Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Біліп, үйренгендерін қолданып, практикалық және теориялық түрде берілген тапсырмаларды орындайды.
Орындаушылар мен олардың командалар жүйесін анықтайды
Тілдікмақсаттар
Оқушылар орындай алады:Пәндік лексика және терминологияАлгоритм, орындаушы, формальды және формальды емес
Құндылықтарға баулу
-ынтымақтастық-шығармалышық және сын тұрғысынан ойлау-жауапкершілік
Пəнаралықбайланыс
Математика, қазақ тілі, орыс тілі, музыка
Алдыңғыбілім
Алгоритм анықтамасын тұжырымдау
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы1 кезең
2 кезең
Ұйымдастыру кезеңі:«Сәлем!» тренингін ұйымдастыру.Топқа бөлінуМ:Көтеріңкі көңіл орнату үшін тренинг ұйымдастыру. О:Оқушылар мұғаліммен бірге орындайды. Сабаққа ынталары, өзіне сенімділігі артады. Жаңа сабақтың мақсаты мен міндеттерін анықтайды.Үй тапсырмасын тексеру:Өткен тақырып бойынша қадам тапсырмаларын орындау.Қызығушылықты ояту, мәселе қою.М: Көпір тапсырмасы сұралады.
Алгоритм деген не?
Орындаушылар кімдер бола алады?
О: Оқушылар ойланып, сұрақтарға сыни тұрғыдан жауап береді.
Теория бойынша «Білу» - сұрақтар қойылады, «Түсіну» - сыни сұрақтар қойылады, «Талдау» - берілген суреттер бойынша алгоритмдерді тауып, ажырату, «Жинақтау» - алгоритм түрлерінің анықтамасын дәатерге жазу тапсырмалары топтық, жұптық және жеке жұмыс орындалады.
Әр топқа берілген тақырып бойынша: алгоритмнің түрлері туралы постер дайындау және қорғай тапсырмасы беріледі.Оқулықтағы тапсырмалар(топтық жұмыс):1-топ: Сызықтық алгоритм2-топ: Тармақталған алгоритм3-топ: Циклдік алгоритмҚалыптастырушы бағалау Тапсырма 1Орындаушыға команда беретін нысандарды көрсетіңіз.Тапсырма 2Орындаушы үшін сәйкес командалар жүйесін толықтырыңыз.Дескриптор Білім алушы- орындаушыға команда беру үшін нысандарды анықтайды;- орындаушылар үшін командалар жүйесін құрады.
Мәтін, үйлестірме парақшалары,
Мазмұнды сызба (постер)
Сабақтыңсоңы3 кезең
«Қолдану» және «Бағалау» тапсырмалары Оқулықтағы 5-6 қадамдық тапсырмаларды орындау 92 бет.1-алгоритм құрады2-неліктен алгоритмде белгілі бір әрекеттер бірнеше рет орнатылады ой білдіру.Бағалау, кері байланыс.«Бес саусақ әдісі бойынша»Үйге тапсырма 1. §15-ті оқу. Алгоритм түрлерінің әрқасысына мысал келтіру, «Робот» туралы эссе жазу
Саралау
Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма жəне неліктен?
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1.2.Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1.2.Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет?
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз