Қызығушылықты
ояту
«Миға шабуыл» Оқушылардың жаңа
сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында тақырыпқа арналған
суреттер көрсетіледі.
Берілген суреттер туралы не
айта аласыз?
Елімізде баспанасыз жүрген
адамдар неліктен көп?
Алматыдағы «Жетім бұрыш»
туралы естіп пе едің?
Қалай ойлайсың, ел арасында
бұл орын неліктен солай аталған?
Адамдар пәтерді не үшін
жалдайды?
Қарапайым халықтың қалтасы
баспана алуға жете ме?
Осы сұрақтарға жауаптарды
қорытындылай келе,оқушыларға бүгінгі жаңа тақырып пен сабақтың оқу
мақсаттары таныстырылады (интерактивті тақтада жазылып тұрады),
бағалау критерийлеріне талдау жасалады (әр оқушының алдында
жатады).
Сыныпты мозайка (үйдің пішіні)
арқылы 3 топқа бөлемін («Баспана», «Өз үйім»,
«Пәтерім»).
1-тапсырма. Тыңдалым алды.
Сөздік жұмысы. Оқушылар мұғалімнің көмегімен жаңа сөздермен
танысады, дұрыс айтуға машықтанады
қиын-қыстау– қиындық көріп
жүрген ауыр кезең
панасыз – қорғансыз, үйсіз,
көлеңкесіз
жанталас – жан+талас,
әрекетету
Тыңдалым. С.
Т.
Ерболат Әбікенұлының «Пәтер
іздеп жүр едік» әңгімесінің желісіне түсірілген «Пәтер» фильмінен
үзінді тыңдау.
«Кейс–стади» әдісі. Нақты
болған немесе ойдан шығарған жағдаятты талдау,
болжау.
Оқушылар стоп кадр арқылы
үзінді тыңдай отырып, ары қарай не болатынын
болжайды.
«Кім жылдам?» Ж. Тыңдалым
мазмұны бойынша берілген бес сұрақтың жауабын
кестегежазады.
1.Әңгімеде не мәселе
көтеріледі?
2.Жас отбасы не іздеп жүр,
іздегендерін тапты ма?
3.Пәтерді кімнің, ненің
көмегімен іздеді?
4.Жалға алған пәтерлері
қандай?
Кері байланыс. Ерекше
қажеттілігі бар оқушылардың жанына келіп, пікір
алмасамын.
Ең бірінші болған оқушы,
жазған жауабын дауыстап оқиды.
Тыңдалым соңы.
ТЖ
А) бейнематериалға дубляж
жасау, диалог құрастыру.
Оқушылардың көпшілігі
бейнематериал үзіндісіне дубляж жасайды. Оқушылар топта өзара
рөлдерді бөліп дайындалады. Әр топта тайм менеджер уақытты
қадағалап отырады. Әртоптың жұмысы бағалау критерийге сай
бағаланады.
Ә) Кейбір оқушылар«Пәтер іздеп
жүр едік...» тыңдалым мәтіні бойынша жинақы мәтін
құрастырады.
«Жүзіп шығу» әдісі арқылы
жүзеге асырылады. Оқушылар қашан «жүзіп шығып» (түрегеліп), жауап
беретіндерін өздері шешеді. Егер бірден бірнеше оқушы «жүзіп
шығатын» болса, онда оқушылар кімнің бірінші болып жауап беретінін
өздері шешеді.
|
Дескриптор:
•Тыңдалым үзінділері бойынша
әрі қарай оқиға қалай өрбитініне болжам
жасайды-2б
•Тыңдаған мәтін мазмұны бойынша
кесте арқылы тиісті ақпаратты анықтайды-2б
Дескриптор:
•Бейнематериалдан скриншот
арқылы жасалған суреттермен танысады -2б
•Жаңа сөздердіқолдана отырып
диалог құрастырады -1б
•Топтар сынып алдына шығып,
дыбыссыз қосылған фильмдегі кейіпкерлерді дыбыстап, сөйлетеді –
1б
Дескриптор:
•Негізгі ақпаратты сақтай
отырып, жинақы мәтін жазады – 1 б
•Сөйлемдерді дұрыс құрастырады
-1б
|