Белсенді оқу ортасын құру. Зерделеумен
зерттеу.
1
тапсырма ТЖ ««Кім тез
табады ?» ойыны
Мақсаты:
-
Оқушының
зерттеу дағдыларын қалыптастыру. Оқушылардың сын тұрғысынан ойлау
дағдысын дамыту.
1-топ
Алдымен жасанды дыбыс
көздерін, содан соң табиғи дыбыс көздерін
атаңыз..
2-
топ табиғи дыбыс көздеріне мысал
келтіріңіз.
3-
топ Табиғи және жасанды дыбыс көздерін
дәлелдейді.
Дескриптор:
Білім
алушы
- табиғи
дыбыс көздерін және жасанды дыбыс көздерін
атайды;
- табиғи
дыбыс көздеріне мысал келтіреді;
-табиғи
дыбыс көзін және жасанды дыбыс көзін
дәлелдейді;
Саралау .
Қарқын.
Мақсаты: Кейбір оқушылар табиғи және жасанды дыбыс
көздерін зерттеп,дәлелдейді.
Мысалы: Торғайдың дауысы табиғи, қоңыраудың дауысы жасанды екенін
дәлелдйді.
Диалог және қолдау
көрсету жан- жақты әрі нақты көмек
күтетін білім алушыларға табиғи дыбыстарды сурет арқылы табуына
көмек береді.
Тиімді
керібайланыс: ауызша, жазбаша, графикалық
түрде.
2 Тапсырма: Топтық жұмыс.
«Сәйкестендіру» әдісі.
Мақсаты: Оқушылардың ойлау қабілетін
дамыту.
1-топ
Табиғи дыбыс көздерін
сәйкестендіреді
2-топ
Жасанды дыбыс көздерін
сәйкестендіреді
3-
топ Табиғи және жасанды дыбыс
көздерін зерттеу арқылы дәлелдейді.
Дескриптор
- Табиғи
дыбыс көздерін сәйкестендіре алды
-
Жасанды дыбыс көздерін зерттеп дәлелдей
алды
ҚБ:
Ауызша және графикалық түрде
кері байланыс беремін.
Саралау.
Дереккөздер.
Мақсаты: Кейбір оқушылар дереккөздермен
жұмыс жасайды.
Мысалы:Баланың күлкісінің
табиғи дыбыс көздеріне жататынын,телефонның шылдыры жасанды дыбыс
көздеріне жататынын зерттеп,сәйкестендіріп
дәлелдейді.
Қорытындылау.
Мақсаты: Барлық
оқушылар табиғи және жасанды табиғи
көздерін сәйкестендіреді. Мысалы:
|