Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қолданбалы міндеттерін шешу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ҚР БжҒМ 16.09.2021 ж №472 бұйрығына 2-қосымша
Қысқа мерзімді жоспар
Бөлім: |
2 Тарау. Ақпаратты электронды кестелерде өңдеу |
||||||
Педагогтің аты-жөні: |
Жетібаева Кенже Қуанышқызы |
||||||
Күні: |
|
||||||
Курс : 1 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Қолданбалы міндеттерін шешу |
||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.2.2.1 электрондық кестелер мәселелерді шешу үшін түрлі деректер пішімдерін пайдалану; 8.2.2.3 электрондық кестелерді қолдану арқылы есептерді шешу үшін кірістірілген функцияларды пайдалану; 8.2.2.4 кестеде көрсетілген функциялардың графиктерін құрастыру |
||||||
Сабақтың мақсаты: |
|||||||
САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ: |
|||||||
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы 7 мин. |
Оқушыларды дәрісханаға кіргізу, сәлемдесу. Оладың оқу құралдарын қадағалау
Өткен тақырыпты еске түсіру «Сұрақ менен, жауап сенен» әдісі арқылы тексеріледі. -Баған мен жолдардың қиылысы не деп аталады? -Excel програмасында диаграмманың қандай түрлерін құруға болады? -Ұяшықтың адресі қалай анықталады? -Формула қандай таңбамен басталып жазылады? -Формуланы жазғанда қолданылатын нысан адресі қалай аталады ...? -Электрондық кестеде адрестерді көрсетудің қандай түрлері бар? |
Дәрісханаға кіру, өз жұмыс орындарына жайғасу, сабаққа оқу құралдарын даярлау Оқушылар өтілген тақырыптар бойынша сұрақтарға жауап береді |
Дескриптер: Өткен тақырыпты еске түсіріп, нақты жауап береді. ҚБ: «Менің жұлдызым» - өзін-өзі бағалау |
П роектор, Ноутбук, Интернет, |
|||
Жаңа сабаққа кіріспе 3мин. |
Жаңа тақырыппен таныстыру, тақырыптың мақсатын түсіндіру.
Бүгінгі тақырып бойынша электронды кестеде ұяшықтарды пішімдеуді, кіріктірілген функцияларды практикалық тұрғыдан қолдану барысында есептерді кестелік процессор көмегімен шешу жолдарын. Сонымен бірге функцияның графигін салу жолдарын, күнделікті өмірмен байланысты есептерді логикалық функциялар көмегімен шешу жолдарын меңгересіңдер. |
Жаңа тақырыпты талқылау |
|
Проектор, Ноутбук, Интернет, MS Excel бағдарламасы |
|||
Сабақтың ортасы 10 мин. |
«Ой қозғау» әдісі арқылы оқушыларға түрткі сұрақтар қоямын: - кестелермен сендер тағы қандай программада жұмыс істедіңдер? - кестелерді пішімдеу дегеніміз не? - кестелерді пішімдедіңдер ме? - мәтіндік құжаттағы кесте мен электронды кестенің айырмашылығы неде деп ойлайсыңдар...?
MS Excel-де кіріктірілген функциялар - бұл күрделі есептеулерді оңай және тез орындауға мүмкіндік беретін арнайы, алдын-ала жасалған формулалар. Формулалар –функцияларкітапханасы – Керегін таңдау (математикалық, статистикалық, логикалық) -Excel-ге график тұрғызу үшін нені анықтау керек? Графиктер белгілі бір деректердің өзгеруін көрсететіндіктен, оларға белгілі бір ақпарат ендірілуі керек. Функция болған кезде және оның негізінде тиісті графикті салуға болады. 2 кезеңге бөлуге болады:
|
Жаңа тақырыпты талқылау, сұрақтарға жауап беру. |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады ҚБ: «Ынталандыру» - мұғалім бағалауы Бәрекелді! Жарайсың! Ұтымды жауап айта алдың! |
Проектор, Ноутбук, Интернет, MS Excel бағдарламасы
|
|||
20 мин.
|
Компьютерде практикалық тапсырма орындау 1-Тапсырма Төмендегі суреттегідей етіп ұяшықтарды, ұяшыққа енгізілген ақпаратты пішімдеңдер.
2-тапсырма Арман оқу жылының соңында үздіктер қатарынан табылып, емтиханнан босатылатынын не босатылмайтынын анықта. Тапсырманы орындау қадамдары: 1.Талдау бағанындағы D4 ұяшығына логикалық функция қолданамыз: =ЕСЛИ(D4=5; 1; 0) 2. D4 ұяшығындағы формуланы D17 ұяшығына дейін көшіріп қоямыз. 3. D18 ұяшығына D4-тен D17-ге дейінгі ұяшықтағы сандардың қосындысын табамыз. =СУММ(D4:D17) 4. D19 ұяшығына логикалық функция қолданамыз: =ЕСЛИ(D18=14;"Ия";"Жоқ") 5. С18 ұяшығына C4 пен C17 мәндерінің арифметикалық орташасын табу формуласын қоямыз: =СРЗНАЧ(C4:C17) 3-тапсырма. у1=2х + 2 және у2=х2 функцияларының х айнымалысы [-4;4] аралығында 1 қадаммен өзгергендегі мәнін есептеп, функцияның графигін тұрғызу. Осы функциялардың қиылысу нүктесін анықтандар. Тапсырманы орындау алгоритмі:
|
Тапсырманы орындау Тапсырманы орындау Тапсырманы орындау |
Дескриптор: -Ұяшықты, ұяшыққа енгізілген ақпаратты пішімдейді.
ҚБ: «Смайликтерді таңда» - өзін-өзі бағалау
Дескриптор: Есептеулерде математикалық, статистикалық, логикалық функцияларды қолданады алаы «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау Дескриптор:
ҚБ: «Бағдаршам» әдісі Стикер таратамын |
Проектор, Ноутбук, Интернет, MS Excel бағдарламасы
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |