Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ҚМЖ "Қайталанатын үлгілер" 3-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы 3.3А Шығармашылық және компьютер |
Аудан: Балқаш ауданы Мектеп: «Қарағаш орта мектебі» МКМ Пәні: Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар |
|||||||
Күні: |
||||||||
СЫНЫП: 3 |
Қатысқандар : 14 |
Қатыспағандар: |
||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Қайталанатын үлгілер |
|||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.2.2.1 қарапайым графикалық редактор құралдарын қолдану 3.1.2.4 компьютерлік программаларда мәзір командаларын қолдану |
|||||||
Сабақ мақсаттары: |
|
|||||||
Бағалау критерийлері |
|
|||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар:
Пәндік лексика және терминалогия: графикалық элемент, айналдыру, палитра, фотосурет, қиып алу, қою, көшіру. Диалог/жазуға арналған пайдалы сөз тіркестер: Суретті айналдыру үшін … Суретті көрсету үшін... Үзіндіні бөліп алу үшін... Өрнектер ... тұрады Мен ... фигураларын қолдандым Мен бояу үшін ... түс тандадым |
|||||||
Құндылықтарға баулу |
Өздеріне және басқаларға құрметпен қарау және жұптасып, топта жұмыс істеу, академиялық адалдық - өздігінен зерттеу, ашықтық - оқушылар өздерінің сабақ мақсаттарын айқындауы және жағдайды шеше алуы. |
|||||||
Пәнаралық байланыс |
Ауа райы, жыл мезгілі туралы әдебиеттік оқу пәнінен алған білімдерін қолданады. |
|||||||
Алдыңғы оқу |
Оқушы компьютермен жұмысты жүргізуді білуі қажет. Мысалы,компьютерді қосу, өшіру, тінтуірмен жұмыс жасау, программаларды іске қосу және менюмен жұмыс істей алу сынды жұмыстар. «Компьютердегі сурет» бөлімде оқушылар графикалық редакторда суреттерді салу дағдыларын қалыптастырды. |
|||||||
Сабақ барысы |
|
|||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар
|
||||||
Басы
|
Ұйымдастыру кезені Оқушылармен амандасып олардың сабаққа дайындығын көзбен шолу. «Гүлмен тілек» ойыны: Оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің астына жазылған сөздер бойынша топқа біріктіріледі. 1-топ «Сопақ» 2-топ «Үшбұрыш» 3-топ «Тіктөртбұрыш» Жұмыс ережесін келісу
|
Оқушыларды жылы жүзбен қарсы алу, амандасу Оқушыларға тілек айтуға және топқа бөлінуге арналған гүлдер Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау, толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. |
||||||
Үй тапсырмасын тексеру; «Қағаз ұшақ» әдісі 3 топ қағаз ұшақтың қанатына өткен тапсырма бойынша сұрақ жазып бір топтан екінші топқа ұшырады келесі топ жауап береді. І-топ : 1. Paint редакторында сурет салу үшін дайын фигураларды қайдан алуға болады? ІІ-топ: 1. Paint редакторында фигураларды пайдаланып, суретті қалай саламыз? ІІІ-топ: 1.Фигураның стилін қалай өзгертуге болады? ҚБ «Отшашу» арқылы бағалау |
Қағаз ұшақ |
|||||||
Миға шабуыл. Сабақты оюды толықтырудан бастаймыз. Оюлардың ерекшеліктерін анықтауын сұрау. Оюлар қайталанатын элементтерден тұратынына ерекше назар аударту.
Мақсатты тұжырымдау
|
Қағазға шығарылған оюлардың суреттері |
|||||||
Сабақтың ортасы |
Қайталанатын элементтерді айналамыздан көруге болады. Айналаны қараңыз. Ағаштардағы, жидектердегі, жемістердегі жапырақ табиғатпен жаратылған қайталанулар. Тұрғын ғимараттар, адам жасаған автомобильдер, әр түрлілігімен, қайталанатын элементтері бар. (жидектер, жемістер, ағаштар және т.б. суреттермен слайдшоу). Суреттегі қайталануларды табу.
Қайталанатын үзінділер көркем композицияның негізі болуы мүмкін. (алма ағашы бейнеленген слайдты көрсету).
Топтық жұмыс. «Галлерияда ой шарлау» Берілген тақырыпта топтық жұмысы жүргізіліп, әр топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де, оқушылар жүріп, аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең жақсы баға алған топтың жұмысы қаралады. Электронды қосымшамен жұмыс ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.
Практикалық жұмыс Оқушылармен компьютерде жұмыс жасау кезінде орындалатын ережелерге нұсқаулық беріледі. Практикалық жұмыс орындамас бұрын, оқушылармен сурет салу үдерісінің іс әрекеттерін талқылаңыз. Ең күрделі жағдаяттарға назар аударыңыз. Вогон суреттерін салған кезде не өзгеріп отыратынына назар аударыңыз. Дәптерлеріне сурет салудың негізгі этаптарын жазу қажет. Мұғалім паровозбен вагондардың салу үрдісін көрсетеді, оқушылар ілегісіп реті бойынша суретті компьютерде салады. Дескрипторлерді талқылау: - «Бөліп алу» тобының батырмасын қолданды; - Бөліп алудың әр түрлі формасы қолданылды: «Тік төртбұрыш арқылы бөліп алу», «Еркін бөліп алу»; - бөліп алу параметрлерін қолданды «Фон арқылы», «Фонсыз»; - үзінділерді жылжыту арқылы сурет құрастырады. Ұсынылған тізімді тағы да қандай дескрипторлармен толықтыруға болатының оқушылармен талқыланыз. Мысалы, «ұқыпты орындау» және т.б. Оқушылар практикалық жұмысты орындауға кіріседі. Саралау мақсатында тапсырмалар өсу ретімен күрделенеді. Дескрипторлар арқылы өзара бағалау. Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау ҚБ: Бас бармақ арқылы бағалау. |
Презентация арқылы көрсету Топтық жұмыс. «Галлерияда ой шарлау» тапсырмалары Кері байланыста оқушылар өз топтарының жұмысымен бірге басқа топтың да жұмыстарын бағалайды және ұсыныстарын береді.Сабақтағы кері байланысын постерге жабыстырады. Компьютерде орындайды. Дәптермен жұмыс |
||||||
Сергіту сәті «Жақсылық тамшысы» |
Әр бала тамшыға өзі жасаған жақсы істерін немесе өзінің бойындағы жақсы қасиеттерін стикерге жазып жеткізеді. Іліп жатқанда әрқайсысы өзгелерге, айналасына өзі жасаған жақсылықтарын, қасиеттерін жария етеді. |
Оқушылар сергіту сәтін жасайды. |
||||||
Сабақтың соңы |
Р ефлексия (жеке, жұпта, топта, ұжымда)
Үйге тапсырма. Оқулықтағы «Үйде орындайық» тапсырмасын орындау. |
«Нысана» кері байланыс парағы |
||||||
Қосымша ақпарат |
||||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||||
Практикалық тапсырма орындау кезіңде саралау шығармашылықтың кезеңі бойынша іске асады: тапсырмалар өсу ретінде берілген. Тапсырманы орындаған жағдайда мұғалім сұрақтар арқылы немесе нұсқау картасында қадам бойынша алгоритм қолданып қолдау көрсетеді. Оқушылардың барлығы:
Оқушылардың көбісі:
Кейбір оқушылар: Өрнектің суретін салады |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін тапсырмаға жасалған дескрипторлар арқылы бағалау үшін кері байланыс алынады 1. Мадақтау. 2. Жұптардағы өзара бағалау 3.Қалыптастырушы бағалау 4. Бағалау критерийлері мен дескрипторлар |
Оқушылардың белсенділігін арттыру үшін сабақ барысында топтық жұмыс, сергіту сәті қарастырылған. Компьютермен жұмыс жасап отырған кезде оқушылар дене мүсіні дұрыс болуына, көзбен монитор экранының ара қашықтығына көңіл аударып, жағымсыз ситуациялар пайда болған жағдайда мұғалімге хабарлайды. |
||||||
Рефлексия Сабақ \оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|
|||||||
|
||||||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |