Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы




    Мектебі:


    «Қазығұрт жалпы орта білім беретін мектебі» КММ-сі

    Күні: 02.03.2018ж.

    Пәні: математика

    Сыныбы: 5

    Тақырыбы: Ондық бөлшектерді дөңгелектеу. (2-сабақ)

    Мұғалімнің есімі: Курбанова Г.Ш.


    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Оқу мақсаты:

    5.1.1.15 санның жуық мәні ұғымын білу;

    5.1.2.32 ондық бөлшектерді берілген разрядқа дейін дөңгелектеу;

    Сабақтың

    мақсаты:

    Білу

    Санның жуық мәні ұғымын біледі;

    Түсіну

    Ондық бөлшектердің жуық мәнін табу ережесін тұжырымдай алады;ондық бөлшектің артығымен және кемімен жуық мәнін табуды ажырата алады;

    Қолдану

    Ондық бөлшектердің жуық мәнін табу ережелерін пайдаланып, есептеулерді дұрыс жүргізе алады;

    Талдау

    Ондық бөлшектерді дөңгелектеудің маңыздылығын түсініп, есептеулеріне талдау жасай алады.

    Жинақтау

    Есептер құрастырады және есептеулеріне зерттеу, талдау жасай алады.

    Бағалау

    Құрастырған есептеріне бағалау дескрипторларын жасай біледі


    Тілдік мақсат/

    негізгі ұғымдар мен терминдер

    Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: бүтін бөлік, бөлшек бөлік; ондық бөлшек; үтірмен ажыратылатын таңбалар саны; үтірден кейінгі таңбалар саны; ондық, жүздік, мыңдық және т.с.с. үлестер; жоғары (үлкен) разряд; төменгі (кіші) разряд; разрядтық бірліктер; ондық таңбалар, сандарды дөңгелектеу. Жай бөлшекті ондық бөлшек түрінде жазу үшін ... керек; ондық бөлшекті қандай да бір разрядқа дейін дөңгелектеу үшін ... керек.

    Құндылықтармен

    байланыс.

    Оқушылардың:

    Топтық жұмыс арқылы оқушылар бір – бірін сыйлауға, өзгенің пікірін тыңдауға, ұйымшылдыққа бейімделеді. Көшбасшылық, жауапкершілік сезімдері дамиды, белсенділігі артады, сыни тұрғысынан ойлау қабілеті қалыптасады. Уақытты ұтымды пайдалануға тәрбиеленеді. «Туған жер» бағдарламасының міндеттерін орындау.

    Алдыңғы білім

    (меңгерген дағдылар)

    Ондық бөлшектерге арифметикалық амалдар қолдану дағдыларының болуы.

    Жоспар

    Сабақ құрылымы

    ж/е жоспар-

    ланған уақыт

    Жоспарланған тапсырмалар


    Ресурстар

    Сабақтың басы.

    Ақпараттық блок

    7 минут

    1.Ұйымдастыру:

    А) Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа

    дайындығын тексеру;


    Ә) Үй жұмысын тексеру;

    («Солай ма?...» әдісімен.)

    Оқушылар бірін-бірі бағалайды.


    Б) Оқушылар сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайды.(Экранда көрсетіледі)



    2. Жаңа тақырыпты меңгеруге қажетті білімдерін еске түсіріп, жинақтау.

    («Миға шабуыл» стратегиясы)

    Ондық бөлшекті дөңгелектеу алгоритмін еске түсіреміз:

    • Қажетті разрядты/ үлесті тауып, астын сызып қоямыз.

    • Осы разрядтан/ үлестен кейінгі цифрды анықтаймыз.

    • Егер 0,1,2,3,4, цифрлары болса, онда көрсетілген разрядтан кейінгі цифрларды жазбаймыз.

    • Ал, егер 5,6,7,8,9 цифрлары болса, онда көрсетілген разрядтан кейінгі цифрға 1-ді қосамыз да, одан кейінгі цифрларды жазбаймыз.


    Бағалау парақшалары таратылады.

    Слайд №1, 2.

    Слайд №3, 4.

    Дәптерге жазылады


    Слайд №5


    Сабақтың ортасы.

