Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары:
|
5.1.1.1 - тыңдалған музыкалық
шығармаларды, музыкалық мәнерліліктің түрін, стилін, жанры мен
құралдардын талдау;
5.1.1.2 - әлем халықтары
музыкалық аспаптарын жасалуы мен дыбысталуына қарай топтастыру,
түрлі контекстерде салыстыру
|
Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
|
1-ші
тапсырма.Зерттеу.
Заттар бейнеленген
суретке қараңдар және
олардың қай елге тән
екендігін анықтаңдар.
Сұрақтарға жауап
бер:
- Бұл елдер туралы
не білесіңдер?
- Оларды не
байланыстырады?
- Бұл халықтарға
музыкалық өнердің
қандай түрлері тән
болып келеді?
- Бұл елдер несімен
танымал?
- Өнер саласында осы
елдерден шыққан
қандай атақты
адамдарды білесіңдер?
- Бұл елдерді
картадан көрсете аласыңдар
ма?
2-ші тапсырма.
Тыңдау.
Сабақты мына
сұрақтан бастайды: «Ұлы Жібек жолы» туралы сендер не білесіңдер?
Ертеде халықтар сауда арқылы бір-бірімен қарым-қатынас жасаған.
Олар киімдер мен түрлі әдемі маталар, құнды бұйымдар мен дәмді
тағамдар, яғни адам тұрмысына қажет заттардың бәрін де саудаға
салған. Сауда жолы «Жібек жолы» деп аталып, үлкен қала мен
ауылдарды, елдерді байланыстырған. Жібек жолының басы Қытай
жеріндегі Хуанхэ өзенінің аңғарындағы аймақтан басталады. Жол
батысқа және солтүстік-батысқа қарай шығу үшін оңтүстік және
солтүстік бағыттарға тармақталады. Оңтүстік бағыт Ферғана,
Самарқан, Иран, Ирак, Сирия елдері мен Жерорта теңізіне шыққан. Ал
солтүстік бағыт Оңтүстік Қазақстан жерінде тағы екі тармаққа
бөлініп, біреуі Орта төменгі ағысымен Батыс Қазақстанға шығып,
Еуропаға қарай өткен. Сауда жолы «Жібек жолы» деп неге аталғанын
білесің бе? Ол жолмен қытайдың таза жібегі жиі тасымалданатын
болған. Сондықтан сауда жолы «Жібек жолы» деп аталады. Кең байтақ
Шығыс өлкелері мен Батыс өлкелерін байланыстырып жатқан ұзақ жол
болғандықтан, оған «ұлы» сөзі тіркелген. Сондықтан бұл жол «Ұлы
Жібек жолы» болып тарихқа
енді.
3-ші
тапсырма.
Тыңдалым.
Музыкалық үзіндіні
тыңдап, оның қай елге жататынын анықтаңдар. Сұрақтарға жауап
бер:
- Музакалық
үзінділердің сипаты
қандай?
- Қандай топқа
жататын музыкалық
аспаптарды сендер
естіп тұрсыңдар?
|
1-ші тапсырма.
Мұғалімге ән
жазбасын дайындау
ұсынылады.
Сұрақтарды
талқылаңдар.
2-ші тапсырма. Бұл
тапсырманы
орындау үшін білім
алушыларға
музыкалық аспаптарды
беріңіз.
3-ші тапсырма. Білім
алушыларға
Шығармашылыққа
жетелетін тапсырмаларды
орындау
«Ұлы Жібек жолы»
картасына қарап, елдермен байланыс жолдарын сипаттап
береді.
|
Платформа жүйесінің
пайыздық есептеу нәтижесі
Платформа жүйесінің
пайыздық есептеу нәтижесі
|
hhtp/mpp.aytis/youtube.com
«Тұран»
этнофольклорлық топ https://www.youtub e.com/watch?v=IyA
Tq_6ussE-
Кез келген
басқа
көмеймен
орындалатын
әннің
жазбасы
|
Сабақтың
соңы
|
Бағалау.
Әр оқушы өз
тапсырмаларын таныстырады және
бағалайды.
Үйге
тапсырма:
Жасалған жұмысқа
көрсетілім ұйымдастыру және мына сұрақтарға жауап жазып
келіңдер.
-«Ұлы Жібек жолы»
қытай, жапон, үнді, араб елдері арқылы өте
ме?
-Бұл елдер туралы не
білесің?
-Оларды не
біріктіреді?
-Бұл елдерде қандай
музыкалық дәстүр бар?
-Бұл елдер несімен
танымал?
Рефлексия:
Мен не білдім?
Бүгін мен не үйрендім?
Мен үшін қандай тапсырма қиын
болды?
Ал қай тапсырманы мен оңай
орындадым?
|
Рефлексия сұрақтарына жауап
жазады
|
|
Рефлексия
тақтайшасы
|