Материалдар / ҚМЖ өзін-өзі тану
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ҚМЖ өзін-өзі тану

Материал туралы қысқаша түсінік
Автобус аялдамасында ешкімді елеместен мұңға батып, жалғыз жігіт отыр. Жолаушылардың кейбірі оған көңіл аударып, қарап өтсе, енді біреулері қарамайды да. Жігіттің оларға мойын бұруға мұршасы да жоқ, терең ойға батқан. Ол өткен өмірін қайта-қайта есіне алды. Жиырма жылдай бұрын ол келесі көшедегі қызыл кірпіш үйде дүниеге келіп, бақытты балалық шағын өткізіп еді. Бұл үй мүмкін орнында жоқ та шығар бірақ, қызыл-жасыл гүлдер орнында қалған болар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Ақпан 2022
598
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерілді: _______________

«____»______________________

Бөлім


Педагогтың аты – жөні


Күні


Сынып: 8

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

1

Сабақтың тақырыбы

Бұл әлемге келген соң...

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

Өмір мектебі арқылы адамгершіліктің шыңына шығу

Құндылығы

Сүйіспеншілік

Қасиеттері

Адамдарға риясыз қызмет ету, шынайылық, жанашырлық. Адамдарға риясыз қызмет ету, шынайылық, жанашырлық.

Сабақтың мақсаты

Оқушыларға бұл өмірге келген соң адам айналасындағылармен жақсы қарым – қатынаста болу керектігін, өмірдің мәні ізгі қарым - қатынаста екенін түсіндіре отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу.

Міндеттері

  1. Білімділік: Оқушыларға адамдарға риясыз қызмет жасаудың маңызын түсініру.

  2. Дамытушылық: Оқушылар бойындағы шынайылық қасиеттерін дамыту.

  3. Тәрбиелік: Оқушыларды айналасындағы адамдарға жанашыр болуға тәрбиелеу.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті


Оқушының әрекеті

Ресурстар


Ұйымдастыру кезеңі.

  1. Жағымды көңіл – күй


5 Т – ережесі:

    1. Тәртіп.

    2. Талап.

    3. Тыныштық.

    4. Тазалық.

    5. Татулық.

«Нұрға бөлену» мәтінін оқу

5Т ережесін еске түсіреді


Көздерін жұмып отырады.

Алған әсерлерімен бөліседі.

«Хрустальная грусть» композициясы

  1. Сабақтың дәйексөзі.


«Адамзаттың бәрін сүй ...»

Абай Құнанбайұлы


Абай (Ибраһим) Құнанбайұлы -ақын, ағартушы, жазба қазақ әдебиетінің, қазақ әдеби тілінің негізін қалаушы, философ, композитор, аудармашы, саяси қайраткер.

Сұрақтар:

1. Сүйіспеншілік дегеніміз не?

2. Риясыз сүйіспеншілігімізді айналамыздағы адамдарға қалай білдіреміз?

3. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?


Үш рет қайталап, дәптерге жазып алады. Талдау сұрақтарына жауап береді.

Оқулық.

wikipedia.org


  1. Оқиға айту (Әңгіме)

Асығыс үкім

Бір кісінің үйінің төменгі қабатында ағаш өңдейтін шеберханасы бар екен. Ол есік пен терезе жасап күнелтеді. Бір күні жұмыс істеп жатқанда электр қуаты өшеді. Ұзақ уақыт бойы күтсе де жанбайды. Қасарысқандай, сол кеште тапсыруы керек болған бірнеше терезе бар еді.

Біраз демалу үшін үйіне көтеріліп бара жатып сақтандырғышқа көзі түседі. Біреу сақтандырғышты өшіріп қойған екен. Ажыратқышты (рубильник) қосқанда цехта жарық жанады. Бірақ мұның мәнісін түсіне алмайды. Жұмысқа қайта кіріскенінде сол нәрсе тағы қайталанады. Бірақ бұл жолы кінәлі адамды көрді. Баласы үй мен цех арасындағы сатыдан дыбыссыз, ақырын түсіп, сақтандырғышты өшіріп жатқан кезінде әкесін дәл алдында көреді.

Әкесі он жасқа енді толған баласының мұндай опасыздығын кешіре алмайды. Соның кесірінен бір күні босқа кетті. Бір рет қана істеген болса, бәлкім, үн қатпас еді. Шаштарынан ұстап шапалақпен тартып жібереді. Мүмкін бұл ұрған шапалағы енді қайта опасыздық етуіне кедергі болар. Баласының көз жастарына қарамастан үйіне кіріп, әйеліне былай дейді:

Мына баланың мектепте кімдермен араласатынын білуіміз керек! Егер бос жіберетін болсақ, басымызға бәле болуы мүмкін!

Кейін ең оңай жолын табады. Баласының еш қалдырмай ұстап жүретін күнделігінде достарына қатысты мәлімет бар еді.

Баласы күнделігін көрсеткісі келмесе де тыңдамай, оны оқи бастайды. Баласының ең соңғы бетте былай жазғанын көреді: «Бүгін түнде жаман түс көрдім... Цехта жұмыс істеп жатқан кезде әкемді тоқ ұрған екен. Әкем қауіп – қатерден аман болса екен! Мен қолымнан келгеннің бәрін істеймін!»


Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді.

Сұрақтар:

  1. Осы әңгімедегі әкенің әрекеті дұрыс болды ма? Себебін түсіндір.

  2. Баланың осындай әрекетке баруына не себеп болды?

  3. Өздерің өзгелерге жаңашырлық танытасыңдар ма?

  4. Жақындарыңа деген сүйіспеншіліктеріңді қалай көрсетесіңдер?

  5. Әңгімеден не түсіндіңіздер?


https://ust.kz/


  1. Шығармашылық жұмыс.

3 - тапсырма

Оқушылар адамдар арасындағы ізгі қарым – қатынас туралы эссе жазады


  1. Жобалау қызметі

Мақсат қою. Іс-әрекет жоспарын әзірлеу.



  1. Топпен ән айту

Өмір – өзен

Сөзі: Ренай Зайытов

Әні: Ұлықпан Жолдасов




https://xminus.me


  1. Үйге тапсырма

«Абай жолы» романынан үзінді «Қайтқанда» мәтінін оқып келу.

«Абай жолы» романынан үзінді «Қайтқанда» мәтінін оқып келеді


  1. Сабақтың қорытынды сәті.


Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.










Тексерілді: _______________

«____»______________________

Бөлім

Таным қуанышы

Педагогтың аты – жөні


Күні


Сынып: 8

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

2

Сабақтың тақырыбы

Бұл әлемге келген соң...

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

Өмір мектебі арқылы адамгершіліктің шыңына шығу

Құндылығы

Сүйіспеншілік

Қасиеттері

Адамдарға риясыз қызмет ету, шынайылық, жанашырлық. Адамдарға риясыз қызмет ету, шынайылық, жанашырлық.

Сабақтың мақсаты

Оқушыларға бұл өмірге келген соң адам айналасындағылармен жақсы қарым – қатынаста болу керектігін, өмірдің мәні ізгі қарым - қатынаста екенін түсіндіре отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу.

Міндеттері

  1. Білімділік: Оқушыларға адамдарға риясыз қызмет жасаудың маңызын түсініру.

  2. Дамытушылық: Оқушылар бойындағы шынайылық қасиеттерін дамыту.

  3. Тәрбиелік: Оқушыларды айналасындағы адамдарға жанашыр болуға тәрбиелеу.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті


Оқушының әрекеті

Ресурстар


Ұйымдастыру кезеңі.

  1. Жағымды көңіл – күй


5 Т – ережесі:

    1. Тәртіп.

    2. Талап.

    3. Тыныштық.

    4. Тазалық.

    5. Татулық.

«Нұрға бөлену» мәтінін оқу

5Т ережесін еске түсіреді


Көздерін жұмып отырады.

Алған әсерлерімен бөліседі.

«Хрустальная грусть» композициясы

  1. Үйге тапсырманы тексеру

Абай жолы» романынан үзінді «Қайтқанда» мәтінін оқып келу.


Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді

Сұрақтар:

1.Аналары Абайды қалай қарсы алды?

2.Абай өзінің наным – сенімдерге көзқарасын қалай байқатты?


  1. Сабақтың дәйексөзі.


Нағыз құштарлық пен сүйіспеншіліксіз қай іс болса да ілгері баспайды.

Павлов Иван Петрович

Иван Петрович Павлов — орыс ғалым, физиолог, жоғары жүйке қызметін және жүйке тізбектерін қалыптастыру ғылымын жасаушы; Ресейдің ең ірі физиологиялық мектебінің негізін қалаушы.


Үш рет қайталап, дәптерге жазып алады. Талдау сұрақтарына жауап береді.

Оқулық.

wikipedia.org

  1. Оқ

    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!