Сабақтың тақырыбы: Қомағайлық жаман әдет. Қомағайлық. Мысал.Қожанасыр мен ашқарақ. Аңыз. | Мұғалімнің аты-жөні: Құсайынова МКүні: |
СЫНЫП: 2
| Қатысқан оқушылар саны:
| Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 2.1.3.1 - шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау2.2.2.1 - мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету |
Сабақ нәтижесі:
| Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Образға ене алады, берілген уақытта өз ойын жазбаша беріп үлгереді. |
Құндылық | Жан мен тән саулығы және рух тазалығы |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Ресурстар | Оқулық, суреттер және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі. |
Сабақтың жоспары |
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері |
Басталуы5 минут | Ой сергек.Молекулалар мен атомдар ойыныПсихологиялық ахуал қалыптастыру: Қайырлы таң, көздерім!Ояндыңдар ма? (қабақтарын сипайды)Қайырлы таң, құлақтарым!Ояндыңдар ма? (құлақтарын сипайды)Қайырлы таң, қолдарым!Ояндыңдар ма? (қолдарымен шапалақтайды)Қайырлы таң, аяқтарым!Ояндыңдар ма? (аяқпен жерді тебу)Қайырлы таң, ұстазым!Мен ояндым! (Күлімсіреп, күнге қолдарын созады)Оқушылар орындарына отырады.Үй тапсырмасы: «Театр әлеміне саяхат»Байлық пен ақыл мәтінін әр топ рөлде ойнап түсіндіреді. |
|
Жаңа білім10 минут
| Білу және түсіну Суреттегі балалар туралы не айтасың?Жетістік критерийін құру. |
Оқулық,мәтіндер. |
Ортасы 10 минут
| ТүсінуОқылымМәтіндерді түсініп оқы. Қомағайлық. Қожанасыр мен ашқарақ.Түсіндірме сөздікпен жұмыс жүргізу.Мешкей – тамақты көп ішетін, тойымсыз адам.Күпті болу – тамақты шектен тыс көп жеуден ауырып қалу.Ашқарақ – тамақты қомағайланып, тоймай ішетін адам.ҚолдануСалыстыр. Қожанасыр мен ашқарақ.
| Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер
|
Сергіту сәті2 минут | Сергіту сәті. Мен қазақпын. | Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
| Топтық жұмыс1 – топ. Қожанасыр мен ашқарақ аңызға көрініс қою.Дәптермен жұмыс.2 – топ. Мәтінге сүйеніп № 3 тапсырманы орындау.3 – топ. Мәтінге сүйеніп 4 – тапсырманы орындау. Жетістік критерийі: мәтінге сәйкес көрініс көрсете алады;Шығарманың мазмұнын түсінгенін көрсете алады;Бағалау: топтар бірін – бірін бағалайды.Ой толғау.Жеке жұмысАсты артық жесең қандай ауруға душар болады екенсің? Мәтіндерден өзіңе қандай ой түйдің? |
|
Аяқталуы Сабақты бекіту10 минут | Ой қорыту Эссе парағы...... Бүгінгі сабақта туындаған сұрақтар мен алған мәліметтер, білімді меңгеру барысында кездескен сұрақтар туралы жазады.
| Тақырып бойынша түйген білімдерін жазады. |
Бағалау
Кері байланыс3 минут | «Басбармақ әдісі» бойынша
«Білім ағашы» кері байланыс |
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, ағашқа жабыстырады. |
| Үйге тапсырма: оқу, дәптермен жұмыс.
|
|
Саралау – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? | Бағалау - Оқушылардыңақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыБайланыс ( тәрбиелік элемент) |
А, А + образға ене алады, берілген уақытта өз ойларын жазбаша беріп үлгереді. | Жетістік критерийлері басбармақ, білім ағашы. | Құндылықтарды дарыту, ынтымақтастық құрмет.Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, музыка.АКТ – ны қолдану дағдылары: осы сабық барысында оқушыларға тақырыпқа қатысты көрнекі құралдар интербелсенді тақта арқылы көрсетіледі.Тәрбиелік мәні: әр нәрсенің қадірін білуге, төзімділікке, сабырлыққа, еңбекқорлыққа тәрбиелеу. |
РефлексияСабақ / оқу мақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Образға ене алды.2: Тапсырмаларды толық орындады.Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Бағалау жұмыстары уақытымен өткізілді.2: Өз ойларын толық жеткізе алды.Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |