Материалдар / Қомағайлық жаман әдет. Қомағайлық.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қомағайлық жаман әдет. Қомағайлық.

Материал туралы қысқаша түсінік
2.1.3.1 - шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау 2.2.2.1 - мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу 2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қараша 2018
2249
7 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы:

Қомағайлық жаман әдет. Қомағайлық. Мысал.

Қожанасыр мен ашқарақ. Аңыз.

Мұғалімнің аты-жөні: Құсайынова М

Күні:

СЫНЫП: 2


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны: 0

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

2.1.3.1 - шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау

2.2.2.1 - мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу

2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Образға ене алады, берілген уақытта өз ойын жазбаша беріп үлгереді.

Құндылық

Жан мен тән саулығы және рух тазалығы

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

5 минут

Ой сергек.

Молекулалар мен атомдар ойыны

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

Қайырлы таң, көздерім!

Ояндыңдар ма? (қабақтарын сипайды)

Қайырлы таң, құлақтарым!

Ояндыңдар ма? (құлақтарын сипайды)

Қайырлы таң, қолдарым!

Ояндыңдар ма? (қолдарымен шапалақтайды)

Қайырлы таң, аяқтарым!

Ояндыңдар ма? (аяқпен жерді тебу)

Қайырлы таң, ұстазым!

Мен ояндым! (Күлімсіреп, күнге қолдарын созады)

Оқушылар орындарына отырады.

Үй тапсырмасы: «Театр әлеміне саяхат»

Байлық пен ақыл мәтінін әр топ рөлде ойнап түсіндіреді.








Жаңа білім

10 минут







Білу және түсіну

Picture 1 Picture 3

Суреттегі балалар туралы не айтасың?

Жетістік критерийін құру.





Оқулық,

мәтіндер.

Ортасы

10 минут



Түсіну

Оқылым

Мәтіндерді түсініп оқы. Қомағайлық. Қожанасыр мен ашқарақ.

Түсіндірме сөздікпен жұмыс жүргізу.

Мешкей – тамақты көп ішетін, тойымсыз адам.

Күпті болу – тамақты шектен тыс көп жеуден ауырып қалу.

Ашқарақ – тамақты қомағайланып, тоймай ішетін адам.

Қолдану

Салыстыр. Қожанасыр мен ашқарақ.

Shape3 Shape2







Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер


Сергіту сәті

2 минут

Сергіту сәті. Мен қазақпын.

Оқушылар би билеп сергіп қалады.


Топтық жұмыс

1 – топ. Қожанасыр мен ашқарақ аңызға көрініс қою.

Дәптермен жұмыс.

2 – топ. Мәтінге сүйеніп № 3 тапсырманы орындау.

3 – топ. Мәтінге сүйеніп 4 – тапсырманы орындау.

Жетістік критерийі: мәтінге сәйкес көрініс көрсете алады;

Шығарманың мазмұнын түсінгенін көрсете алады;

Бағалау: топтар бірін – бірін бағалайды.

Ой толғау.

Жеке жұмыс

Асты артық жесең қандай ауруға душар болады екенсің? Мәтіндерден өзіңе қандай ой түйдің?


Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

Ой қорыту

Эссе парағы...... Бүгінгі сабақта туындаған сұрақтар мен алған мәліметтер, білімді меңгеру барысында кездескен сұрақтар туралы жазады.

Shape4






Тақырып бойынша түйген білімдерін жазады.

Бағалау



Кері байланыс

3 минут

«Басбармақ әдісі» бойынша


«Білім ағашы» кері байланыс


Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, ағашқа жабыстырады.



Үйге тапсырма: оқу, дәптермен жұмыс.





Саралау – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау - Оқушылардың

ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

Байланыс ( тәрбиелік элемент)

А, А + образға ене алады, берілген уақытта өз ойларын жазбаша беріп үлгереді.

Жетістік критерийлері басбармақ, білім ағашы.

Құндылықтарды дарыту, ынтымақтастық құрмет.

Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, музыка.

АКТ – ны қолдану дағдылары: осы сабық барысында оқушыларға тақырыпқа қатысты көрнекі құралдар интербелсенді тақта арқылы көрсетіледі.

Тәрбиелік мәні: әр нәрсенің қадірін білуге, төзімділікке, сабырлыққа, еңбекқорлыққа тәрбиелеу.

Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: Образға ене алды.

2: Тапсырмаларды толық орындады.

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: Бағалау жұмыстары уақытымен өткізілді.

2: Өз ойларын толық жеткізе алды.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!