Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
7
мин.
|
Организациялық
момент.
- Амандасу.
- Оқу мақсаттарымен
таныстыру.
- Бағалау
критерийлері
|
-
Үй
тапсырмасы
«Тест
тапсырмалары»
Тест
орындау арқылы өткен тақырыпты еске
түсіреді.
|
«Пробирка»
әдісі
|
8- сынып
оқулығы,
презентация, бағалау
пробиркалары.
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
15
мин
|
Төмендегі сөзжұмбақты шешу
арқылы жаңа тақырыпты
болжайды.
Негіздер–
ерітінділерінде бір немесе бірнеше гидроксид иондарын түзіп, диссоциацияланатын
күрделі заттар. Егер элемент бірнеше гидроксид түзетін болса, оның тотығу дәрежесі рим
цифрымен көрсетіледі. Мысалы, Cu(OH)2 – мыс (ІІ) гидроксиді, CuOH –
мыс (І) гидроксиді. Негіздердің көпшілігі суда ерімейді немесе аз
ериді. Суда жақсы еритін Негіздерді сілтілер деп атайды. Оларға
LiOH, NaOH, KOH, RbOH, CsOH, Sr(OH)2, Ca(OH)2, Ba(OH)2, NH4OH
(NH3*H2O аммиак суы) жатады.
Негіздердің
алынуы
1. Белсенді
металдардың сумен әрекеттесуі нәтижесінде:
2Li+2HOH=2LiOH+H2↑
Sr+2HOH=Sr(OH)2+H2↑
2. Белсенді
металдардың оксидтерінің сумен әрекеттесуі нәтижесінде:
К2O+Н2O=2КOН
3.
Ерімейтін және екідайлы негіздерді олардың
ерімтал тұздарына сілті
ерітіндісімен әсер ету арқылы алуға
болады:
ZnSO4+2NaOH=Zn(OH)2↓+Na2SO4
Pb(NO3)2+2KOH=Pb(OH)2↓+2KNO3
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы
артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді
және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың
ортасы
Жұптық
жұмыс
10
мин.
|
1-тапсырма
Сәйкестендіру
|
Дескриптор-3
балл
-Негіздердің атаулары
мен формулаларын
сәйкестендіреді;
-Негіздердің
формулаларын оксидтерінің формулаларымен
сәйкестендіреді;
-Жауаптарының
дұрыстығын тексереді.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Жіктеу» тәсілі
көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру
мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі
беріледі.
|
Таратпа қағаздар, жұмыс
дәптерлері,
презентация
|
Жеке
жұмыс
3
мин
|
2-тапсырма
Жеке
жұмыс
«WordWall» сайты арқылы
сұрақтар
|
Дескриптор-2балл:
-Тақырыпқа байланысты
сұрақтарға жауап
береді;
-Жауабының дұрыстығын
тексереді.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі
көрінеді.
|
https://wordwall.net/resource/28820950
|
Жұптық
жұмыс
Оқулықпен
жұмыс
5
мин
|
3-тапсырма
169-бет
№8-жаттығу
169-бет №1
есеп
Массасы 15,6г алюминий
гидроксиді айырылғанда алюминий оксидінің қандай массасы
түзіледі?
4-тапсырма
«WordWall» сайты арқылы дидактикалық
ойын
|
Дескриптор-2
балл
-Негіздердің атаулары мен
өнімдердің формулаларын
сәйкестендіреді;
-Мәтіндік есепті
шығарады.
Дескриптор-2
балл:
-Сұрақтарға жауап
береді;
-Сұрақпен жауапты
жұптастырады
|
https://wordwall.net/ru/resource/31544396
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Білім
поштасы»
әдісі.
Оқушылар сабақтан алған
әсерлерін хат ретінде жазып білім поштасына
салады.
|
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай
білуге дағдыланады.
Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың
пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
|
«Дұрыс келісемін»,
«Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен
қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу
белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|