Сынып:
|
4
|
Күні:
|
21.02.23
|
Пәні:
|
«Дүниетану»
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Қоршаған ортаға қамқорлықпен
қараудың мәні.
|
Оқу
мақсаты:
|
4.2.1.1 нысандардың кеңістікте
бір-біріне қатысты орнын
анықтау;
|
Табыс
критерийлері
|
Барлық
оқушылар:
|
Көпшілік
оқушылар:
|
Жекелеген
оқушылар:
|
а)
Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды.
Тақырыпты меңгереді.
|
а)
Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере
алады.
|
а) Білімді сыныптастарына
түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса
алады.
|
Уақыты
|
Кезеңдері
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
2
минут
|
Психологиялық
ахуал
Шаттық
шеңбер
Біз бақытты
баламыз,
Ойнап күліп аламыз.
Жетілсін деп санамыз, Оқып білім
аламыз.
|
Оқушыларды түгендеймін, сынып
тазалығына назар аударамын. Көңіл-күйлерін
сұраймын.
|
Орындарынан тұрып,шаттық
шеңберін орындайды.
|
|
3
минут
|
Ұйымдастыру
«Көзді жұм»
әдісі
Алдыңғы өткен
сабақты пысықтау;
Сұрақ
қою:
-
Ауылшаруашылығына
нелер жатады?
-
Егіншаруашылығына
мысалдар келтір;
-
Қант (шекер) қалай
өндіріледі?
-
Экологияға
ауылшаруашылығы зиян келтіре
ме?
|
сабақтың тақырыбын
пысықтау
|
Балалар сұраққа жауап
береді,алдыңғы өткенді
пысықтайды.
|
Б
ағалау:
Мұғалім
мадағы
|
25
минут
|
Негізгі
бөлім
Жаңа
сабақ.
Қоршаған
орта.Экология.Табиғат
Қысқа-нұсқа
айдары.
- Сендерге мезгілдердің
қайсысы ұнайды?
-Сендер Қазақстанның бір
қаласына немесе ауылдық елді мекеніне саяхаттадыңдар,бірақ телефон
керекті құрал-жабдықтар жоқ,бірақ сендерге бағдарлауға арналған
ескертікштер,сілтеме табло,мешіт,үлкен ағаш немесе үлкен жайлау тұр
осылардың қайсысына қарап бой түзеп,естеріңде қалатын
еді?
Салыстыр.
Көшпелілер және
табиғат
Табиғат көшпелілер
үшін туған үйіндей болады. Олар жер жағдайын жақсы білгендіктен,
жылдың қай мезгілі болса да, адаспай жол табатын. Өздерін
табиғаттың бір бөлшегі санаған бабаларымыз табиғатпен үйлесімді
өмір сүріп, сұлулығын
бағалай
Білді. Олар күнкөріс
жағдайы үшін табиғаттан тек керегін ғана алды. Бабаларымыздың
табиғатқ а деген қамқорлығын үлгі
тұтамыз.
Қала және
табиғат:
Қазір табиғатқа
деген көзқарас өзгерді. Кең далада үлкен қалалар бой көтерді,
зауыттар мен фабрикалар,шахталар мен кеніштер ашылды. Адам табиғат
байланысын игеру, су көзін шексіз пайдалану, топырақты тыңайтып
қодану арқылы оған зиянын тигізіп жатқандығын түсінді. Соның
салдарынан Жер бетінде экологиялық проблемалар пайда болады.Келесі
беттегі суреттерге қарай отырып, байланысын
айт.
Қоқыс
туралы
«Эксперимент»
|
Ширату тапсырмасын қолдану
арқылы қызығушылықтарын ояту, сұрақ қою, кітаппен
жұмыс
|
Тапсырмаларға жауап
іздейді,сұраққа жауап беріп,оқулықпен жұмыс
істейді.
|
Отшашу арқылы
бір-бірін бағалау.
|
Сергіту
сәті
2
минут
|
Орнымыздан
тұрамыз,
Алақанды
ұрамыз.
Бiр отырып, бiр
тұрып,
Тез
шынығып шығамыз
|
Оқушылармен бірге денені
ширату жаттығуын
орындатамын.
|
Сандарды денелерімен салу
арқылы, бойларын ширатады.
|
Ж.Б. «Мұғалім
мадағы»
|
Қорытынды
бөлім
10
минут
|
Әр топқа тапсырма
беріледі,тақырыпқа сәйкес
|
Оқушыларға осы тапсырманы
жазғызу арқылы тақырыпты тыңғылықты үйренгендерін тексеремін және
рационалды емес жауап беруді
анықтау.
|
Тапсырманы
орындайды,мысалдарды жазады,рационалды емес мысалдар келтіре
алады.
|
Бағалау:
|
Үйге
тапсырма
1
минут
|
Экологияның бұзылу туралы
бейнефильм көру,жазып келу.
|
Күнделіктерін ашып,тапсырманың
орындалуын сұрап пысықтайды және толықтай жазып алуын
қадағалау.
|
Күнделіктеріне
жазады.
|
|
Рефлексия
1 минут
|
«Менің көңіл-күйім
баспалдағы» Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып смайликтің
суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады.
Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман
емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп
аталады
|
Рефлексия
жүргізеді
|
Тапсырманы
орындайды.
|
Бағалау:
Мұғалім
мадағы.
|
Кері
байланыс
2
минут
|
Кері
байланыс
«Смайлик» әдісі
Қорапшаға салу
арқылы
|
Бағалауды қорапшаға
салады,кері байланысты
орындату.
|
Кері байланысты
орындайды.
|
Бағалау:
|
Сабақтан кейінгі ойланатын
сұрақтар:
|
Не сәтті
болды?
|
Жұптық жұмыста оқушылар
тапсырманы жақсы
орындады.
|
Не сәтті
болмады?
|
Жұптық жұмыс жасағанда
берілген тапсырмамен қиыншылықтар
болды.
|
Нені жақсартуға
болады?
|
Бағалау әдістерінің түрін
өзгерту, жеке жұмыста критерий арқылы тапсырмалар орындату
керек.
|
Мен өз дағдыларымды нені
дамыта алдым?
|
Топқа бөлу мен жұпқа бөлуді
дамыта алдым. Үй жұмысын сұрауды дамыта алдым. Бағалау мен кері
байланыс жақсы дамып келе
жатыр.
|
Нені өзгертуге
болады?
|
Жұпқа, топқа бөлудің
әдістерін жақсатуға болады. Бағалауда бессаусақ әдісі ұзақ болып
кетті, басқа әдіске өзгетуге
болады.
|