Материалдар / ҚМЖ Математика 1-сынып "Диаграмма ва пиктограмма ясаш"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ҚМЖ Математика 1-сынып "Диаграмма ва пиктограмма ясаш"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдері үшін көмекші құрал ретінде сабақтарда пайдалануға болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Маусым 2018
518
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Фан номи: Математика Мактаб: Хонариқ умумий урта мактаби
Куни: 20.04Муаллимнинг исми: Хакулиева Навбахар
Синф: 1Қатнашганлар:Қатнашмаганлар сони:
Узоқ муддатли режанинг бўлим мақсади: 1.4.1.2.Туплам элементларининг белгилари-тури, ранги, улчами, харакати буйича ясаш.

Мавзу: Диаграмма ва пиктограмма ясаш
Дарсга асосланган ўқиш мақсадлари:Барча ўқувчилар: пиктограмма тузишни билади


Ўқувчиларнинг босим бўлаги:Қўшиш ва айириш амали ўзаро тескари амал эканини тушунади, диаграмма тузади


Айрим ўқувчилар: Олган билимларини ҳаёт билан боғлай олади, тасвирлай, таққослай олади, фикрини исботлаш учун далиллар келтира олади;
Тил бойлиги



Асосий терминлар: диаграмма, пиктограмма


Мулоҳазага оид саволлар: Диаграмма деганда нимани тушунасиз? Пиктограмма нима?
АКТдан фойдаланишноутбук
Баҳолаш мезони Диаграмма нима эканлигини, нима учун кераклигини урганади. Пиктограммани уқишнива ясашни урганади
Фанлар билан боғлаш Табиатшунослик, уз-узини таниш, савод таълими
Қадриятларни ёритиш.

«Мангу эл».1.Мустақиллик ва Астана
Ўзлаштирилган малакалар:

Қўшиш ва айиришга оид мисолларни еча олади, чизма ва расм асосида, масаланинг шартига кўра ифода туза олади ва қийматини топа олади, Расмларга диаграмма тузади.
Дарснинг бориши
Режаланган вақтРежадаги машқлар, (қуйида режаланган машқлар билан ёдномаларни ёзинг)Ресурстар
Боши 5 минут2 минут

3 минут

Шодлик доираси «Уйчада» ўйини.Бунда бармоқлармушт йиғилган.Бир-бирданочилиб,сайрга чиқишади.Галма-гал ҳар бармоқни кўтаришади.Сўнг,кичкинадан бошлаб,галма-гал юмиб,уйга қайтамиз.Бармоқлар қайта ёпилади.Ухлашга кетяпман (бармоқларни бир-бирдан мушт йиғади); уйғонишади (бир-бирдан муштдан бармоқларни очади);рақс тушишади (бармоқларни мушт очиб-ёпишади).







Ўртаси30 минут













1-топшириқ ТЖ. Дарслик билан ишлаш. Бувижон гуштли,картошкали ва карамли гумма пиширди. Дескриптор: Билим олувчи -диаграмма ва пиктограммани ажратади, -уларни расмини чизади -ифода тузиб, ечимини топади; ҚБ Смайликлар билан баҳолаш усули.2-топшириқ; Жуфт булиб ишлаш «Мен сенга –сен менга» уйини Саволларга жавоб беришДескриптор: Билим олувчи- берилган шарти бўйича чизма чизиш -саволларга жавоб бериш ҚБ Смайлик билан баҳолаш.3-топшириқ;Масалани ечинг. Синф билан ишСултоннинг 8та рангли қалами ва иккита қора қалами бор.Нуралининг эса 7та рангли қалами ва битта қора қалами бор.Дескриптор: Билим олувчи -Султоннинг буюмига пиктограмма ясайди -Нуралига диаграмма ясаш-Масалани ечади.ҚБ Смайликлар билан баҳолаш 4-топшириқ. Якка топшириқ. Мевалардан масала тузиш Дескриптор: Билим олувчи-севган меваларидан пиктограмма тузади;

-пиктограммага диаграмма тузади; ҚБ смайликлар билан бахолаш.Дам олиш дақиқаси;Энди биз дам олам Атрофга назар соламиз. Қўл,оёқни дам-бадам Ўнгга,чапга чўзамиз.Саралаш: «Ким чаққон ?» уйини


смайликлардарслик, қоғоз







дарслик,расмлар



















Дафтар, ручка











Карточка топшириқлари
Якуни5 минут







Қайта боғланиш: Дарс ҳақидаги фикрларини “Кўнгил куйини ифодаловчи смайликлар ” усули орқали билдиришади.

Қўшимча ахборот
Саралаш – Сиз қўшимча ёрдам беришни қандай режалайсиз? Қобилиятли ўқувчиларга топшириқларни қандай мураккаблаштиришни режалаштирдингиз? Масалани қандай ечиш ҳақида идея сўрайман.Баҳолаш: Ўқувчиларнинг ўзлаштиришини қандай режалайсиз?«Смайликлар» баҳолаш усулиҚайта боғланиш: «Кўнгил куйини ифодаловчи смайликлар»усули .Фанлараро боғланиш: Табиатшунослик, Дунётаниш, ,Жисмоний-тарбия.Техника хавфсизлиги ва меҳнатни муҳофаза қоидалари: йўл ҳаракати қоидалари АКТни қўллаш: проект
Рефлексия: 1. Дарснинг ўқув мақсадлари тўғри танланганми?2. Бугун ўқувчилар нима билди?3. Синфдаги аҳвол қандай бўлди?4. Мен режалаган саралаш ишлари фойдали бўлдими?5. Мен берилган вақт оралағида барига улгурдимми?6. Мен ўз режамга қандай тузатишлар киритдим? Нима учун?Қуйидаги бўш ўринга дарс ҳақидаги фикрингизни ёзинг. Дарсингизнинг мавзусига мос келадиган саволларга жавоб беринг.. 1. 2. 3. 4. 5. 6.

Якуний сарҳисобҚандай икки нарса муваффақиятли бўлди? (ўқитишни ҳамда ўқишниям ҳисобга олинг) 1.2.

Қандай икки нарса дарсни яхшилай олади? (ўқитишни ҳамда ўқишниям ҳисобга олинг) 1. 2. Дарс давомида мен синф ёки якка ўқувчи ҳақида кейинги дарсимни яхшилашга ёрдамлашадиган нима билдим?Текширилди:





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!