(Ұ; Ж;
Қ)
45-жаттығу Мəтінді түсініп
оқы.
- Мен ол ағашты көрмегелі он
шақты жылдай бо-
лыпты! Жаяу баралық. Қасиетті
ағаш қой, – деді Жам-
был
ата.
Ағашқа жақындағанда, шошып
қалды. Біреу балта-
мен ағашты сарт-сұрт шауып
жатыр.
– Ей, тоқта! Сен өзі дені сау
адамбысың? Ағашқа
неге балта
шабасың?
– Жамбыл ата екенсіз ғой!
Кешіріңіз! Мен бір бұтағын
кесіп жатыр едім, – деді
жігіт.
Жамбыл
ата:
– Ал, жігітім, жөніңді айтшы.
Бұл Сүйінбай атаңның
еккен ағашы екенін білемісің?
– деді.
– Білемін, Жәке. Біз ауылымыз
болып бұл мәуелі
ағашты қасиет тұтамыз. Қураған
бұтағын кесіп тастай-
мыз. Күн ыстықта осы ағаштың
көлеңкесінде демала-
мыз, – деді
жігіт.
Мұхамеджан
Етекбаев
Сұрақтар:
• Мәтін мазмұны бойынша
бір-біріңе сұрақ қой.
• Мәтінде аты аталған адамдар
туралы не білесің?
• Жамбыл Жабаев туралы айтып
бер.
• Сүйінбай туралы дереккөздерден
ақпарат жина.
• Мәтіндегі сын есімдерді тап,
сұрақ қой.
(МК; Ө; Ж;
Қ)
46-жаттығу. Мәтінді көшіріп
жазады.
Сүйінбай Аронұлы – ақиық*
айтыс ақыны. Жасы-
нан жыраулығымен елге
танылған. М. Әуезов оны ай-
тыс өнерінің алтын діңгегі*
деп атаған.
Сын есімдерді тауып, астын
сыз.
(МК; Ө; Ұ;
Қ)
47-жаттығу. Мəтінді оқып, ат
қою.
Екі бала тоғайға бардық.
Қарағайдың, түрлі өсімдік-
тің жұпар иісі мұрныңды
жарады. Аласа бұталардың
арасынан сұр торғай, көк
шымшықтар пыр-пыр ұшады.
Анадайда ала қанат тоқылдақтың
тоқылы естіледі.
Тоғай іші
көңілді.
• Бұл мәтіннің қай түріне
жатады?
• Мәтіннен сын есімдерді тап.
Олар қай заттың сынын білдіріп
тұрғанын
айт.
(МК; Т; Ө;
Қ)
48-жаттығу. Торкөздерге
фигураларға сай
әріптерді қойып, өлеңнің атын
оқиды.
Шешуі:
Алатау.
|