Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ҚМЖ Математика 3 сынып, 3 тоқсан
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
3-тоқсан 50 сағат
Педагогтің аты-жөні |
|
||||
Күні: |
|
||||
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
Сабақтың тақырыбы |
Тиімді есептеу |
||||
Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары |
3.1.2.3** көбейтудің үлестірімділік, терімділік қасиеттерін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдану |
||||
Сабақтың барысы. |
|
||||
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Мен ақылды баламын» әр бала өздерінің жақсы қасиеттерін атап, қалай өсіп келе жатқандарын айтады. Мыс: Мен Балнұр, балдай тәтті үйдің еркесімін. Мен Асқар, барлығынан біліміммен барлығынан асып түссем деймін т.б. «Бір сөзбен» әдісі барысында оқушылар берілген сөздердің ішінен бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтын үш сөзді таңдайды. (қуаныш, немқұрайлылық, шабыт, зерігу, сенімсіздік,сенімділік,рахаттану,алаңдау) Жұмыс ережесін келісу Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)
|
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды. |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Психологиялық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары. |
|
Сабақтың ортасы |
Ширату тапсырмасы. Жаңаны ашу. Жаңаны ашу үшін балалар топтық жұмыс орындайды. Әр топ түрлі түсті қарандашпен жоғарыда көрсетілген қасиеттердің бірін немесе олар бойынша шешкен мысалдың ережесін жазады: 4∙50= (13+22):7= (350+49):7= 5∙45∙20= 600:(60–10)=
Топпен жұмыс жасау үшін №1 тапсырмаға ұқсас жаттығу беруге болады. Ережелер сыртына жазылуы мүмкін немесе балалар өздері құрастырады. 1. Екі санның қосындысының қандай да санға көбейтіндісі қосылғыштардың әрқайсысын осы санға көбейтіп алып, оларды қосқанға тең. 2. Екі санның айырмасының қандай да санға көбейтіндісі азайғыштың осы санға көбейтіндісінен азайтқыштың осы санға көбейтіндісін кеміткенге тең. 3. Көбейткіштердің орнын ауыстырғаннан көбейтінді өзгермейді. Топтар өз жұмыстарын тақтаға шығып қорғайды. Түсіндіре отырып алғашқы бекіту. №3, 4 тапсырманы түсінік бере отырып немесе жұппен (мықты + әлсіз оқушы) жоғарыдағы ұстаным бойынша орындайды. Өздік жұмыс.
Өзін-өзі тексеру мақатында парақ таратамын. 3•50=50•3=1500 (14+21):5=35:5=7 (350+21):7=350:7+21:7=50+3 5•65•20 =5•20 •65 =100 •65 =650 60•(6–1)= 60•6–60•1=360–60=300 60•(6–1)=60•5=300 440:40= (400+40):40=400:40+40:40=10+1=11 Дескриптор: Көбейту мен бөлу амалдарының қасиеттерін қолданып, есептеу. Көбейту мен бөлудің амалдарының қасиеттерін әріптік теңдік түрінде көрсету. оқулықта берілген тапсырмаларды өз бетінше орындайды. Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау |
Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмала рын орындау «Қар кесегі» Бір оқушы тақырып бойынша бір тұжырым айтады. |
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау. |
Оқылым, жазылым тапсырмалары. |
|
Соңы |
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану Жаңа білім мен тәжірибені қолдану Топтық жұмыс. «Галлерияда ой шарлау» Берілген тақырыпта топтық жұмысы жүргізіліп, әр топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де, оқушылар жүріп, аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең жақсы баға алған топтың жұмысы қаралады. Топтық жұмыс. «Галлерияда ой шарлау» Өткенмен жұмыс. №5 –санның квадратын қайталау. № 6 –есепті әртүрлі тәсілмен орындау. Осыған ұқсас есепті өзің құрастыр. Шебер 12 қамшы және 8 дулыға жасады. Барлық бұйымдарды екі қорапқа бөліп салды. Әр қорапта қанша бұйымнан бар? Өрнек құрастырылады: 1-тәсіл: (12+8) :2=20:2=10 2-тәсіл:12:2+8:2=6+4=10 Сабақтың тақырыбына байланысты сұрақтар құрастыр. (ҚБ) “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі. Топтық жұмыс. «Галлерияда ой шарлау» Өткенмен жұмыс. №5 –санның квадратын қайталау. № 6 –есепті әртүрлі тәсілмен орындау. Осыған ұқсас есепті өзің құрастыр. Шебер 12 қамшы және 8 дулыға жасады. Барлық бұйымдарды екі қорапқа бөліп салды. Әр қорапта қанша бұйымнан бар? Өрнек құрастырылады: 1-тәсіл: (12+8) :2=20:2=10 2-тәсіл:12:2+8:2=6+4=10 Сабақтың тақырыбына байланысты сұрақтар құрастыр. (ҚБ) “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі.
|
Сабақты пысықтау тапсырмалар ын орындау.. |
ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау. |
Топтық тапсырмалар. |
|
Кері байланыс |
Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)
|
Оқушыларға «Көңілді қоңырау» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді. |
«СМС» |
Кері байланыс парағы. |
Педагогтің аты-жөні |
|
||||
Күні: |
|
||||
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
Сабақтың тақырыбы |
Бір таңбалы санға қалдықпен бөлу |
||||
Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары |
3.1.2.6 бір таңбалы санға қалдықпен бөлуді орындау |
||||
Сабақтың барысы. |
|
||||
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Мен ақылды баламын» әр бала өздерінің жақсы қасиеттерін атап, қалай өсіп келе жатқандарын айтады. Мыс: Мен Балнұр, балдай тәтті үйдің еркесімін. Мен Асқар, барлығынан біліміммен барлығынан асып түссем деймін т.б. «Бір сөзбен» әдісі барысында оқушылар берілген сөздердің ішінен бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтын үш сөзді таңдайды. (қуаныш, немқұрайлылық, шабыт, зерігу, сенімсіздік,сенімділік,рахаттану,алаңдау) Жұмыс ережесін келісу Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)
|
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды. |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Психологиялық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары. |
|
Сабақтың ортасы |
Ширату тапсырмасы. Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда) Жаңаны ашу. Жаңаны ашу үшін балалар тәжірибелік жұмыс орындайды. Тақтада мына жазба орындалады 7 : 3 = 2 (1 қалдық). Содан кейін балалар санау материалдарын қолданып, осыған ұқсас есептеуді көрсетуі керек. Кейбір жағдайларда қалдықсыз бөлінгені, ал кейбір жағдайларда қалдықпен болуы маңызды. Тақтада жазылғандарды салыстыра отырып, балалар мынадай шешімге келеді, кейбір сандарды бөлгенде қалдық қалады, ал кейбірін бөлгенде қалдық қалмайды екен. Сонымен қатар балалар қалдық әркезде бөлгіштен кем болатынын өз бетімен түсіну керек.
770 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |