Материалдар / ҚМЖ "Қайталанатын үлгілер" 3-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ҚМЖ "Қайталанатын үлгілер" 3-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге арналған, жаңартылған мазмұн бойынша жасалған ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Қазан 2020
1918
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы

3.3А Шығармашылық және компьютер

Аудан: Балқаш ауданы

Мектеп: «Қарағаш орта мектебі» МКМ

Пәні: Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Жумабеков Бекзат Омарович

СЫНЫП: 3

Қатысқандар : 14


Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Қайталанатын үлгілер

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

3.2.2.1 қарапайым графикалық редактор құралдарын қолдану

3.1.2.4 компьютерлік программаларда мәзір командаларын қолдану

Сабақ мақсаттары:

  • Графикалық редактордың мәзір командалары арқылы жұмыс жасайды(нысандарды қиып алу, бұру, өлшемін өзгерту).

  • Нысандармен жұмыс жасау кезінде әрекеттердің кезектілігін сипаттайды.

Бағалау критерийлері

  • графикалық редактордың мүмкіндіктерін сурет салуда және өзгертуде қолданады ;

  • графикалық редактордың құрал-жабдықдарын үзінділермен жұмыс жасағанда қолданады;

  • графикалық редактордың меню командаларын қолданады(мысалы: қиып алу, көшіру, кою, бұру, түстер палитрасы, т.б.);

  • графикалық редактормен жұмыс барысында дайын фотосуреттерді қолданады .

Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

  • Графикалық нысандардың сырт келбетін өзгертеді(нысанды қиып алу, айналдыру, өлшемін өзгерту);

  • Нысандармен жұмыс жасау кезінде іс әрекеттерінің ретін сипаттайды.

Пәндік лексика және терминалогия:

графикалық элемент, айналдыру, палитра, фотосурет, қиып алу, қою, көшіру.

Диалог/жазуға арналған пайдалы сөз тіркестер:

Суретті айналдыру үшін …

Суретті көрсету үшін...

Үзіндіні бөліп алу үшін...

Өрнектер ... тұрады

Мен ... фигураларын қолдандым

Мен бояу үшін ... түс тандадым

Құндылықтарға баулу

Өздеріне және басқаларға құрметпен қарау және жұптасып, топта жұмыс істеу, академиялық адалдық - өздігінен зерттеу, ашықтық - оқушылар өздерінің сабақ мақсаттарын айқындауы және жағдайды шеше алуы.

Пәнаралық байланыс

Ауа райы, жыл мезгілі туралы әдебиеттік оқу пәнінен алған білімдерін қолданады.

Алдыңғы оқу


Оқушы компьютермен жұмысты жүргізуді білуі қажет. Мысалы,компьютерді қосу, өшіру, тінтуірмен жұмыс жасау, программаларды іске қосу және менюмен жұмыс істей алу сынды жұмыстар. «Компьютердегі сурет» бөлімде оқушылар графикалық редакторда суреттерді салу дағдыларын қалыптастырды.

Сабақ барысы



Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар




Басы



























Ұйымдастыру кезені

Оқушылармен амандасып олардың сабаққа дайындығын көзбен шолу.


«Гүлмен тілек» ойыны:

Оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің астына жазылған сөздер бойынша топқа біріктіріледі.

1-топ «Сопақ»

2-топ «Үшбұрыш»

3-топ «Тіктөртбұрыш»

Жұмыс ережесін келісу

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!

  • Нақты,дәл жауап береміз!

  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

Оқушыларды жылы жүзбен

қарсы алу, амандасу


Оқушыларға тілек айтуға және топқа бөлінуге арналған гүлдер




Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,

толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.

Үй тапсырмасын тексеру;

«Қағаз ұшақ» әдісі

3 топ қағаз ұшақтың қанатына өткен тапсырма бойынша сұрақ жазып бір топтан екінші топқа ұшырады келесі топ жауап береді.

І-топ :

1. Paint редакторында сурет салу үшін дайын фигураларды қайдан алуға болады?

ІІ-топ:

1. Paint редакторында фигураларды пайдаланып, суретті қалай саламыз?

ІІІ-топ:

1.Фигураның стилін қалай өзгертуге болады?

ҚБ «Отшашу» арқылы бағалау


Қағаз ұшақ












Миға шабуыл.

Сабақты оюды толықтырудан бастаймыз. Оюлардың ерекшеліктерін анықтауын сұрау. Оюлар қайталанатын элементтерден тұратынына ерекше назар аударту.



Мақсатты тұжырымдау

  • Сіздің ойыңызша, бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай? (оқушылар өз жауаптарын береді).

  • Сабақтын тақырыбы мен сабақ мақсатын оқушылармен біріге отырып тұжырымдау.





Қағазға шығарылған оюлардың суреттері

Сабақтың ортасы


Қайталанатын элементтерді айналамыздан көруге болады. Айналаны қараңыз. Ағаштардағы, жидектердегі, жемістердегі жапырақ табиғатпен жаратылған қайталанулар. Тұрғын ғимараттар, адам жасаған автомобильдер, әр түрлілігімен, қайталанатын элементтері бар.

(жидектер, жемістер, ағаштар және т.б. суреттермен слайдшоу).

Суреттегі қайталануларды табу.



Қайталанатын үзінділер көркем композицияның негізі болуы мүмкін. (алма ағашы бейнеленген слайдты көрсету).

Топтық жұмыс. «Галлерияда ой шарлау»

Берілген тақырыпта топтық жұмысы жүргізіліп, әр топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де, оқушылар жүріп, аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең  жақсы баға алған топтың жұмысы қаралады.

Электронды қосымшамен жұмыс

ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.



Практикалық жұмыс

Оқушылармен компьютерде жұмыс жасау кезінде орындалатын ережелерге нұсқаулық беріледі.

Практикалық жұмыс орындамас бұрын, оқушылармен сурет салу үдерісінің іс әрекеттерін талқылаңыз.

Ең күрделі жағдаяттарға назар аударыңыз. Вогон суреттерін салған кезде не өзгеріп отыратынына назар аударыңыз. Дәптерлеріне сурет салудың негізгі этаптарын жазу қажет.

Мұғалім паровозбен вагондардың салу үрдісін көрсетеді, оқушылар ілегісіп реті бойынша суретті компьютерде салады.

Дескрипторлерді талқылау:

- «Бөліп алу» тобының батырмасын қолданды;

- Бөліп алудың әр түрлі формасы қолданылды: «Тік төртбұрыш арқылы бөліп алу», «Еркін бөліп алу»;

- бөліп алу параметрлерін қолданды «Фон арқылы», «Фонсыз»;

- үзінділерді жылжыту арқылы сурет құрастырады.

Ұсынылған тізімді тағы да қандай дескрипторлармен толықтыруға болатының оқушылармен талқыланыз. Мысалы, «ұқыпты орындау» және т.б.

Оқушылар практикалық жұмысты орындауға кіріседі.

Саралау мақсатында тапсырмалар өсу ретімен күрделенеді.

Дескрипторлар арқылы өзара бағалау.

Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау

ҚБ: Бас бармақ арқылы бағалау.





Презентация арқылы көрсету





























Топтық жұмыс. «Галлерияда ой шарлау»

тапсырмалары

Кері байланыста оқушылар өз топтарының жұмысымен бірге басқа топтың да жұмыстарын бағалайды және ұсыныстарын береді.Сабақтағы кері байланысын постерге жабыстырады.






Компьютерде орындайды.


















































Дәптермен жұмыс

Сергіту сәті

«Жақсылық тамшысы»

Әр бала тамшыға өзі жасаған жақсы істерін немесе өзінің бойындағы жақсы қасиеттерін стикерге жазып жеткізеді. Іліп жатқанда әрқайсысы өзгелерге, айналасына өзі жасаған жақсылықтарын, қасиеттерін жария етеді.

Оқушылар сергіту сәтін жасайды.

Сабақтың соңы



Р ефлексия (жеке, жұпта, топта, ұжымда)








Үйге тапсырма. Оқулықтағы «Үйде орындайық» тапсырмасын орындау.



«Нысана» кері байланыс парағы

Қосымша ақпарат


Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Денсаулық және

қауіпсіздік техникасын сақтау



Практикалық тапсырма орындау кезіңде саралау шығармашылықтың кезеңі бойынша іске асады: тапсырмалар өсу ретінде берілген. Тапсырманы орындаған жағдайда мұғалім сұрақтар арқылы немесе нұсқау картасында қадам бойынша алгоритм қолданып қолдау көрсетеді.

Оқушылардың барлығы:

  • Графикалық нысанның сырт келбетін өзгертеді(нысанды қию, айналдыру және көлемін өзгерту);

Оқушылардың көбісі:

  • Насандармен жұмыс жасаған кезде іс әрекеттерін сипаттайды.

Кейбір оқушылар:

Өрнектің суретін салады


Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін тапсырмаға жасалған дескрипторлар арқылы бағалау үшін кері байланыс алынады

1. Мадақтау.

2. Жұптардағы өзара бағалау

3.Қалыптастырушы бағалау

4. Бағалау критерийлері мен дескрипторлар

Оқушылардың белсенділігін арттыру үшін сабақ барысында топтық жұмыс, сергіту сәті қарастырылған.

Компьютермен жұмыс жасап отырған кезде оқушылар дене мүсіні дұрыс болуына, көзбен монитор экранының ара қашықтығына көңіл аударып, жағымсыз ситуациялар пайда болған жағдайда мұғалімге хабарлайды.


Рефлексия

Сабақ \оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?







Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!