Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар-1

         

    Бөлім:

    Қазақстан қайта құру кезеңінде (1986-1991 жылдар)

    Педагогтің аты-жөні


    Күні:


    Сынып:9

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Қазақстан «Қайта құрудың» бастапқы кезеңінде

    Зерттеу сұрағы: КСРО-ның ыдырауы: заңдылық па әлде кездейсоқтық па?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    9.3.1.1 қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін түсіндіру және өзіндік интерпретация жасау;

    9.4.1.2 Кеңес үкіметі кезіндегі орын алған әлеуметтік-экономикалық проблемаларды талдау

    Сабақтың мақсаты

    ҚР өнеркәсібінің дамуы туралы біледі;


          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    кезеңі


    Қызығушылықты ояту

    Картаға шетелдік компаниялармен бірігіп ұйымдастырылған өнеркәсіптер аттары жазылаған бір түсті стикерлерді жапсырып, екінші түсті стикерлермен ұлттық өнеркәсіп орындарын белгілеңіз.

    Сынып оқушыларын сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты және бағалау критерийлерімен таныстырыңыз

    Оқушылар сұрақтарға болжам жауаптарын береді және бір-бірін толықтырады.


    мадақтау

    Мұғалім презентациясы



    Жаңа сабақ

    Оқушыларға ҚР 1997 жылдан бастап қамтылған әкономикасы туралы ықшамдалған мәтін беріңіз Мәтін негізінде келесі тапсырманы орындайды.

    Тапсырма: Картамен жұмыс. Оқушыларға жек әр оқушыға ҚР кескін картасының үлгісін таратып беріңіз. Олар картаға негізгі обьектілерді белгілейді.

    Оқушылардың жас ерекшеліктерін ескеріп, «SWOT» талдауын жасатуды ұсыныңыз. Бұл жұмыс оқушылардың талдау жасау дағдыларын дамытуға бағытталады.SWOT-талдау әдісі. Әдісті қолдану барысында мәселенің жағымды және жағымсыз жақтарына сараптама беріледі, оның мүмкіндіктері бағаланып, орын алатын қатерлері туралы айтылады. Сондықтан, SWOT-талдау барысында төмендегі нәтижелер анықталды:

    • S - Жағымды жақтары (Strengths

    • W - Жағымсыз жақтары (Weaknesses)

    • О- Мүмкіндіктері (Opportunities)

    • T - Қатерлері (Threats)

    Оқушылар қазіргі кездегі Қазақстан халқының әлеуметтік жағдайын статистикалық деректердің негізінде талдау жасауды тапсырыңыз. Ол үшін оқушылар Қазақстан мен Қырғызстан мемлекеттерінің әлеуметтік жағдайы туралы статистикалық деректерін ұсыныңыз Тапсырма:Графикпен жұмыс. Әр оқушы берілген деректі пайдаланып, график құрастыруы керек. Екі мемлекетке жасалған графикті салыстырып, өзіндік ой қорытынды жасайды.


    Дескрипторлары:

    -Картадан кем дегенде 3 обьектіні белгілеу керек;

    -Кем дегенде 2 саланы қамтуы тиіс;

    Дескрипторлары:

    -кем дегенде 2 жағымды жақтарын анықтау

    -кем дегенде 2 жағымсыз жақтары

    -кем дегендн 2 мүмкіндіктерін анықтау

    -кем дегенде 2 қауіп-қатерлерін анықтау;

    Дескрипторлары:

    Екі мемлекетке екі бөлек график құрастыру;

    Графиктің шкалаларына цифрларды орналастыру;

    График бойынша прогресс пен регрессті анықтап, интерпретация жасайды;

    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



    «Ең үздік жауап»

    «Жұлдызшалар»



    «Екі жұлдыз,бір ұсыныс»




    Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінгі дейін). Бес томдық. ІV т. – Алматы: «Атамұра», 2010 ж.

    К. Бегалин. Империя құрамында. – Алматы: Аруна, 2013.

    Омарбеков Т. Қазақстан тарихының XX ғ. өзекті мәселелері. Өнер, 2014


    Қорытынды

    Кері байланыс

    « Білімді стикер». Мына сұрақтар бойынша жауап береді.

    - Не білдім?

    - Не білемін?

    - Не білгім келеді?

    Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады

    ҚБ – сабақтағы өз әрекетіне рефлексия жасау;



    А4, конспект


    Оқу тапсырмасы

    Қазақстан «Қайта құрудың» бастапқы кезеңінде дамыды, себебі ...

    Қазақстан «Қайта құрудың» бастапқы кезеңінде дамыған жоқ, өйткені ...






    Қысқа мерзімді жоспар-2

         

    Бөлім:

    Қазақстан қайта құру кезеңінде (1986-1991 жылдар)

    Педагогтің аты-жөні


    Күні:


    Сынып:9

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Қазақстандағы 1986 жылғы Желтоқсан оқиғалары

    Зерттеу сұрағы: Демократиялық процестер қоғамдық сананы қалай өзгертті?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    9.3.1.5 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасының тарихи маңыздылығына баға беру;

    9.3.1.4 әміршіл-әкімшіл саясатқа қарсы халық наразылықтарын салыстырып, талдау

    Сабақтың мақсаты

    1986 жылғы Желтоқсан оқиғасының себебін анықтау;

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    кезеңі


    Оқушыларға М. Шахановтың "Желтоқсаналаңы"өлеңін тыңдатыңыз. Осыдан кейін оқушылардын сұраңыз.

    • Бұл өлеңнің идеясы неде?

    • Өлеңді тыңдағанда қандай әсерде болдың?

    • Саған бұл өлеңнің тақырыбы таныс па?

    • Бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай болады деп ойлайсыңдар?

    Сынып оқушыларын сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты және бағалау критерийлерімен таныстырыңыз

    Оқушылар М. Шахановтың "Желтоқсаналаңы"өлеңін тыңдап, сұрақтарға өз жауаптарын ұсынады

    мадақтау

    Мұғалім презентациясы









    Жаңа сабақ

    Сабақтың бастапқы кезеңінде оқушылардың зерттеушілік дағдысын дамыту мақсатында келесі зерттеу сұрағымен таныстырыңыз.Сабақтың соңғы кезеңінде осы зерттеу сұрағына қайта оралып, осы сұрақ бойынша оқушылардың қандай білім алғандығын тексеруді ұмынамын. Мұндай зерттеу сұрағы оқушыларға сабақ барысында нақты бағыт береді. Әр тапсырманы орындау барысында оқушы осы зерттеу сұрағының төңірегінде жауап қарастыратын болады.

    Зерттеу сұрағы:

    • Демократиялық қозғалыстар қоғамдық сананы қалай өзгертті?

    Оқушыларға желтоқсан оқиғасы туралы ықшамдалған мәтін ұсыныңыз. Олар мәтін оқу барысында ИНСЕРТ кестесін қосымша толтыруды тапсырыңыз.

    Тапсырма: «ИНСЕРТ» кестесі


    «V»

    Бұрыннан білемін

    « +»

    Жаңа ақпарат

    «-»

    Мeнің oйлағанымa кepеғap, қaйшы

    «?»

    «КeліceaлмaймынБілгім кeлeді»

    оқушылар мәтіндe кездecкен бұpыннaн білeтін мәліметтepді келтіpeді

    мұнда оқушылар осы мәтінде жаңадан алған ақпараттарын жазады


    Мұндa оқушылар бұpынғы білімдepіне қаpaма-қaйшы мәтіндe кeлтіpілген мәліметтepді келтіpeді (мeн бұpын бacқаша oйлaйтынмын, сөйтceм oлaй бoлмaй шықты ...»)

    Бұл бaғанaда oқушылap өздepі келіcпeйтін немеce түcінікcіз бoлған, тaғы дa білгіcі кeлeтін мәтіннің тұстapын жaзaды





    Оқушылардың білімін толықтыру мақсатында «Желтоқсан көтерілісі. Декабрь-желтоқсан 1986»деген бейнематериалды көрсетіңіз. Бейнематериалды көрсетпес бұрын оқушыларға критерий беріңіз. Бұл критерийлерді әр оқушыға жеке параққа жазып берген абзал. Сонымен қатар әр оқушының критерий талаптары бойынша жұмыс жасауын қадағалаңыз немесе алдын-ала қалай толтыру керек екендігін түсіндіріңіз.

    Бейнематериалды көрсеткеннен кейін, критерий бойынша сыныптық талқылау жүргізіңіз. Оқушылардың ойына ой қосу және олардың патриотизм қасиеті арттыру үшін, Ә.Тінәлиевтің орындауындағы «Желтоқсан желі ызғарлы» деген бейнематериалды көрсетуді ұсынамын.


    Оқу мақсатына байланысты1986 жылғы Желтоқсан оқиғасының тарихи маңыздылығына баға беру үшін «маңыздылық» кестесімен жұмыс ұйымдастырыңыз.

    Тапсырма:«маңыздылық» кестесі


    Критерийлері:

    Бейнематериал атауы

    Бейнематериалбасты идеясы не?

    Бұл бейнематериалдан не көремін деп ойлайсыз? Бейнематериалатауына негізделіп, көремін деп күтетін үш түсінік немесе идеяны және адамдарды тізіп жазыңыз

    Бейнематериалдың идеясын жеткізудегі нәтижелілігін қарастырыңыз. Қарым-қатынас құралы ретінде оның мықты және әлсіз тұстары қандай?

    Бұл бейнематериал көрермен көзқарасы немесе эмоциясына сай келе ма? Ол сізді қандай сезімге бөледі?

    Бұл бейнематериал сізге түсірілген кезеңнің өмір

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Егембердиев К
    26 Наурыз 2024
    766
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    қмж Қаз тарих 9 сынып 4-тоқсан

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    қмж Қаз тарих 9 сынып 4-тоқсан

    Материал туралы қысқаша түсінік
    сабақта қолдануға
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар-1

         

    Бөлім:

    Қазақстан қайта құру кезеңінде (1986-1991 жылдар)

    Педагогтің аты-жөні


    Күні:


    Сынып:9

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Қазақстан «Қайта құрудың» бастапқы кезеңінде

    Зерттеу сұрағы: КСРО-ның ыдырауы: заңдылық па әлде кездейсоқтық па?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    9.3.1.1 қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін түсіндіру және өзіндік интерпретация жасау;

    9.4.1.2 Кеңес үкіметі кезіндегі орын алған әлеуметтік-экономикалық проблемаларды талдау

    Сабақтың мақсаты

    ҚР өнеркәсібінің дамуы туралы біледі;


          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    кезеңі


    Қызығушылықты ояту

    Картаға шетелдік компаниялармен бірігіп ұйымдастырылған өнеркәсіптер аттары жазылаған бір түсті стикерлерді жапсырып, екінші түсті стикерлермен ұлттық өнеркәсіп орындарын белгілеңіз.

    Сынып оқушыларын сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты және бағалау критерийлерімен таныстырыңыз

    Оқушылар сұрақтарға болжам жауаптарын береді және бір-бірін толықтырады.


    мадақтау

    Мұғалім презентациясы



    Жаңа сабақ

    Оқушыларға ҚР 1997 жылдан бастап қамтылған әкономикасы туралы ықшамдалған мәтін беріңіз Мәтін негізінде келесі тапсырманы орындайды.

    Тапсырма: Картамен жұмыс. Оқушыларға жек әр оқушыға ҚР кескін картасының үлгісін таратып беріңіз. Олар картаға негізгі обьектілерді белгілейді.

    Оқушылардың жас ерекшеліктерін ескеріп, «SWOT» талдауын жасатуды ұсыныңыз. Бұл жұмыс оқушылардың талдау жасау дағдыларын дамытуға бағытталады.SWOT-талдау әдісі. Әдісті қолдану барысында мәселенің жағымды және жағымсыз жақтарына сараптама беріледі, оның мүмкіндіктері бағаланып, орын алатын қатерлері туралы айтылады. Сондықтан, SWOT-талдау барысында төмендегі нәтижелер анықталды:

    • S - Жағымды жақтары (Strengths

    • W - Жағымсыз жақтары (Weaknesses)

    • О- Мүмкіндіктері (Opportunities)

    • T - Қатерлері (Threats)

    Оқушылар қазіргі кездегі Қазақстан халқының әлеуметтік жағдайын статистикалық деректердің негізінде талдау жасауды тапсырыңыз. Ол үшін оқушылар Қазақстан мен Қырғызстан мемлекеттерінің әлеуметтік жағдайы туралы статистикалық деректерін ұсыныңыз Тапсырма:Графикпен жұмыс. Әр оқушы берілген деректі пайдаланып, график құрастыруы керек. Екі мемлекетке жасалған графикті салыстырып, өзіндік ой қорытынды жасайды.


    Дескрипторлары:

    -Картадан кем дегенде 3 обьектіні белгілеу керек;

    -Кем дегенде 2 саланы қамтуы тиіс;

    Дескрипторлары:

    -кем дегенде 2 жағымды жақтарын анықтау

    -кем дегенде 2 жағымсыз жақтары

    -кем дегендн 2 мүмкіндіктерін анықтау

    -кем дегенде 2 қауіп-қатерлерін анықтау;

    Дескрипторлары:

    Екі мемлекетке екі бөлек график құрастыру;

    Графиктің шкалаларына цифрларды орналастыру;

    График бойынша прогресс пен регрессті анықтап, интерпретация жасайды;

    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



    «Ең үздік жауап»

    «Жұлдызшалар»



    «Екі жұлдыз,бір ұсыныс»




    Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінгі дейін). Бес томдық. ІV т. – Алматы: «Атамұра», 2010 ж.

    К. Бегалин. Империя құрамында. – Алматы: Аруна, 2013.

    Омарбеков Т. Қазақстан тарихының XX ғ. өзекті мәселелері. Өнер, 2014


    Қорытынды

    Кері байланыс

    « Білімді стикер». Мына сұрақтар бойынша жауап береді.

    - Не білдім?

    - Не білемін?

    - Не білгім келеді?

    Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады

    ҚБ – сабақтағы өз әрекетіне рефлексия жасау;



    А4, конспект


    Оқу тапсырмасы

    Қазақстан «Қайта құрудың» бастапқы кезеңінде дамыды, себебі ...

    Қазақстан «Қайта құрудың» бастапқы кезеңінде дамыған жоқ, өйткені ...






    Қысқа мерзімді жоспар-2

         

    Бөлім:

    Қазақстан қайта құру кезеңінде (1986-1991 жылдар)

    Педагогтің аты-жөні


    Күні:


    Сынып:9

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Қазақстандағы 1986 жылғы Желтоқсан оқиғалары

    Зерттеу сұрағы: Демократиялық процестер қоғамдық сананы қалай өзгертті?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    9.3.1.5 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасының тарихи маңыздылығына баға беру;

    9.3.1.4 әміршіл-әкімшіл саясатқа қарсы халық наразылықтарын салыстырып, талдау

    Сабақтың мақсаты

    1986 жылғы Желтоқсан оқиғасының себебін анықтау;

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    кезеңі


    Оқушыларға М. Шахановтың "Желтоқсаналаңы"өлеңін тыңдатыңыз. Осыдан кейін оқушылардын сұраңыз.

    • Бұл өлеңнің идеясы неде?

    • Өлеңді тыңдағанда қандай әсерде болдың?

    • Саған бұл өлеңнің тақырыбы таныс па?

    • Бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай болады деп ойлайсыңдар?

    Сынып оқушыларын сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты және бағалау критерийлерімен таныстырыңыз

    Оқушылар М. Шахановтың "Желтоқсаналаңы"өлеңін тыңдап, сұрақтарға өз жауаптарын ұсынады

    мадақтау

    Мұғалім презентациясы









    Жаңа сабақ

    Сабақтың бастапқы кезеңінде оқушылардың зерттеушілік дағдысын дамыту мақсатында келесі зерттеу сұрағымен таныстырыңыз.Сабақтың соңғы кезеңінде осы зерттеу сұрағына қайта оралып, осы сұрақ бойынша оқушылардың қандай білім алғандығын тексеруді ұмынамын. Мұндай зерттеу сұрағы оқушыларға сабақ барысында нақты бағыт береді. Әр тапсырманы орындау барысында оқушы осы зерттеу сұрағының төңірегінде жауап қарастыратын болады.

    Зерттеу сұрағы:

    • Демократиялық қозғалыстар қоғамдық сананы қалай өзгертті?

    Оқушыларға желтоқсан оқиғасы туралы ықшамдалған мәтін ұсыныңыз. Олар мәтін оқу барысында ИНСЕРТ кестесін қосымша толтыруды тапсырыңыз.

    Тапсырма: «ИНСЕРТ» кестесі


    «V»

    Бұрыннан білемін

    « +»

    Жаңа ақпарат

    «-»

    Мeнің oйлағанымa кepеғap, қaйшы

    «?»

    «КeліceaлмaймынБілгім кeлeді»

    оқушылар мәтіндe кездecкен бұpыннaн білeтін мәліметтepді келтіpeді

    мұнда оқушылар осы мәтінде жаңадан алған ақпараттарын жазады


    Мұндa оқушылар бұpынғы білімдepіне қаpaма-қaйшы мәтіндe кeлтіpілген мәліметтepді келтіpeді (мeн бұpын бacқаша oйлaйтынмын, сөйтceм oлaй бoлмaй шықты ...»)

    Бұл бaғанaда oқушылap өздepі келіcпeйтін немеce түcінікcіз бoлған, тaғы дa білгіcі кeлeтін мәтіннің тұстapын жaзaды





    Оқушылардың білімін толықтыру мақсатында «Желтоқсан көтерілісі. Декабрь-желтоқсан 1986»деген бейнематериалды көрсетіңіз. Бейнематериалды көрсетпес бұрын оқушыларға критерий беріңіз. Бұл критерийлерді әр оқушыға жеке параққа жазып берген абзал. Сонымен қатар әр оқушының критерий талаптары бойынша жұмыс жасауын қадағалаңыз немесе алдын-ала қалай толтыру керек екендігін түсіндіріңіз.

    Бейнематериалды көрсеткеннен кейін, критерий бойынша сыныптық талқылау жүргізіңіз. Оқушылардың ойына ой қосу және олардың патриотизм қасиеті арттыру үшін, Ә.Тінәлиевтің орындауындағы «Желтоқсан желі ызғарлы» деген бейнематериалды көрсетуді ұсынамын.


    Оқу мақсатына байланысты1986 жылғы Желтоқсан оқиғасының тарихи маңыздылығына баға беру үшін «маңыздылық» кестесімен жұмыс ұйымдастырыңыз.

    Тапсырма:«маңыздылық» кестесі


    Критерийлері:

    Бейнематериал атауы

    Бейнематериалбасты идеясы не?

    Бұл бейнематериалдан не көремін деп ойлайсыз? Бейнематериалатауына негізделіп, көремін деп күтетін үш түсінік немесе идеяны және адамдарды тізіп жазыңыз

    Бейнематериалдың идеясын жеткізудегі нәтижелілігін қарастырыңыз. Қарым-қатынас құралы ретінде оның мықты және әлсіз тұстары қандай?

    Бұл бейнематериал көрермен көзқарасы немесе эмоциясына сай келе ма? Ол сізді қандай сезімге бөледі?

    Бұл бейнематериал сізге түсірілген кезеңнің өмір

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақстан тарихы Сабақ жоспары 9 сынып
    26.03.2024
    766
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Егембердиев К
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации