасын тексеру:Өткен тақырып бойынша қадам тапсырмаларын орындау. Қызығушылықты ояту, мәселе қою.М: Көпір тапсырмасы сұралады.
  • Алгоритм деген не?
  • Орындаушылар кімдер бола алады?
  • О: Оқушылар ойланып, сұрақтарға сыни тұрғыдан жауап береді.
  • Теория бойынша «Білу» - сұрақтар қойылады, «Түсіну» - сыни сұрақтар қойылады, «Талдау» - берілген суреттер бойынша алгоритмдерді тауып, ажырату, «Жинақтау» - алгоритм түрлерінің анықтамасын дәатерге жазу тапсырмалары топтық, жұптық және жеке жұмыс орындалады.
  • Әр топқа берілген тақырып бойынша: алгоритмнің түрлері туралы постер дайындау және қорғай тапсырмасы беріледі.Оқулықтағы тапсырмалар(топтық жұмыс):1-топ: Сызықтық алгоритм2-топ: Тармақталған алгоритм3-топ: Циклдік алгоритмҚалыптастырушы бағалау Тапсырма 1Орындаушыға команда беретін нысандарды көрсетіңіз.Тапсырма 2Орындаушы үшін сәйкес командалар жүйесін толықтырыңыз.Дескриптор Білім алушы- орындаушыға команда беру үшін нысандарды анықтайды;- орындаушылар үшін командалар жүйесін құрады.












    Мәтін, үйлестірме парақшалары,











    Мазмұнды сызба (постер)







    Сабақтың соңы 3 кезең



    «Қолдану» және «Бағалау» тапсырмалары Оқулықтағы 5-6 қадамдық тапсырмаларды орындау 92 бет.1-алгоритм құрады2-неліктен алгоритмде белгілі бір әрекеттер бірнеше рет орнатылады ой білдіру.Бағалау, кері байланыс. «Бес саусақ әдісі бойынша»Үйге тапсырма 1. §15-ті оқу. Алгоритм түрлерінің әрқасысына мысал келтіру, «Робот» туралы эссе жазу
    СаралауДенсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау
    Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма жəне неліктен?

    Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1.2.Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1.2.Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет?




    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!