Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Қолданбалы міндеттерін шешу
Материал туралы қысқаша түсінік
MS Excel-де кіріктірілген функциялар - бұл күрделі есептеулерді оңай және тез орындауға мүмкіндік беретін арнайы, алдын-ала жасалған формулалар.
Формулалар –функцияларкітапханасы – Керегін таңдау (математикалық, статистикалық, логикалық)
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
ҚР БжҒМ
16.09.2021 ж №472 бұйрығына
2-қосымша
Қысқа мерзімді
жоспар
Бөлім:
2 Тарау.Ақпараттыэлектрондыкестелердеөңдеу
Педагогтің
аты-жөні:
Жетібаева Кенже
Қуанышқызы
Күні:
Курс :
1
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың
тақырыбы:
Қолданбалы міндеттерін шешу
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқу мақсаты
8.2.2.1 электрондық кестелер
мәселелерді шешу үшін түрлі деректер пішімдерін
пайдалану;
8.2.2.3 электрондық кестелерді
қолдану арқылы есептерді шешу үшін кірістірілген функцияларды
пайдалану;
8.2.2.4 кестеде көрсетілген
функциялардың графиктерін
құрастыру
Сабақтың
мақсаты:
Электронды кестеде
ұяшықтардыұяшықтардағы
деректердіпішімдеуді (шрифт, туралау, бояу, шекара)
біледі;
MS
Excel- де кіріктірілген функцияларды (математикалық, статистикалық,
логикалық) қолдана отырып есеп
шығару.
Кестеде
берілген функцияның графигін тұрғызу тәсілдерін
біледі
САБАҚТЫҢ
БАРЫСЫ:
Сабақ
кезеңі/
Уақыты
Педагогтің
іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
7
мин.
Оқушыларды
дәрісханаға кіргізу, сәлемдесу. Оладың оқу құралдарын
қадағалау
Өткен тақырыпты еске
түсіру
«Сұрақ менен, жауап
сенен»әдісіарқылы
тексеріледі.
-Баған мен жолдардың қиылысы не
деп аталады?
-Excel програмасында
диаграмманың қандай түрлерін құруға
болады?
-Ұяшықтың адресі қалай
анықталады?
-Формула қандай таңбамен
басталып жазылады?
-Формуланы жазғанда
қолданылатын нысан адресі қалай аталады
...?
-Электрондық кестеде адрестерді
көрсетудің қандай түрлері
бар?
Дәрісханаға кіру, өз
жұмыс орындарына жайғасу, сабаққа оқу құралдарын
даярлау
Оқушылар өтілген тақырыптар
бойынша сұрақтарға жауап
береді
Дескриптер:
Өткен тақырыпты еске түсіріп,
нақты жауап береді.
ҚБ: «Менің жұлдызым» -
өзін-өзі бағалау
П роектор,
Ноутбук, Интернет,
Жаңа сабаққа
кіріспе
3мин.
Жаңа тақырыппен таныстыру,
тақырыптың мақсатын
түсіндіру.
Бүгінгі тақырып бойынша
электронды кестеде ұяшықтарды
пішімдеуді,кіріктірілген функцияларды
практикалық тұрғыдан қолдану барысында есептерді кестелік процессор
көмегімен шешу жолдарын. Сонымен бірге функцияның графигін салу
жолдарын, күнделікті өмірмен байланысты есептерді логикалық
функциялар көмегімен шешу жолдарын
меңгересіңдер.
Жаңа тақырыпты
талқылау
Проектор, Ноутбук,
Интернет, MS
Excel бағдарламасы
Графиктер белгілі бір деректердің өзгеруін
көрсететіндіктен, оларға белгілі бір ақпарат ендірілуі
керек.
Функция болған кезде
және оның негізінде тиісті графикті салуға
болады.
2 кезеңге бөлуге
болады:
кестеқұру;
кестеніқалыптастыру.
Жаңа тақырыпты талқылау,
сұрақтарға жауап беру.
ҚБ Мұғалім оқушылар
жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
ҚБ:
«Ынталандыру»- мұғалім
бағалауы
Бәрекелді!
Жарайсың!
Ұтымды жауап айта
алдың!
Проектор, Ноутбук,
Интернет, MS
Excel бағдарламасы
20
мин.
Компьютерде
практикалық тапсырма
орындау
1-Тапсырма
Төмендегі суреттегідей
етіп ұяшықтарды,ұяшыққа енгізілген
ақпараттыпішімдеңдер.
2-тапсырма
Арман оқу жылының соңында
үздіктер қатарынан табылып, емтиханнан босатылатынын не
босатылмайтынын
анықта.
Тапсырманы орындау
қадамдары: 1.Талдау бағанындағы D4
ұяшығына логикалық функция қолданамыз: =ЕСЛИ(D4=5; 1; 0) 2. D4
ұяшығындағы формуланы D17 ұяшығына дейін көшіріп қоямыз. 3. D18
ұяшығына D4-тен D17-ге дейінгі ұяшықтағы сандардың қосындысын
табамыз. =СУММ(D4:D17) 4. D19 ұяшығына логикалық функция
қолданамыз: =ЕСЛИ(D18=14;"Ия";"Жоқ") 5. С18 ұяшығына C4 пен C17
мәндерінің арифметикалық орташасын табу формуласын қоямыз:
=СРЗНАЧ(C4:C17)
3-тапсырма.
у1=2х + 2 және
у2=х2функцияларының х айнымалысы
[-4;4] аралығында 1 қадаммен өзгергендегі мәнін есептеп, функцияның
графигін тұрғызу. Осы функциялардың қиылысу нүктесін
анықтандар.
Тапсырманы
орындау алгоритмі:
Кестені жасауда х мәнін [-4;
4] аралығында 1 қадаммен алайық. А1 ұяшығына -4, А2 ұяшығына -3
енгізіп, ерекшелеп оң жақ төменгі бұрышындағы автотолтыру +
батырмасын А10 ұяшығына дейін апарамыз.
Берілген х мәнін у1=2х + 2
функциясына салып, у1 мәнін есептеу үшін функцияға сәйкес =2*А1+2
формуласын В3 ұяшығына енгізіп, В13 ұяшығына дейін көшіріп
қоямыз.
Берілген х мәнін
у2=х2функциясына салып, у2 мәнін есептеу үшін функцияға сәйкес
=2*А1+6формуласын С3 ұяшығына енгізіп, С13 ұяшығына дейін көшіріп
қоямыз.
у1=2х + 2 функциясының
графигін салу үшін А1:А13 және В1:В13 ұяшықтарды көшіріп
Кірістіру(Вставка) – Нүктелік(Точечная)-Тегіс нүктелі иір
сызық(Точечная с гладкими кривыми и маркерами) командаларын
орындап, көк түсті сызықтық түзуді
аламыз.
у2=х2функциясының графигін осы диаграммаға кірістіру үшін С3:С13
арасындағы ұяшықтарды көшіріп, диаграмманы ерекшелеп алып,
Кірістіру(Вставить) командасын басамыз. Диаграммада қызыл түсті
сызықтық түзу пайда болады. Функцияның графиктерінің қиылысу
нүктесін шыққан суреттен қарап анықтауға
болады.
Тапсырманы
орындау
Тапсырманы
орындау
Тапсырманы
орындау
Дескриптор:
-Ұяшықты, ұяшыққа
енгізілген ақпаратты
пішімдейді.
Проектор, Ноутбук,
Интернет, MS
Excel бағдарламасы
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз