Авторы: АНАРБЕКОВА НАЗЫМ
ЖУСУПАЛИЕВНА
БҚО, Бөрлі ауданы, Ақсай
қаласының №1 бөбекжайы МКҚК әлеуметтік
педагогы
Сабақтың
тақырыбы: Қоғамдық орындағы тәртіп
мәдениеті. Дүкендегі бөлімдермен танысу.
Жас
аралығы: 3-5 жас аралығындағы балаларға
арналған. Топтық сабақ(ерекше білімді қажет ететін
балалар)
Сабақтың
мақсаты: Балаларды дүкендегі тәртіп
мәдениетімен таныстыру.Дүкендердің бөлімдерге бөлінуімен
танысу,сыпайы ұстауға үйрету.Есте сақтау,ойлау қабілетін
дамыту.
Көрнекіліктер:суреттер
Әдіс-тәсілі: Шаттық
шеңбері,түсіндіру,әңгімелеу,сұрақ-жауап,
қорыту.
Мотивациялық қозғаушы
күш
4
минут
|
Сәлеметсіңдер ме ,
балалар!
Мен сендерді көргеніме
қуаныштымын.
Сабағымызды бастамас бұрын
амандасып алайық.
Кел,
балалар, Кел,
бері, Қыздырайық
денені. Орнымыздан
тұрайық, Жүгірейік бір
уақ. Ұшықтырмай
ауруға, Ішін, сыртын
тазала. Барлық тісің
маржандай, Жарқырасын
аузыңда.
|
Сәлеметсіз
бе!
Балалар табиғатқа қимылдармен
көрсете отырып ризашылықтарын
білдіреді.
|
Ұйымдастырушы
кезеңі
15
минут
|
Оқу іс әрекетінің тақырыбымен
таныстыру:
-
- Балалар бүгінгі
сабағымызда Сіздермен «Дүкен» саусақ гимнастикасы ойынын
ойнаймыз.
Біз дүкенге келдік. Үстелге саусақтарыңызбен
барыңыз. Біз бір торт сатып алдық, 1 саусақты көрсетіңіз Тоқаштар -
екі, қолдарын 2 рет шапалақтайды және 2 саусақты көрсетеді. Ірімшік
- үш, қолдарын 3 рет шапалақтап, 3 саусақты көрсетеді. Ал алма
сатып алды – бірден-төрт! 4 саусақты
көрсетеді.
Енді балалар мен Сіздерге тапсырма беремін
"Дүкенде" деген тақырыпқа. Балалар біз сіздермен бірге дүкенге
келдік, қоғамдық орындарда өзін қалай ұстау керектігін білеміз. Біз
қай дүкенге кіргенімізді көрейік, бірінші жақтауды қараңыз.
(Азық-түлік, өйткені мұнда өнімдер бар). Жарайсыңдар! Парақты
аударыңыз. Сатып алу керек нәрсені есте сақтауға тырысыңыздар: нан,
алма, банан, сәбіз, қырыққабат, картоп. Не сатып алғанымызды
тексерейік.
Енді балалар қай дүкенге келдік? Біз екінші
жақтауға қараймыз (жиһазға). Парақ төңкерілді. Сатып алу керек
нәрсені есте сақтаңыздар: шкаф, орындық, диван, үстел,
орындық.
Балалар
соңғы
дүкенге барамыз. Онда не сатылады? (Киім)
Парақ
төңкерілді.
Сатып алу керек нәрсені есте сақтаңыз: шляпалар, шарфтар,
қолғаптар, көйлек, футболка, юбка.
Жаңа сабақты
бекіту:
Қандай ойындарын түрімен
таныстық? Үйге
тапсырма:
Қайталау.
|
Балалар іс-әрекеттері.
Аталған ережелерді қолмен көрсету.
(балаларға қолдарына
азық-түлік,
жиһаз,киімдер
тізімі
жазылған
қағаз
беріледі)
Балалар дүкеннен алған
заттарын қайталайды.
|
Сергіту
сәті
3
минут
|
Бала,бала
балақан,
Көрсет, қане
алақан.
Саусақтарын
әйбәт
былай, былай ойнат.
|
Балалардың тапсырманы орындау
арқылы денесін шынықтыру.
|
Рефлексифті
түзету
Қорытындылау
3
минут
|
Сабақты
қорытындылау.
Мұғалімнің тапсырмасы:
Дүкендердегі бөлімдерді есте сақтау.
– Өте жақсы, балалар! Маманның тапсырмасын жақсы
орындадыңдар. Балалардың жұмысын
талдау.
|
Сұрақтарға жауап беру арқылы
қисын ойлау қабілеттерін
дамыту.
Балалар орындарынан
тұрады.
|
Күтілетін
нәтиже:
Білуі
тиіс: Бала берілген тапсырмаларды
өздігінен орындай білу қабілеті
Көрсете
біледі: Бала берілген тапсырманы
қайталап көрсете білуі
Түсінігі: Баланың сабаққа деген
қызығушылығы бар