Материалдар / Қой сүйеді баласын қоңырым деп...

Қой сүйеді баласын қоңырым деп...

Материал туралы қысқаша түсінік
Арман пв баспасы 7-сынып қазақ тілі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қазан 2024
531
2 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

Сүйіспеншілік пен достық

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы: 7

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қой сүйеді баласын қоңырым деп...

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары:

7.1.1.1 мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау;

7.4.4.1 етістіктің есімше, көсемше түрлерін, тұйық етістікті тілдесім барысында қолдану

Сабақтың мақсаты:

Оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжайды; етістіктің түрлерін тілдесім барысында қолданады.

Құндылықтарды дамыту

Бірлік және ынтымақ. Әділдік және жауапкершілік.Жасампаздық және жаңашылдық.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру

  1. Амандасу

  2. Түгендеу

  3. Назарларын сабаққа аудару, жаңа сабақты болжау.

Оқулықта берілген қанатты сөздердің оқып, мазмұнын ашу.

Жақсының сөзі де жақсы, өзі де жақсы. ( адамның ішкі және сыртқы қасиеттерінің бір- бірімен үйлесімділігін білдіреді)

Жақсы сөзге жан семіреді. (жақсы, мейірімді, жылы сөздер адамның жанын тыныштандырып, оларға күш -қуат береді, көңілін сергітеді)

Оқушылар

зейіндерін сабаққа аударады;




Дескриптор:

  1. Берілген мақалдың мазмұнын ашады. 2.Тақырыпты болжайды.

ҚБ

жетон











Жұмыс дәптері, оқулық, таратпа материал

Сабақтың ортасы

Оқулықпен жұмыс.

  1. тапсырма . “Абай жолы”роман -эпопеясынан үзінді тыңдап, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжа. (ауызша)

Не болады? – Бұл бөлімде оқиғаның әрі қарай қалай дамитынын болжаймыз. Оқиғаның дамуына байланысты басты кейіпкерлердің қандай қадамдар жасайтыны мен олардың іс-әрекеттері қарастырылады.

Немен аяқталады? – Бұл бөлімде оқиғаның аяқталуын болжаймыз. Мысалы, оқиғаның шешімі қандай нәтижелерге әкеледі, басты кейіпкерлер қандай жетістіктерге немесе жеңілістерге тап болады деген сұрақтарға жауап беріледі.

2-тапсырма. Мәтінді рөлге бөліп оқып, коментарий жаз. (таратпа материалмен жұмыс)

Мәтіннің бас кейіпкері

Мәтіндегі негізгі ой

Мәтіннің стилі, жанры, тілдік ерекшеліктері

Абай -басты кейіпкер. .



Туыстық қарым-қатынастар мен адамның жақындарына деген сүйіспеншілігі. Қазақ хлқының дәстүрлі тәрбиесіндегі әке рөлі басым екені.



Стилі: көркем әдебиет ;

Жанр: роман-эпопея;

Тілдік ерекшеліктері:

сүйіспеншілікке толы сөздер, қарапайым тұрмыстық лексика

ӘТН. Етістіктің ерекше түрлері түсіндіріледі.


Дәптермен жұмыс:

  1. тапсырма. Екі бағандағы сөйлемдерді салыстыр. Қою қаріппен берілген сөздердің қызметін түсіндір.


ҮЛГІ:

  • Ағам кеше келген. / келген сөзінің қызметі - баяндауыш (іс -әрекет келу) /

  • Келген кісі төрге шықты. / келген сөзінің қызметі -анықтауыш (қандай кісі?-келген кісі) /

( 2-сөйлемде де баяндауыш, анықтауыш; 3-сөйлемде баяндауыш, бастауыш)


  1. тапсырма. Есімше тұлғалы сөздерді тауып, мағынасы мен қызметін анықта.

Үлгі:

Былғ+ар- етістік қызметін атқарып тұр. Болжалды келер шақ.

Үрле+ген - бастауыш, бұрынғы өткен шақ.


  1. тапсырма. “Қазақ халқының баланы еркелетуі басқа халықтан ерекше” тақырыбында дискуссивті эссе жаз.

Үлгі:

Қазақ халқының баланы еркелетуі – ұлттық мәдениетіміздің өзегі. Баланы “алтын” деп бағалау, оларға ерекше қамқорлық көрсету дәстүріміздің негізі.

Алайда, баланы еркелетудің маңызы мен оның салдары туралы пікірлер әртүрлі. Бір жағынан, еркелету баланың жан-дүниесін байытып, шығармашылығын дамытады. Екінші жағынан, шектен тыс еркелету жауапкершілік пен әлеуметтік бейімделу қабілетін төмендетуі мүмкін.

Сондықтан, қазақ қоғамында баланы тәрбиелеуде еркелету мен жауапкершілікті үйлестіру – маңызды міндет. Тек осылайша біз баланың салауатты және толыққанды дамуына ықпал ете аламыз.

Дескриптор:

  • Оқиғаның дамуын болжайды.

  • Оқиғаның аяқталуын болжайды.

  • Сұрақтарға жауап береді.















Дескриптор:

- Мәтіннен бас кейіпкерді анықтайды.

- Негізгі ойды анықтайды.

- Стилі мен жанр түрін табады.

- Тілдік ерекшеліктерді айқындайды.









Оқушылар етістіктің түрлері бойынша түсінік алады.

Дескриптор:

- сөздердің қызметін түсіндіреді.

- сұрақты дұрыс қояды.















Дескриптор:

- есімше тұлғалы сөзді табады

-мағынасы мен қызметін анықтайды

- шақтық мағынасын анықтайды.

Дескриптор:

- тақырыптың өзектілігін анықтайды

- оң және теріс жақтарын талдайды

- негізгі ойды жинақтап, қорытынды жазады.

ҚБ













ҚБ



























ҚБ

Сабақтың соңы

Зымыран сұрақтар” (тыңдалым мен оқылым мәтіндерінен кейінгі сұрақтарды , ӘТН бойынша сұрақтар )

Әр оқушы сұрақтарға жауап береді.



Үйге тапсырма

9-тапсырма

































ТАРАТПА МАТЕРИАЛЫ

Мәтіннің бас кейіпкері

Мәтіндегі негізгі ой

Мәтіннің стилі, жанры, тілдік ерекшеліктері





......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................


Стилі : ..........................................................................................................

Жанры : .......................................................................................................

Тілдік ерекшеліктері :

....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................



Мәтіннің бас кейіпкері

Мәтіндегі негізгі ой

Мәтіннің стилі, жанры, тілдік ерекшеліктері





......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................


Стилі : ..........................................................................................................

Жанры : .......................................................................................................

Тілдік ерекшеліктері :

....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