Жаңа
сабақ
|
«Галерея»
әдісі.
Кабинетке соғыс жылдарындағы
өнер мен әдебиетке байланысты суреттер
ілеміз.
«Сұрақ-жауап»
әдісі
- Соғыс жылдарындағы
шығармалардың басты тақырыптары қандай болды деп
ойлайсыздар?
- Соғыс жылдарында жазылған
қандай шығармаларды
білесіздер?
«Мағынаны
тану»
1«мультимедиалық сахна» , яғни
материалдарды пайдаланып, компьютерде соғыс кезіндегі шыққан
фильмдерден ролик құрастырып, комментарий
жазады.
Мысалы: «Партизандар», «Екі
жауынгер», «Георгий Сакадзе» сияқты соғыс жылдарында түсірілген
фильмдер
2.Оқушылар берілген
материалдардан кітап беттерін, буклет, күнтізбе
жасатыңыз.
Оқушыларға Ж. Жабаев
«Ленинградтық өренім», Ж. Саин өлеңдер жинағын, Ә.Тәжібаевтың
«Ленинград» өлеңдері тағыс басқа шығармалардан үзінді
беріледі.
3 ғалымдарға хат
жаздырыңыз.
4.Соғыс кезіндегі атақты
сазгерлермен және олардың шығармасымен таныстырып, атақты әндерін
орындатқызыңыз.
Тапсырма. Оқушылардың тақырып туралы
білімін жинақтап қорытындылау үшін Ұлы Отан соғысы жылдарындағы
және соғысқа дейінгі мәдениетін салыстыру тапсырмасы
беріледі.
Ерекшеліктері
|
Ұлы Отан соғысына
дейінгі мәдениет
|
Ұлы Отан соғысы жылдарындағы
Қазақстан мәдениеті
|
Кино
|
|
|
Музыка
|
|
|
Әдебиет
|
|
|
|
Мәтінмен жұмыс
жасайды
Дескрипторлар
- Соғыс жылдарындағы
шығармалардың басты тақырыптарды
анықтайды;
- Соғыс жылдарында жазылған
қандай шығармаларды
сипаттайды;
Дескрипторлары
-соғыс жылдарында түсірілген
фильмдерді ажыратады;
-атақты сазгерлермен
және олардың шығармаларына талдау
жасайды;
- Ұлы Отан соғысы жылдарындағы
және соғысқа дейінгі мәдениетін
салыстыру
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар»
«Екі жұлдыз,бір
ұсыныс»
«Бармақпен»
|
https://e-history.kz/kz/contents/view/uli_otan_sogisi_zhildarindagi_kazakstan__2422
http://www.tarih.spring.kz/kk/history/war/history/
https://www.youtube.com/watch?v=rfQ36RcThsU
|
Қорытынды
|
Кері
байланыс
«Аяқталмаған
сөйлемдер» әдісі
Мен бүгін
білдім....
Мен бүгін
сезіндім..
Мен келесі сабақта
білгім келеді...
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
ҚБ – сабақтағы өз әрекетіне
рефлексия жасау;
|
А4,
конспект
|