Материалдар / қмж Қаз тарих 9 сынып 4-тоқсан
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

қмж Қаз тарих 9 сынып 4-тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақта қолдануға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Наурыз 2024
134
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар-1

     

Бөлім:

Қазақстан қайта құру кезеңінде (1986-1991 жылдар)

Педагогтің аты-жөні


Күні:


Сынып:9

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Қазақстан «Қайта құрудың» бастапқы кезеңінде

Зерттеу сұрағы: КСРО-ның ыдырауы: заңдылық па әлде кездейсоқтық па?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.3.1.1 қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін түсіндіру және өзіндік интерпретация жасау;

9.4.1.2 Кеңес үкіметі кезіндегі орын алған әлеуметтік-экономикалық проблемаларды талдау

Сабақтың мақсаты

ҚР өнеркәсібінің дамуы туралы біледі;


      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

кезеңі


Қызығушылықты ояту

Картаға шетелдік компаниялармен бірігіп ұйымдастырылған өнеркәсіптер аттары жазылаған бір түсті стикерлерді жапсырып, екінші түсті стикерлермен ұлттық өнеркәсіп орындарын белгілеңіз.

Сынып оқушыларын сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты және бағалау критерийлерімен таныстырыңыз

Оқушылар сұрақтарға болжам жауаптарын береді және бір-бірін толықтырады.


мадақтау

Мұғалім презентациясы



Жаңа сабақ

Оқушыларға ҚР 1997 жылдан бастап қамтылған әкономикасы туралы ықшамдалған мәтін беріңіз Мәтін негізінде келесі тапсырманы орындайды.

Тапсырма: Картамен жұмыс. Оқушыларға жек әр оқушыға ҚР кескін картасының үлгісін таратып беріңіз. Олар картаға негізгі обьектілерді белгілейді.

Оқушылардың жас ерекшеліктерін ескеріп, «SWOT» талдауын жасатуды ұсыныңыз. Бұл жұмыс оқушылардың талдау жасау дағдыларын дамытуға бағытталады.SWOT-талдау әдісі. Әдісті қолдану барысында мәселенің жағымды және жағымсыз жақтарына сараптама беріледі, оның мүмкіндіктері бағаланып, орын алатын қатерлері туралы айтылады. Сондықтан, SWOT-талдау барысында төмендегі нәтижелер анықталды:

  • S - Жағымды жақтары (Strengths

  • W - Жағымсыз жақтары (Weaknesses)

  • О- Мүмкіндіктері (Opportunities)

  • T - Қатерлері (Threats)

Оқушылар қазіргі кездегі Қазақстан халқының әлеуметтік жағдайын статистикалық деректердің негізінде талдау жасауды тапсырыңыз. Ол үшін оқушылар Қазақстан мен Қырғызстан мемлекеттерінің әлеуметтік жағдайы туралы статистикалық деректерін ұсыныңыз Тапсырма:Графикпен жұмыс. Әр оқушы берілген деректі пайдаланып, график құрастыруы керек. Екі мемлекетке жасалған графикті салыстырып, өзіндік ой қорытынды жасайды.


Дескрипторлары:

-Картадан кем дегенде 3 обьектіні белгілеу керек;

-Кем дегенде 2 саланы қамтуы тиіс;

Дескрипторлары:

-кем дегенде 2 жағымды жақтарын анықтау

-кем дегенде 2 жағымсыз жақтары

-кем дегендн 2 мүмкіндіктерін анықтау

-кем дегенде 2 қауіп-қатерлерін анықтау;

Дескрипторлары:

Екі мемлекетке екі бөлек график құрастыру;

Графиктің шкалаларына цифрларды орналастыру;

График бойынша прогресс пен регрессті анықтап, интерпретация жасайды;

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Ең үздік жауап»

«Жұлдызшалар»



«Екі жұлдыз,бір ұсыныс»




Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінгі дейін). Бес томдық. ІV т. – Алматы: «Атамұра», 2010 ж.

К. Бегалин. Империя құрамында. – Алматы: Аруна, 2013.

Омарбеков Т. Қазақстан тарихының XX ғ. өзекті мәселелері. Өнер, 2014


Қорытынды

Кері байланыс

« Білімді стикер». Мына сұрақтар бойынша жауап береді.

- Не білдім?

- Не білемін?

- Не білгім келеді?

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады

ҚБ – сабақтағы өз әрекетіне рефлексия жасау;



А4, конспект


Оқу тапсырмасы

Қазақстан «Қайта құрудың» бастапқы кезеңінде дамыды, себебі ...

Қазақстан «Қайта құрудың» бастапқы кезеңінде дамыған жоқ, өйткені ...






Қысқа мерзімді жоспар-2

     

Бөлім:

Қазақстан қайта құру кезеңінде (1986-1991 жылдар)

Педагогтің аты-жөні


Күні:


Сынып:9

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Қазақстандағы 1986 жылғы Желтоқсан оқиғалары

Зерттеу сұрағы: Демократиялық процестер қоғамдық сананы қалай өзгертті?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.3.1.5 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасының тарихи маңыздылығына баға беру;

9.3.1.4 әміршіл-әкімшіл саясатқа қарсы халық наразылықтарын салыстырып, талдау

Сабақтың мақсаты

1986 жылғы Желтоқсан оқиғасының себебін анықтау;

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

кезеңі


Оқушыларға М. Шахановтың "Желтоқсаналаңы"өлеңін тыңдатыңыз. Осыдан кейін оқушылардын сұраңыз.

  • Бұл өлеңнің идеясы неде?

  • Өлеңді тыңдағанда қандай әсерде болдың?

  • Саған бұл өлеңнің тақырыбы таныс па?

  • Бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай болады деп ойлайсыңдар?

Сынып оқушыларын сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты және бағалау критерийлерімен таныстырыңыз

Оқушылар М. Шахановтың "Желтоқсаналаңы"өлеңін тыңдап, сұрақтарға өз жауаптарын ұсынады

мадақтау

Мұғалім презентациясы









Жаңа сабақ

Сабақтың бастапқы кезеңінде оқушылардың зерттеушілік дағдысын дамыту мақсатында келесі зерттеу сұрағымен таныстырыңыз.Сабақтың соңғы кезеңінде осы зерттеу сұрағына қайта оралып, осы сұрақ бойынша оқушылардың қандай білім алғандығын тексеруді ұмынамын. Мұндай зерттеу сұрағы оқушыларға сабақ барысында нақты бағыт береді. Әр тапсырманы орындау барысында оқушы осы зерттеу сұрағының төңірегінде жауап қарастыратын болады.

Зерттеу сұрағы:

  • Демократиялық қозғалыстар қоғамдық сананы қалай өзгертті?

Оқушыларға желтоқсан оқиғасы туралы ықшамдалған мәтін ұсыныңыз. Олар мәтін оқу барысында ИНСЕРТ кестесін қосымша толтыруды тапсырыңыз.

Тапсырма: «ИНСЕРТ» кестесі


«V»

Бұрыннан білемін

« +»

Жаңа ақпарат

«-»

Мeнің oйлағанымa кepеғap, қaйшы

«?»

«КeліceaлмaймынБілгім кeлeді»

оқушылар мәтіндe кездecкен бұpыннaн білeтін мәліметтepді келтіpeді

мұнда оқушылар осы мәтінде жаңадан алған ақпараттарын жазады


Мұндa оқушылар бұpынғы білімдepіне қаpaма-қaйшы мәтіндe кeлтіpілген мәліметтepді келтіpeді (мeн бұpын бacқаша oйлaйтынмын, сөйтceм oлaй бoлмaй шықты ...»)

Бұл бaғанaда oқушылap өздepі келіcпeйтін немеce түcінікcіз бoлған, тaғы дa білгіcі кeлeтін мәтіннің тұстapын жaзaды





Оқушылардың білімін толықтыру мақсатында «Желтоқсан көтерілісі. Декабрь-желтоқсан 1986»деген бейнематериалды көрсетіңіз. Бейнематериалды көрсетпес бұрын оқушыларға критерий беріңіз. Бұл критерийлерді әр оқушыға жеке параққа жазып берген абзал. Сонымен қатар әр оқушының критерий талаптары бойынша жұмыс жасауын қадағалаңыз немесе алдын-ала қалай толтыру керек екендігін түсіндіріңіз.

Бейнематериалды көрсеткеннен кейін, критерий бойынша сыныптық талқылау жүргізіңіз. Оқушылардың ойына ой қосу және олардың патриотизм қасиеті арттыру үшін, Ә.Тінәлиевтің орындауындағы «Желтоқсан желі ызғарлы» деген бейнематериалды көрсетуді ұсынамын.


Оқу мақсатына байланысты1986 жылғы Желтоқсан оқиғасының тарихи маңыздылығына баға беру үшін «маңыздылық» кестесімен жұмыс ұйымдастырыңыз.

Тапсырма:«маңыздылық» кестесі


Критерийлері:

Бейнематериал атауы

Бейнематериалбасты идеясы не?

Бұл бейнематериалдан не көремін деп ойлайсыз? Бейнематериалатауына негізделіп, көремін деп күтетін үш түсінік немесе идеяны және адамдарды тізіп жазыңыз

Бейнематериалдың идеясын жеткізудегі нәтижелілігін қарастырыңыз. Қарым-қатынас құралы ретінде оның мықты және әлсіз тұстары қандай?

Бұл бейнематериал көрермен көзқарасы немесе эмоциясына сай келе ма? Ол сізді қандай сезімге бөледі?

Бұл бейнематериал сізге түсірілген кезеңнің өмір

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!