    Логикалық тапсырмалар блогы

    6 минут

    Логикалық тапсырмалар беріледі/ саралау жүргізіледі:

    Тапсырма №1 (жеке жұмыс)

    «Кім көп және тез?» әдісі.

    Берілген сандарды дөңгелектеңдер:

    • ондық үлеске дейін:

    1. 6,458

    2. 39,401

    3. 2,153

    • жүздік үлеске дейін:

    1. 3,512

    2. 7,956

    3. 8,797

    • мыңдық үлеске дейін:

    1. 5,00245

    2. 12,36574

    3. 2,0004

    • ондық разрядқа дейін:

    1. 123,56

    2. 235,71

    3. 346,002

    ҚБ: оқушылар бірін-бірі бағалайды. Әрбір дұрыс жауап үшін мұғалім оқушыға смайлик береді. Көп смайлик жинаған жеңімпаз атанады. Смайликтер саны бағалау парақшасына қойылады. Мұғалім өз тарапынан бағалауға түзетулер енгізеді. Нәтижесі бойынша сараптау жүргізіліп, оқушылар топқа бөлінеді.


    Слайд №6.


    Слайд №7.

    Дұрыс жауабы


    Дәптерге жазылады.

    Жаттықтыру және білімді есепке алу блогы

    8 минут

    Топтық, деңгейлік жұмыстар орындалады:

    Тапсырма №2 «Орнымды тап» әдісі.

    Өрнектердің мәнін тауып, ондық үлеске дейін дөңгелектеңіздер.

    А-деңгей:

    90,2 + 4,28 =

    94,48


    6,25 - 4,3 =

    1,95


    6,3 * 8,5 =

    53,55


    1,644 : 0,4 =

    4,11


    В-деңгей:

    + 3,52 =

    9,37


    58,75 - =

    54,43


    10,27 * 5,1 =

    52,377


    6,042 : 0,6 =

    10,07


    С-деңгей:

    (9-0,9)+ 9=

    17,7


    (6,2 – 0,68) + 8 =

    14,27


    (30+2,16) *5 =

    167,232


    40,6725 : 4 =

    9,57



    ҚБ: оқушыларға тапсырма мен жауаптары, оларды дөңгелектеген сан жазылған парақшаның артқы бетіндегі сурет сыйланады. Оқушылар ол сыйлықты қалай пайдаланатыны туралы баяндап, қалыптастырушы бағалау жүргізеді. Бағалау парақшасына шығарылған есептер санына қарай берілген смайликтер саны және әрбір сөйлемге қосымша «Жарайсың!» деген сөз жазылған мөр саны қосылып жазылады.


    Слайд №8,9,10.


    Суреттер:

    1. Ауылдағы мешіт

    2. Қазақстан жері

    3. Ауылдағы «Шілтер әулие»


    Интелектуалдылық трейнинг блогы

    13 минут

    Шығармашылық жұмыс: (топтық жұмыс) «Постер жасау» стратегиясы.

    Тапсырма №3

    А- деңгей тапсырмасы

    Санды өрнек құрастырып, оның мәнін табыңдар. Шыққан мәнін ондық үлеске дейін дөңгелектеңдер.

    Бағалау дескрипторларын дайындаңдар.

    В - деңгей тапсырмасы

    Ондық бөлшек сандарын пайдаланып, теңдеу құрастырыңдар. Оны шешіп, шыққан мәнін бүтін санға дейін дөңгелектеңдер.

    Бағалау дескрипторларын дайындаңдар.

    С - деңгей тапсырмасы

    Өмірмен байланысты мәтін есеп құрастырыңдар. Оны шешіп, шыққан мәнін бірлік разрядқа дейін дөңгелектеңдер. Бағалау дескрипторларын дайындайындаңдар.

    ҚБ: Дескрипторлар санына қарай смайликтер беріледі. Смайликтер саны бағалау парақшасына енгізіледі.

    Постерге жазылады.


    Слайд №12,13.


    Сабақтың соңы.

    Күтілетін нәтиже блогы

    6 минут



    ҚБ:(бағалау парақшасы бойынша)

    Үйге тапсырма:

    Кері байланыс: «Кірпішешен» әдісімен. Оқушылар қай тапсырмада қиналғанын/ қиналмағанын білдіреді.

    «Қатысқандарыңызға рахмет»




    Слайд №14



    Слайд №15

    Қосымша ақпарат

    Саралау – сіз қосымша көмек (қолдау) көрсетуді қалай

    жоспарлайсыз?

    Анағұрлым қабілетті

    оқушыларға жаттығуларды

    күрделендіруді қалай жасайсыз?

    Бағалау (қалыптастырушы) -оқушылардың

    үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?


    Пəнаралық байланыс.

    Қауіпсіздік жəне еңбекті

    қорғау ережелері.

    АКT байланыстары.


    Саралау – логикалық тапсырмалар блогында орындалады.Оқушыларды білімдеріне қарай деңгейге бөлемі:

    (А)дең. 0-3 тапсырма орындағандар;

    (В)дең.4-5 тапсырма орындағандар;

    (С)дең. 6 тапсырма орындағандар.


    Қаблетті оқушыларға қосымша тапсырмалар дайындаймын.

    Әр тапсырма бойынша дескрипторлар дайындаймын. Қалыптастырушы бағалау жүргіземін, бағалауға оқушыларды қатыстыруға тырысамын, кері байланыс беремін. Сабақтың соңында бағалау парақшасы бойынша бағалау жұргіземін. Оқушылардан рефлексия алып, нәтижесімен келесі сабақты жоспарлаймын.

    АКТ-ны қолданау арқылы информатика пәнімен және мәтінді есептер шығаруда физика, геометрия, география пәндерімен байланыс орнатамын. «Орнымды тап» әдісін пайдаланып орындаған тапсырма арқылы қазақ тілі және әдебиетімен байланыс жасаймын..

    Рефлексия




    Сабақ / оқу мақсаттары

    қолжетімді ме?


    Бүгін оқушылар не білді?


    Сыныптағы

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Курбанова Гульнар Шералиевна
    11 Сәуір 2019
    41491
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ҚМЖ үлгісі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ҚМЖ үлгісі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    математикадан 5 сыныпқа арналған математикадан ҚМЖ
    Материалдың қысқаша нұсқасы




    Мектебі:


    «Қазығұрт жалпы орта білім беретін мектебі» КММ-сі

    Күні: 02.03.2018ж.

    Пәні: математика

    Сыныбы: 5

    Тақырыбы: Ондық бөлшектерді дөңгелектеу. (2-сабақ)

    Мұғалімнің есімі: Курбанова Г.Ш.


    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Оқу мақсаты:

    5.1.1.15 санның жуық мәні ұғымын білу;

    5.1.2.32 ондық бөлшектерді берілген разрядқа дейін дөңгелектеу;

    Сабақтың

    мақсаты:

    Білу

    Санның жуық мәні ұғымын біледі;

    Түсіну

    Ондық бөлшектердің жуық мәнін табу ережесін тұжырымдай алады;ондық бөлшектің артығымен және кемімен жуық мәнін табуды ажырата алады;

    Қолдану

    Ондық бөлшектердің жуық мәнін табу ережелерін пайдаланып, есептеулерді дұрыс жүргізе алады;

    Талдау

    Ондық бөлшектерді дөңгелектеудің маңыздылығын түсініп, есептеулеріне талдау жасай алады.

    Жинақтау

    Есептер құрастырады және есептеулеріне зерттеу, талдау жасай алады.

    Бағалау

    Құрастырған есептеріне бағалау дескрипторларын жасай біледі


    Тілдік мақсат/

    негізгі ұғымдар мен терминдер

    Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: бүтін бөлік, бөлшек бөлік; ондық бөлшек; үтірмен ажыратылатын таңбалар саны; үтірден кейінгі таңбалар саны; ондық, жүздік, мыңдық және т.с.с. үлестер; жоғары (үлкен) разряд; төменгі (кіші) разряд; разрядтық бірліктер; ондық таңбалар, сандарды дөңгелектеу. Жай бөлшекті ондық бөлшек түрінде жазу үшін ... керек; ондық бөлшекті қандай да бір разрядқа дейін дөңгелектеу үшін ... керек.

    Құндылықтармен

    байланыс.

    Оқушылардың:

    Топтық жұмыс арқылы оқушылар бір – бірін сыйлауға, өзгенің пікірін тыңдауға, ұйымшылдыққа бейімделеді. Көшбасшылық, жауапкершілік сезімдері дамиды, белсенділігі артады, сыни тұрғысынан ойлау қабілеті қалыптасады. Уақытты ұтымды пайдалануға тәрбиеленеді. «Туған жер» бағдарламасының міндеттерін орындау.

    Алдыңғы білім

    (меңгерген дағдылар)

    Ондық бөлшектерге арифметикалық амалдар қолдану дағдыларының болуы.

    Жоспар

    Сабақ құрылымы

    ж/е жоспар-

    ланған уақыт

    Жоспарланған тапсырмалар


    Ресурстар

    Сабақтың басы.

    Ақпараттық блок

    7 минут

    1.Ұйымдастыру:

    А) Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа

    дайындығын тексеру;


    Ә) Үй жұмысын тексеру;

    («Солай ма?...» әдісімен.)

    Оқушылар бірін-бірі бағалайды.


    Б) Оқушылар сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайды.(Экранда көрсетіледі)



    2. Жаңа тақырыпты меңгеруге қажетті білімдерін еске түсіріп, жинақтау.

    («Миға шабуыл» стратегиясы)

    Ондық бөлшекті дөңгелектеу алгоритмін еске түсіреміз:

    • Қажетті разрядты/ үлесті тауып, астын сызып қоямыз.

    • Осы разрядтан/ үлестен кейінгі цифрды анықтаймыз.

    • Егер 0,1,2,3,4, цифрлары болса, онда көрсетілген разрядтан кейінгі цифрларды жазбаймыз.

    • Ал, егер 5,6,7,8,9 цифрлары болса, онда көрсетілген разрядтан кейінгі цифрға 1-ді қосамыз да, одан кейінгі цифрларды жазбаймыз.


    Бағалау парақшалары таратылады.

    Слайд №1, 2.

    Слайд №3, 4.

    Дәптерге жазылады


    Слайд №5


    Сабақтың ортасы.

    Логикалық тапсырмалар блогы

    6 минут

    Логикалық тапсырмалар беріледі/ саралау жүргізіледі:

    Тапсырма №1 (жеке жұмыс)

    «Кім көп және тез?» әдісі.

    Берілген сандарды дөңгелектеңдер:

    • ондық үлеске дейін:

    1. 6,458

    2. 39,401

    3. 2,153

    • жүздік үлеске дейін:

    1. 3,512

    2. 7,956

    3. 8,797

    • мыңдық үлеске дейін:

    1. 5,00245

    2. 12,36574

    3. 2,0004

    • ондық разрядқа дейін:

    1. 123,56

    2. 235,71

    3. 346,002

    ҚБ: оқушылар бірін-бірі бағалайды. Әрбір дұрыс жауап үшін мұғалім оқушыға смайлик береді. Көп смайлик жинаған жеңімпаз атанады. Смайликтер саны бағалау парақшасына қойылады. Мұғалім өз тарапынан бағалауға түзетулер енгізеді. Нәтижесі бойынша сараптау жүргізіліп, оқушылар топқа бөлінеді.


    Слайд №6.


    Слайд №7.

    Дұрыс жауабы


    Дәптерге жазылады.

    Жаттықтыру және білімді есепке алу блогы

    8 минут

    Топтық, деңгейлік жұмыстар орындалады:

    Тапсырма №2 «Орнымды тап» әдісі.

    Өрнектердің мәнін тауып, ондық үлеске дейін дөңгелектеңіздер.

    А-деңгей:

    90,2 + 4,28 =

    94,48


    6,25 - 4,3 =

    1,95


    6,3 * 8,5 =

    53,55


    1,644 : 0,4 =

    4,11


    В-деңгей:

    + 3,52 =

    9,37


    58,75 - =

    54,43


    10,27 * 5,1 =

    52,377


    6,042 : 0,6 =

    10,07


    С-деңгей:

    (9-0,9)+ 9=

    17,7


    (6,2 – 0,68) + 8 =

    14,27


    (30+2,16) *5 =

    167,232


    40,6725 : 4 =

    9,57



    ҚБ: оқушыларға тапсырма мен жауаптары, оларды дөңгелектеген сан жазылған парақшаның артқы бетіндегі сурет сыйланады. Оқушылар ол сыйлықты қалай пайдаланатыны туралы баяндап, қалыптастырушы бағалау жүргізеді. Бағалау парақшасына шығарылған есептер санына қарай берілген смайликтер саны және әрбір сөйлемге қосымша «Жарайсың!» деген сөз жазылған мөр саны қосылып жазылады.


    Слайд №8,9,10.


    Суреттер:

    1. Ауылдағы мешіт

    2. Қазақстан жері

    3. Ауылдағы «Шілтер әулие»


    Интелектуалдылық трейнинг блогы

    13 минут

    Шығармашылық жұмыс: (топтық жұмыс) «Постер жасау» стратегиясы.

    Тапсырма №3

    А- деңгей тапсырмасы

    Санды өрнек құрастырып, оның мәнін табыңдар. Шыққан мәнін ондық үлеске дейін дөңгелектеңдер.

    Бағалау дескрипторларын дайындаңдар.

    В - деңгей тапсырмасы

    Ондық бөлшек сандарын пайдаланып, теңдеу құрастырыңдар. Оны шешіп, шыққан мәнін бүтін санға дейін дөңгелектеңдер.

    Бағалау дескрипторларын дайындаңдар.

    С - деңгей тапсырмасы

    Өмірмен байланысты мәтін есеп құрастырыңдар. Оны шешіп, шыққан мәнін бірлік разрядқа дейін дөңгелектеңдер. Бағалау дескрипторларын дайындайындаңдар.

    ҚБ: Дескрипторлар санына қарай смайликтер беріледі. Смайликтер саны бағалау парақшасына енгізіледі.

    Постерге жазылады.


    Слайд №12,13.


    Сабақтың соңы.

    Күтілетін нәтиже блогы

    6 минут



    ҚБ:(бағалау парақшасы бойынша)

    Үйге тапсырма:

    Кері байланыс: «Кірпішешен» әдісімен. Оқушылар қай тапсырмада қиналғанын/ қиналмағанын білдіреді.

    «Қатысқандарыңызға рахмет»




    Слайд №14



    Слайд №15

    Қосымша ақпарат

    Саралау – сіз қосымша көмек (қолдау) көрсетуді қалай

    жоспарлайсыз?

    Анағұрлым қабілетті

    оқушыларға жаттығуларды

    күрделендіруді қалай жасайсыз?

    Бағалау (қалыптастырушы) -оқушылардың

    үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?


    Пəнаралық байланыс.

    Қауіпсіздік жəне еңбекті

    қорғау ережелері.

    АКT байланыстары.


    Саралау – логикалық тапсырмалар блогында орындалады.Оқушыларды білімдеріне қарай деңгейге бөлемі:

    (А)дең. 0-3 тапсырма орындағандар;

    (В)дең.4-5 тапсырма орындағандар;

    (С)дең. 6 тапсырма орындағандар.


    Қаблетті оқушыларға қосымша тапсырмалар дайындаймын.

    Әр тапсырма бойынша дескрипторлар дайындаймын. Қалыптастырушы бағалау жүргіземін, бағалауға оқушыларды қатыстыруға тырысамын, кері байланыс беремін. Сабақтың соңында бағалау парақшасы бойынша бағалау жұргіземін. Оқушылардан рефлексия алып, нәтижесімен келесі сабақты жоспарлаймын.

    АКТ-ны қолданау арқылы информатика пәнімен және мәтінді есептер шығаруда физика, геометрия, география пәндерімен байланыс орнатамын. «Орнымды тап» әдісін пайдаланып орындаған тапсырма арқылы қазақ тілі және әдебиетімен байланыс жасаймын..

    Рефлексия




    Сабақ / оқу мақсаттары

    қолжетімді ме?


    Бүгін оқушылар не білді?


    Сыныптағы

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Сабақ жоспары 5 сынып
    11.04.2019
    41491
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Курбанова Гульнар Шералиевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации