Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
қмж Қаз тарих 9 сынып 4-тоқсан
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар-1
Бөлім: |
Қазақстан қайта құру кезеңінде (1986-1991 жылдар) |
|
Педагогтің аты-жөні |
|
|
Күні: |
|
|
Сынып:9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Қазақстан «Қайта құрудың» бастапқы кезеңінде Зерттеу сұрағы: КСРО-ның ыдырауы: заңдылық па әлде кездейсоқтық па? |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.3.1.1 қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін түсіндіру және өзіндік интерпретация жасау; 9.4.1.2 Кеңес үкіметі кезіндегі орын алған әлеуметтік-экономикалық проблемаларды талдау |
|
Сабақтың мақсаты |
ҚР өнеркәсібінің дамуы туралы біледі; |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Ұйымдастыру кезеңі |
Қызығушылықты ояту Картаға шетелдік компаниялармен бірігіп ұйымдастырылған өнеркәсіптер аттары жазылаған бір түсті стикерлерді жапсырып, екінші түсті стикерлермен ұлттық өнеркәсіп орындарын белгілеңіз. Сынып оқушыларын сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты және бағалау критерийлерімен таныстырыңыз |
Оқушылар сұрақтарға болжам жауаптарын береді және бір-бірін толықтырады. |
мадақтау |
Мұғалім презентациясы |
Жаңа сабақ |
Оқушыларға ҚР 1997 жылдан бастап қамтылған әкономикасы туралы ықшамдалған мәтін беріңіз Мәтін негізінде келесі тапсырманы орындайды. Тапсырма: Картамен жұмыс. Оқушыларға жек әр оқушыға ҚР кескін картасының үлгісін таратып беріңіз. Олар картаға негізгі обьектілерді белгілейді. Оқушылардың жас ерекшеліктерін ескеріп, «SWOT» талдауын жасатуды ұсыныңыз. Бұл жұмыс оқушылардың талдау жасау дағдыларын дамытуға бағытталады.SWOT-талдау әдісі. Әдісті қолдану барысында мәселенің жағымды және жағымсыз жақтарына сараптама беріледі, оның мүмкіндіктері бағаланып, орын алатын қатерлері туралы айтылады. Сондықтан, SWOT-талдау барысында төмендегі нәтижелер анықталды:
Оқушылар қазіргі кездегі Қазақстан халқының әлеуметтік жағдайын статистикалық деректердің негізінде талдау жасауды тапсырыңыз. Ол үшін оқушылар Қазақстан мен Қырғызстан мемлекеттерінің әлеуметтік жағдайы туралы статистикалық деректерін ұсыныңыз Тапсырма:Графикпен жұмыс. Әр оқушы берілген деректі пайдаланып, график құрастыруы керек. Екі мемлекетке жасалған графикті салыстырып, өзіндік ой қорытынды жасайды.
|
Дескрипторлары: -Картадан кем дегенде 3 обьектіні белгілеу керек; -Кем дегенде 2 саланы қамтуы тиіс; Дескрипторлары: -кем дегенде 2 жағымды жақтарын анықтау -кем дегенде 2 жағымсыз жақтары -кем дегендн 2 мүмкіндіктерін анықтау -кем дегенде 2 қауіп-қатерлерін анықтау; Дескрипторлары: Екі мемлекетке екі бөлек график құрастыру; Графиктің шкалаларына цифрларды орналастыру; График бойынша прогресс пен регрессті анықтап, интерпретация жасайды; |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап» «Жұлдызшалар»
«Екі жұлдыз,бір ұсыныс»
|
Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінгі дейін). Бес томдық. ІV т. – Алматы: «Атамұра», 2010 ж. К. Бегалин. Империя құрамында. – Алматы: Аруна, 2013. Омарбеков Т. Қазақстан тарихының XX ғ. өзекті мәселелері. Өнер, 2014
|
Қорытынды |
Кері байланыс « Білімді стикер». Мына сұрақтар бойынша жауап береді. - Не білдім? - Не білемін? - Не білгім келеді? |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
ҚБ – сабақтағы өз әрекетіне рефлексия жасау; |
А4, конспект |
Оқу тапсырмасы |
Қазақстан «Қайта құрудың» бастапқы кезеңінде дамыды, себебі ... Қазақстан «Қайта құрудың» бастапқы кезеңінде дамыған жоқ, өйткені ... |
|
|
|
Қысқа мерзімді жоспар-2
Бөлім: |
Қазақстан қайта құру кезеңінде (1986-1991 жылдар) |
|
Педагогтің аты-жөні |
|
|
Күні: |
|
|
Сынып:9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Қазақстандағы 1986 жылғы Желтоқсан оқиғалары Зерттеу сұрағы: Демократиялық процестер қоғамдық сананы қалай өзгертті? |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.3.1.5 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасының тарихи маңыздылығына баға беру; 9.3.1.4 әміршіл-әкімшіл саясатқа қарсы халық наразылықтарын салыстырып, талдау |
|
Сабақтың мақсаты |
1986 жылғы Желтоқсан оқиғасының себебін анықтау; |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
Ұйымдастыру кезеңі |
Оқушыларға М. Шахановтың "Желтоқсаналаңы"өлеңін тыңдатыңыз. Осыдан кейін оқушылардын сұраңыз.
Сынып оқушыларын сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты және бағалау критерийлерімен таныстырыңыз |
Оқушылар М. Шахановтың "Желтоқсаналаңы"өлеңін тыңдап, сұрақтарға өз жауаптарын ұсынады |
мадақтау |
Мұғалім презентациясы |
||||||
Жаңа сабақ |
Сабақтың бастапқы кезеңінде оқушылардың зерттеушілік дағдысын дамыту мақсатында келесі зерттеу сұрағымен таныстырыңыз.Сабақтың соңғы кезеңінде осы зерттеу сұрағына қайта оралып, осы сұрақ бойынша оқушылардың қандай білім алғандығын тексеруді ұмынамын. Мұндай зерттеу сұрағы оқушыларға сабақ барысында нақты бағыт береді. Әр тапсырманы орындау барысында оқушы осы зерттеу сұрағының төңірегінде жауап қарастыратын болады. Зерттеу сұрағы:
Оқушыларға желтоқсан оқиғасы туралы ықшамдалған мәтін ұсыныңыз. Олар мәтін оқу барысында ИНСЕРТ кестесін қосымша толтыруды тапсырыңыз. Тапсырма: «ИНСЕРТ» кестесі
Оқушылардың білімін толықтыру мақсатында «Желтоқсан көтерілісі. Декабрь-желтоқсан 1986»деген бейнематериалды көрсетіңіз. Бейнематериалды көрсетпес бұрын оқушыларға критерий беріңіз. Бұл критерийлерді әр оқушыға жеке параққа жазып берген абзал. Сонымен қатар әр оқушының критерий талаптары бойынша жұмыс жасауын қадағалаңыз немесе алдын-ала қалай толтыру керек екендігін түсіндіріңіз. Бейнематериалды көрсеткеннен кейін, критерий бойынша сыныптық талқылау жүргізіңіз. Оқушылардың ойына ой қосу және олардың патриотизм қасиеті арттыру үшін, Ә.Тінәлиевтің орындауындағы «Желтоқсан желі ызғарлы» деген бейнематериалды көрсетуді ұсынамын.
Оқу мақсатына байланысты1986 жылғы Желтоқсан оқиғасының тарихи маңыздылығына баға беру үшін «маңыздылық» кестесімен жұмыс ұйымдастырыңыз. Тапсырма:«маңыздылық» кестесі
|
Критерийлері: Бейнематериал атауы Бейнематериалбасты идеясы не? Бұл бейнематериалдан не көремін деп ойлайсыз? Бейнематериалатауына негізделіп, көремін деп күтетін үш түсінік немесе идеяны және адамдарды тізіп жазыңыз Бейнематериалдың идеясын жеткізудегі нәтижелілігін қарастырыңыз. Қарым-қатынас құралы ретінде оның мықты және әлсіз тұстары қандай? Бұл бейнематериал көрермен көзқарасы немесе эмоциясына сай келе ма? Ол сізді қандай сезімге бөледі?
Бұл бейнематериал
сізге түсірілген кезеңнің өмір Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |