Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қолжетімді ақпарат негізінде мәліметтерді талдау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
І.Жансүгіров атындағы №37 орта мектеп мкм
Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар
Бөлім |
Физика – табиғат туралы ғылым |
Мұғалімнің аты-жөні |
Мәлік.Е.Е |
Күні |
|
Сынып |
7 |
Сабақтың тақырыбы |
Физика табиғат туралы ғылым |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.1.1.1 – Физикалық құбылыстарға мысалдар келтіру |
Сабақ мақсаттары |
Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістерін біліп, ажырата алады. |
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||
Сабақтың басы |
Оқушылармен амандасу Оқу мақсатымен таныстыру Қысқаша материал Әлемде орын алатын сан алуан өзгерістер табиғат құбылыстары деп аталады. Физика ғылымының табиғатты зерттеуде өз мақсаты мен міндеті бар. Мысалы, физика механикалық қозғалысты, жылу, электр, жарық құбылыстарын зерттейді. «Физика» грекше фюзис – табиғат дегенді білдіреді. Физикалық құбылыстар мен заңдылықтардың мағынасын терең ашып беретін арнайы терминдер физикалық ұғымдар деп аталады.Мысалы, физикада материя, дене, зат сияқты ұғымдар жиі қолданылады.
|
Сабақтағы оқу материалымен танысу, оқу |
|
Физика 7-сынып оқулығы |
|||||||||||||
Сабақтың ортасы |
Тапсырмалар . Бізді қоршаған ортадан мысалдар келтіре отырып, оларды қасиеттеріне қарай төмендегі кестеге сәйкес жіктейді.
|
Тапсырмаларды орындау |
|
|
|||||||||||||
Сабақтың соңы |
Бекіту сұрақтары Физика ғылыымы нені зерттейді? Зат дегеніміз не? Дене дегеніміз не? Материя дегеніміз не? Физикалық құбылыстар қандай құбылыстар? |
Сұрақтарға жауап беру |
|
|
І.Жансүгіров атындағы №37 орта мектеп мкм
Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар
Бөлім |
Физика – табиғат туралы ғылым |
Мұғалімнің аты-жөні |
Мәлік.Е.Е |
Күні |
|
Сынып |
7 |
Сабақтың тақырыбы |
Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістері |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.1.1.2 – табиғатты зерттеудің ғылыми әдістерін ажырату |
Сабақ мақсаттары |
Табиғатты зерттеудіңғылыми әдістерін ажырату |
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы |
Оқушылармен амандасу,түгендеу Оқу мақсатымен таныстыру Қысқаша материал
Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістері: бақылау, эксперимент, теориялық зерттеу. Болжам – ғылыми деректермен негізделген жорамал. Кез келген болжамның шынайлылығын тек практикалық тәжірибе, яғни эксперимент тексере алады. Эксперимент – физиканың ең басты зерттеу әдістерінің бірі. Физикалық эксперимент арқылы бақылаулар жүргізіліп, жаңа деректер жимнақталады; ғылыми болжамдар мен теориялар тәжірибеде тексеріледі. Эксперимент жасау үшін ұқыптылық, нақтылық, дәлдік және жауапкершілік аса қажет. Эксперимент барысы: 1) эксперименттік жұмыстың тақырыбы; 2) эксперименттің құрал-жабдықтары; 3) эксперименттің мақсаты; 4) эксперимент сұлбасы; 5) эксперимент барысын баяндау; 6) эксперимент нәтижелері; 7) эксперимент қорытындысы. |
Оқу материалымен танысу,оқу |
|
Физика 7-сынып оқулығы BilimLand BilimLand Платфор масы |
Сабақтың ортасы |
Тапсыомалар Теориялық зерттеудің ең жауапты кезеңін жаз. Эксперименет жасауға қажетті қасиеттер. |
Сұрақтарға жауап жазу |
Формативті бағалау |
|
Сабақтың срңы |
Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістері қандай Болжам дегеіміз не Эксперимент қалай жасалады? Теориялық зерттеу деген не? |
Сұрақтарға жауап беру |
Формативті бағалау |
|
І.Жансүгіров атындағы №37 орта мектеп мкм
Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар
___________________________________________
Бөлім |
Физикалық шамалар мен өлшеулер |
Мұғалімнің аты-жөні |
Мәлік.Е.Е |
Күні |
|
Сынып |
7 |
Сабақтың тақырыбы |
Скаляр және векторлық шамалар |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.1.2.2 – скаляр және векторлық физикалық шамалар ажырату және мысалдар келтіру |
Сабақ мақсаттары |
Скаляр шамалар мен векторлық шамаларды ажырату |
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы |
Оқушылармен амандасу түгендеу Оу мақсатымен таныстыру Қысқаша метериал Векторлық және скалярлық шамалар Ғылым мен техникада кездесетін кейбір шамалар тек сан мәнімен ғана сипатталады (абсолют шамасымен). Мысалы, ұзындық, аудан, көлем, масса, уақыт, температура энергия және т.б. жатады. Бұл шамаларды скаляр шамалар деп атайды. Кеңістікте белгілі бір бағыты болмайтын, тек сандық мәнімен ғана сипатталатын шамалар скалярлық шамалар немесе скалярлар деп аталады. Ал, кейбір шамалар сан мәнімен ғана емес, сонымен қатар бағытымен де сипатталады.Мысалы: жылдамдық, үдеу, күш, импульс және т.б. Бұл-векторлық шамалар. Өзінің сандық мәнімен қоса кеңістіктегі бағытымен де сипатталатын шамалар векторлық шамалар немесе векторлар деп аталады. |
Оқу материалымен танысу |
|
Физика 7-сынып оқулығы BilimLand BilimLand Платфор масы |
Сабақтың ортасы |
Тапсырмалар
Қабырғасы 1,2 дм квадрат берiлген. Квадраттың ауданын табыңдар, оны квадрат сантиметр және квадрат миллиметр арқылы өрнектеңдер. |
Тапсырмаларды орындау |
Формаиві бағалау |
|
Сабақтың соңы |
Скаляр шамалар деген не? Векторлық шамалар деген не? Векторлық және скаляр шамаларға мысалдар келтір |
Сұрақтарға жауап беру |
Формативті бағалау |
|
І.Жансүгіров атындағы №37 орта мектеп мкм
Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар
__________________________________________<