Сабақтың басы
Қызығушылықты
ояту.
7 мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1.
Оқушылармен амандасу, түгендеу.
2.
Психологиялық тренинг жүргізеді
Дүниедегі құбылыстың мәнін де,
Интернеттің, жаңалықтың бәрін де
Мүмкін емес информатикасыз түсіну,
Компьютер дүние кілті бүгін де,-демекеші, заман талабына сай әрбір
адам компьютер мен интернеттің қыр сырын білгенге не
жетсін.
|
Оқушылар мұғаліммен
амандасады,түгенделеді, мектеп партасындағы қатарлары бойынша
орындарына отырады
|
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
І
«Қоғамдық мүлікке азаматтық
жауапкершілік!»
Сұрақ:
-Жалпы жауапкершілік дегеніміз
не?
Теория:
Жауапкершілік– адамның
белгілі бір іске, тапсырылған міндетке жауапкершілікпен қарап, оны
қалай да орындап, жүзеге асырып отыратын адамгершілік қасиеттің
көрінісі.
Жауапкершілік біріншіден, адамның міндетті ісін орындап
шығу үшін сол жұмыстың мән-жайын жете түсініп, үнемі мезгілінде
атқарудың әдіс-тәсілін қарастырады. Екіншіден, орындаған ісінің өзі
мен өзгелерге нендей нәтиже беретінін айқын аңғарып, көпшілікке,
қауымға тигізетін пайдасын ойластырып, азаматтық борышын орындайды.
Үшіншіден, жеке басы мен қоғам алдында атқарған еңбегінің жемісті
екеніне көзі жетіп, барлық қажеттіліктерді қанағаттандырудың негізі
еңбек екендігін терең ұғынатын болады. Сөйтіп, қоғам алдында
азаматтық борышын атқаруымен бірге, өз басына жүктелген
жауапкершілікті орындап шығу кісілік беделді қалыптастырып,
іскерлікті
шыңдайды.
|
Сұраққа жауап береді ,өз ойымен
бөліседі. Жауапкершілік адамның міндетті істі атқаруымен бірге, оның
мінезіндегі ерік-жігерін, қайраттылығы мен табандылығын көрсететін
ерік сапалары болып
саналады.
Жүктелген міндетіне
жауапкершілікпен қарайтын адам туғантуыстарына, жора-жолдастарына,
ұжымдағы қызметтес құрбыларына, жалпы әлеумет алдында беделді кісі
деп бағаланып, оның абыройын үнемі көтермелеп, жауапкершілігі
күрделі істерді атқаруға сенім артып отырадыЖауапкершіліктің кері
ұнамсыз жағы – жауапсыздық. Жауапсыздық міндетті іске салқын қарап,
жүктелген міндетті орындамайды. Ондай адам қоғам алдында
абырой-беделге ие бола алмайды. Атқарған жұмысында сенімсіздік
тудырып, ісінің шала-шарпылығын бетіне кінә етіп тағады.
Жауапкершілік тек мінезде ғана емес, сондай-ақ сезімдерде,
қабылдауларда, саналауда, қатынастарда, мінезқұлықтың әртүрлі
формаларында көрініс табады.
|
|
Сабақтың ортасы
26 мин.
|
Топтық
жұмыс:жағдаяттардан шығу
|
1-топ:Мектепте бос уақытыңда
партаға сыздың.Мұғалім :партаға кім сызды ?деп сұрады, сенің
жауабың.Неге?
2-топ:сен алгебра кітабын мектептен алдың мұғалім үй
тапсырмасын берген еді,сен тапсырманы орындамадың,кітап бетін
жыртып алдың да менде осы беті жоқ екен мен сол ішін тапсырманы
орындамадым дедім,апай ұрыспады .Сен дұрыс жасадың
ба?
|
интерактивті тақта,
тақырыпқа байланысты дидактикалық материалдар, мультимедиа
құралдары.
|
Қауіпсіздік 10
мин
|
«Өзіңізге және айналадағыларға
қауіпсіз велосипед тебуді қалай қамтамсыз етуге
болады?»
|
«Есте
сақта!»
-Велосипедпен қауіпсіз жүру үшін келесі қадамдарды орындау
қажет:
-
Велосипедтің жақсы жағдайда
болуы. Көлік құралының
рульін, тормозтар мен шиналарды тексеру
қажет.
-
Шлем, наколенники және
налокотники. Олар көлік құралдарының
қозғалысы кезінде қауіпті жағдайларға төтенше болуға мүмкіндік
береді.
-
Сигнал
беру. Велосипедшілерге
сыпайылық беделін береді, сондай-ақ келесі жүргізушінің болжауға
көмектеседі. 2
Жүргізудің жалпы ережелерін
сақтау маңызды.
|
How to Ride a Bike Safely (with Pictures) -
wikiHow (turbopages.org)
|
Сабақтың соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
Қорытынды:
Қорыта
келе,
Жауапкершіліктің негізгі белгілері ретінде тұлғаның өз
міндеттерін атқарудағы тиянақтылығын, өз ісі- не адалдығын,
сондай-ақ өз әрекеттерінің салдарына жауап беруге дайындығын,
шыншылдығын, әділдігін, ұстанымдылығын айтуға болады. Кез-келген
міндетті орындау еріктік қасиеттер мен күш-жігерді, табандылықты,
ынтаны, батылдықты, шыдамдылықты талап етеді. Ал міндеттер, яғни
шартсыз түрде орындалуға тиісті әрекеттер рөлдік функцияларды
орындауға байланысты ажыратылады: қызметтік, отбасылық, азаматтық
қоғамдық, және т.б. Психологияда тұлғаның жауапкершілік қасиетін
анықтайтын субъективтік қадағалау деңгейі ұғымы
бар.
|
«Еркін микрофон» әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген
көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
|
|