Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Автобус аялдамасында ешкімді елеместен мұңға батып, жалғыз жігіт отыр. Жолаушылардың кейбірі оған көңіл аударып, қарап өтсе, енді біреулері қарамайды да. Жігіттің оларға мойын бұруға мұршасы да жоқ, терең ойға батқан.
Ол өткен өмірін қайта-қайта есіне алды. Жиырма жылдай бұрын ол келесі көшедегі қызыл кірпіш үйде дүниеге келіп, бақытты балалық шағын өткізіп еді. Бұл үй мүмкін орнында жоқ та шығар бірақ, қызыл-жасыл гүлдер орнында қалған болар.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Тексерілді:_______________
«____»______________________
Бөлім
Педагогтың аты –
жөні
Күні
Сынып:
8
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
№
1
Сабақтың
тақырыбы
Бұл әлемге келген
соң...
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
Өмір мектебі арқылы
адамгершіліктің шыңына шығу
Құндылығы
Сүйіспеншілік
Қасиеттері
Адамдарға риясыз қызмет ету,
шынайылық, жанашырлық. Адамдарға риясыз қызмет ету, шынайылық,
жанашырлық.
Сабақтың
мақсаты
Оқушыларға бұл өмірге келген
соң адам айналасындағылармен жақсы қарым – қатынаста болу
керектігін, өмірдің мәні ізгі қарым - қатынаста екенін түсіндіре
отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін
ашу.
Міндеттері
Білімділік: Оқушыларға
адамдарға риясыз қызмет жасаудың маңызын
түсініру.
Дамытушылық: Оқушылар
бойындағы шынайылық қасиеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушыларды
айналасындағы адамдарға жанашыр болуға
тәрбиелеу.
2. Риясыз сүйіспеншілігімізді
айналамыздағы адамдарға қалай білдіреміз?
3.Дәйексөзден қандай ой
түйдіңіз?
Үш рет қайталап,
дәптерге жазып алады. Талдау сұрақтарына жауап
береді.
Оқулық.
wikipedia.org
Оқиға
айту (Әңгіме)
Асығыс
үкім
Бір кісінің үйінің
төменгі қабатында ағаш өңдейтін шеберханасы бар екен. Ол есік пен
терезе жасап күнелтеді. Бір күні жұмыс істеп жатқанда электр қуаты
өшеді. Ұзақ уақыт бойы күтсе де жанбайды. Қасарысқандай, сол кеште
тапсыруы керек болған бірнеше терезе бар
еді.
Біраз демалу үшін
үйіне көтеріліп бара жатып сақтандырғышқа көзі түседі. Біреу
сақтандырғышты өшіріп қойған екен. Ажыратқышты (рубильник)
қосқанда цехта жарық жанады. Бірақ мұның мәнісін түсіне алмайды.
Жұмысқа қайта кіріскенінде сол нәрсе тағы қайталанады. Бірақ бұл
жолы кінәлі адамды көрді. Баласы үй мен цех арасындағы сатыдан
дыбыссыз, ақырын түсіп, сақтандырғышты өшіріп жатқан кезінде әкесін
дәл алдында көреді.
Әкесі он жасқа енді
толған баласының мұндай опасыздығын кешіре алмайды. Соның кесірінен
бір күні босқа кетті. Бір рет қана істеген болса, бәлкім, үн қатпас
еді. Шаштарынан ұстап шапалақпен тартып жібереді. Мүмкін бұл ұрған
шапалағы енді қайта опасыздық етуіне кедергі болар. Баласының көз
жастарына қарамастан үйіне кіріп, әйеліне былай
дейді:
–
Мына баланың
мектепте кімдермен араласатынын білуіміз керек! Егер бос жіберетін
болсақ, басымызға бәле болуы
мүмкін!
Кейін ең оңай жолын
табады. Баласының еш қалдырмай ұстап жүретін күнделігінде достарына
қатысты мәлімет бар еді.
Баласы күнделігін
көрсеткісі келмесе де тыңдамай, оны оқи бастайды. Баласының ең
соңғы бетте былай жазғанын көреді: «Бүгін түнде жаман түс көрдім...
Цехта жұмыс істеп жатқан кезде әкемді тоқ ұрған екен. Әкем қауіп –
қатерден аман болса екен! Мен қолымнан келгеннің бәрін
істеймін!»
Мәтін бойынша
сұрақтарға жауап береді.
Сұрақтар:
Осы әңгімедегі әкенің әрекеті
дұрыс болды ма? Себебін түсіндір.
Баланың осындай әрекетке
баруына не себеп болды?
Өздерің өзгелерге жаңашырлық
танытасыңдар ма?
Жақындарыңа деген
сүйіспеншіліктеріңді қалай көрсетесіңдер?
«Абай жолы» романынан үзінді
«Қайтқанда» мәтінін оқып
келу.
«Абай жолы» романынан үзінді
«Қайтқанда» мәтінін оқып
келеді
Сабақтың қорытынды
сәті.
Бүгінгі
сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге
сақтайық.
Тексерілді:_______________
«____»______________________
Бөлім
Таным
қуанышы
Педагогтың аты –
жөні
Күні
Сынып:
8
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
№
2
Сабақтың
тақырыбы
Бұл әлемге келген
соң...
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
Өмір мектебі арқылы
адамгершіліктің шыңына шығу
Құндылығы
Сүйіспеншілік
Қасиеттері
Адамдарға риясыз қызмет ету,
шынайылық, жанашырлық. Адамдарға риясыз қызмет ету, шынайылық,
жанашырлық.
Сабақтың
мақсаты
Оқушыларға бұл өмірге келген
соң адам айналасындағылармен жақсы қарым – қатынаста болу
керектігін, өмірдің мәні ізгі қарым - қатынаста екенін түсіндіре
отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін
ашу.
Міндеттері
Білімділік: Оқушыларға
адамдарға риясыз қызмет жасаудың маңызын
түсініру.
Дамытушылық: Оқушылар
бойындағы шынайылық қасиеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушыларды
айналасындағы адамдарға жанашыр болуға
тәрбиелеу.
Сабақтың
барысы
Сабақтың
кезеңі
Педагогтың
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Ресурстар
Ұйымдастыру
кезеңі.
Жағымды көңіл – күй
5 Т –
ережесі:
Тәртіп.
Талап.
Тыныштық.
Тазалық.
Татулық.
«Нұрға
бөлену» мәтінін оқу
5Т ережесін еске
түсіреді
Көздерін жұмып
отырады.
Алған әсерлерімен
бөліседі.
«Хрустальная грусть»
композициясы
Үйге
тапсырманы тексеру
Абай жолы» романынан
үзінді «Қайтқанда» мәтінін оқып
келу.
Мәтін бойынша сұрақтарға жауап
береді
Сұрақтар:
1.Аналары Абайды қалай қарсы
алды?
2.Абай өзінің наным –
сенімдерге көзқарасын қалай
байқатты?
Иван Петрович
Павлов — орыс ғалым,
физиолог,жоғары жүйке
қызметінжәне жүйке тізбектерін қалыптастыру ғылымын
жасаушы; Ресейдің ең ірі физиологиялық мектебінің негізін
қалаушы.
Үш рет қайталап,
дәптерге жазып алады. Талдау сұрақтарына жауап
береді.
Оқулық.
wikipedia.org
Оқ
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз