Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
3
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Амандасу. Психологиялық
ахуал. «Сиқырлы таяқша».
Оқушылар топқа бөлініп
отырады.
1-топ:
Қиял
2-топ:
Арман
3-топ:
Ғажайып
|
Үй тапсырмасын
тексеру
5
минут
|
plickers. com бағдарламасыy
қолдану арқылы оқушылардың зат есім туралы білімдері
тексеріледі.
|
1. Оқушы, оқулық, мектеп
сөздері құрамына қарай қандай зат есім болып
табылады?
2.Бір ғана затқа берілген жеке
атау қандай
зат есім
болады?
3.
Зат есім дегеніміз
не?
4.
Зат есімнің сұрақтары
қандай?
|
plickers. com. Бағдарламасын
қолдана отырып, сканерлеу арқылы
бағаланады.
|
АКТ
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
2
минут
|
«Болжау
әдісі» арқылы сабақ тақырыбы
болжанады.
«Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа
сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау.
Оқушылар сұрақтарға жауап
беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға
сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
3 -шарда сабақтың
мақсаты жазылып тұрады.
Сол сабақтың мақсатымен
таныстыру.
|
«Болжау» әдісі арқылы
сабақтың тақырыбын болжайды.
Айтылым.
Интерактивті тақтадан қиялдап
тұрған адам суретін көрсерту арқылы сабақ тақырыбы
болжанады.
3 топтағы шарларда «Қиял,
арман, ғажайып» сөздері жазылған.
1.Қиял, арман, ғажайып
дегеніміз не?
2.Бұл сөздердің арасында
қандай байланыс бар деп ойлайсыңдар?
Осы тапсырманы орындау
арқылы оқушылардың айтылым дағдысы
қалыптасады.
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы
артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді
және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Саралау: Бұл жерде саралаудың
«Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап
беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал
кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар
қойылады.
|
Қалыптастырушы бағалау: Өз
ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен
ынталандыру.
|
Сабақтың
ортасы
30
минут
|
Деректі, дерексіз зат есім
ережесін мұғалім кітаптан оқытады.
|
Жеке
жұмыс.
«SMS хабарлама»
әдісі
Барлық оқушылар деректі,
дерексіз зат есім туралы ережені оқып,
« SMS әдісі» арқылы бір-біріне
жолдайды.
Осы тапсырманы орындау арқылы
оқушылардың оқылым, тыңдалым, жазылым, айтылым дағдысы
қалыптасады
|
Дескриптор:
-ережені
оқиды,
-ереже бойынша өз түсінігін
жазады;
ҚБ: «Бағдаршам» әдісі
арқылы
|
5-сынып
оқулығы
Суреттер
|
М ағынаны
ашу.
|
Мәтінмен жұмыс жасауға
тапсырма береді.
Мәтін мазмұны бойынша
ментальді карта құрастырыңдар.
Мәтіннен зат есімдерді теріп
жазыңдар.
Мәтін мазмұны бойынша
қарапайым жоспар құрыңдар.
|
Әр шарда жұлдыздар
жапсырылып тұрады. Жұлдызшаларда тапсырмалар
берілген.
1-тапсырма:
1-топ: Мәтін мазмұны бойынша
ментальді карта құрастырады.
2-топ: Мәтіннен деректі, дерексіз зат
есімдерді теріп жазады.
3-топ: Мәтін бойынша қарапайым жоспар
құрады.
Осы тапсырманы орындау арқылы
оқушылардың жазылым, айтылым дағдысы
калыптасады.
|
Дескриптор:
-ментальді карта
толтырады;
-Зат есімдерді теріп
жазады;
-Мәтін бойынша жоспар
құрады;
ҚБ: «Шапалақ»
әдісі
|
Мәтін
Постер
Жұмыс
дәптерлері
|
|
2-тапсырма.
Берілген мәтін бойынша нақты
ақпаратты анықтауға бағытталған 3 сұрақтан
құрастырыңдар.
|
«Кезбе тілші»
әдісі
Мәтін бойынша 3 сұрақ
құрастырып, «кезбе тілші»
әдісі арқылы әр топқа
қояды.
Осы тапсырманы орындау арқылы
оқушылардың тыңдалым, айтылым дағдысы
қалыптасады.
|
Дескриптор: - мәтін бойынша 3сұрақ
құрастырады;
-сұраққа жауап
береді;
ҚБ: Топтар өзін-өзі
бағалауы
|
Мәтін
Микрофон
|
|
3-тапсырма.
Магнитофоннан
Арман Дүйсеновтың «Арман»
әнінен үзінді тыңдаңдар.
Ән бойынша шығармашылық жұмыс
орыңдаңдар.
|
3-тапсырма.
Арман Дүйсеновтың «Арман»
әнінен үзінді тыңдайды.
Қиял
тобы: Ән мәтіні бойынша
армандарды
стикерге жазып, шарға
жабыстырады.
Ғажайып
тобы: Ән бойынша пародия
жасайды.
Арман
тобы: «Арман» туралы шағын мақала
жазады. Мақалада зат есім түрлерін
ажыратады.
Осы тапсырма барысында оқылым,
жазылым, айтылым, тыңдалым дағдылары
қалыптасады.
|
Дескриптор:
-ән үзіндісін
тыңдайды;
-шығармашылық жұмыстарды
орындайды;
ҚБ: «Екі жұлдыз, бір
тілек»
|
Әуен
Стикер
Шар
Жұмыс
дәптерлері
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
5
минут
|
«Ғажайып шарлар»
әдісі.
Оқушылар сабақ бойынша
пікірлерін 3 шарға жапсырады.
Сабақ тамаша өтсе,
«ғажайып» шарына.
Сабақ орташа өтсе, «арман»
шарына
Сабақ ұнамаса, «қиял»
шарына жапсырады.
Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай
білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың
пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Жеке
жұмыс: - бүгінгі сабақта
мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді
жеткіздім.
- бүгін сабақта
қуантқаны.....
- мен өзімді.....үшін мақтар
едім.
- маған ерекше
ұнағаны.....
- сабақтан соң
маған........келді
- бүгін маған..........сәті
түсті.
- қызықты
болғаны.....
- ......қиындық
тудырды.
- менің
түсінгенім.....
- енді
мен......аламын.
|
Мұғалім оқушыларды сабаққа
қатысулары бойынша бағалайды. Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
Сонымен қатар 1-10 баллдық
жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
Шарлар
Стикерлер
|