Материалдар / Қомайлық – жаман әдет. Қожанасыр мен ашқарақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қомайлық – жаман әдет. Қожанасыр мен ашқарақ

Материал туралы қысқаша түсінік
- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау,сахналау.- шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Ақпан 2021
333
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Page 1


Мектеп атауы
Мерзімі, күні 2021 жыл
Сынып 2
Пән
тақырып Қомайлық – жаман әдет.
Қожанасыр мен ашқарақ
Мақсаты: 2.1.2.1*- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау,сахналау
2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу
2.3.3.1 - шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну.
Сабақ барысы Оқытушының іс- әрекеті Оқушының іс- әрекеті Бағалау ресурстар
Сабақтың басы

Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
Оқушылардың көңілін сабаққа аудару

Сабақтың тақырыбын хабарлау
Сабақтың мақсатымен таныстыру
Оқушылар қайталап айтады Формативті
бағалау үнемі
жүргізіліп
отырады.
Шарлар
суреттерін тарату
арқылы бағалау
жүргізіледі

Оқулықтар суреттер
Кеспелер
Сызғыш қарындаштар
Қайшы
Қағаздар беріледі.
Сабақтың ортасы 1. Тапсырма
Суреттегі балалар туралы не
айтасың?


Дескриптор:
1. Суреттегі балалар туралы өз
ойын айтады;
2.Суреттегі балалардың
тамақтану ережесі туралы
әңгімелейді;


1. Тапсырма Мәтінді түсініп оқы.
«Қомағайлық» (Мысал)
«Қожанасыр мен ашқарақ»
(аңыз).
Түсіндірме сөздікпен жұмыс жүргізу.
Мешкей – тамақты көп ішетін, тойымсыз
адам.
Дескриптор:
1. Мәтіннің негізгі ойын анықтап
айтады;
2. Мәтін мазмұны бойынша
сұрақтар қояды;
3. Сұрақтарға қатысты ой
бөліседі;


Page 2

Күпті болу – тамақты шектен тыс көп
жеуден ауырып қалу.
Ашқарақ – тамақты қомағайланып,
тоймай ішетін адам.

4. Бір-бірін толықтырады;
Сергіту сәті

Қимылды ойындарды
ойнатқыза отырып, бойларын
сергітетін жаттығулар жасайды

№3. Тапсырма.
Мәтіндерге сүйеніп жаз.

...........
Тамақты өте көп кейтін адам

...........


№4. Мәтінге сүйеніп жаз.
 Қомағайлық - ....
 Ас берудікі болғанмен, ...


5-тапсырма:« Әңгімеле»

6- тапсырма. 8- беттегі суретке зер сал.
Мәтіндегі қандай оқиғаға сәйкес келеді?
Әңгімеле.
Дескриптор:
1.Мәтінге сүйеніп, өз пікірін
жазады;
2. Бірін-бірі тыңдап,
толықтырады;
3. Бір-бірін бағалайды;
Мәтінге сүйеніп жазады.
Дескриптор.
Берілген тапсырманы
орындайды.
Сұрақтарға жауап береді.


Page 3

Сабақтың соңы
Қорытынды кезеңі

Дескриптор:
Баспалдақ жетістігін пайдалып,
сабақты қаншалықты түсінгенін
белгілейді.

Кері байланыс:
«житондар»
ҚБ
«жұлдызшалар»

«житондар

Үйге тапсырма
беру
7-8 бет оқу. Күнделікке үй тапсырмасын
жазады.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!