Материалдар / Қоршаған ортаға қамқорлықпен қараудың мәні
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қоршаған ортаға қамқорлықпен қараудың мәні

Материал туралы қысқаша түсінік
Нысандардың кеңістікте бір-біріне қатысты орнын анықтау
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Дүниетану

Бөлім:


Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 4

Қатысқандар саны

Қатыспағандар саны

Тақырыбы

23. Қоршаған ортаға қамқорлықпен қараудың мәні

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

4.2.1.1 нысандардың кеңістікте бір-біріне қатысты орнын анықтау.

Сабақтың мақсаты

Оқушылар нысандардың кеңістікте бір-біріне қатысты орнын анықтайды



Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2 минут


I.Ұйымдастыру.

Сәлемдесу.

Психологиялық дайындық

Бізде жақсы баламыз,

Өсті ақыл санамыз

Апайымызбен ең алғаш, амандасып аламыз.

Жарқырасын күніміз, жайнап тұрсын гүліміз,

Жақсы ниет тілекпен,

Бастайық сабақ бүгін біз.

1.Мұғаліммен сәлемдеседі.

2.Өлең шумағын мәнерлеп айтады

.

Жарайсыңдар!


2 минут








2 минут

Үй тапсырмасын сұрау

Мәтінді түсініп оқу.

7-тапсырма. Өсімдікшаруашылығы бірнеше салаға бөлінетінін білесің. Қосымша ақпарат көздерін пайдаланып, оның біреуіне сипаттама бер.


Өткен сабақты пысықтау

1. Ұжымдық шаруашылықта адамдар қалай еңбек етті?

2. Фермер дегеніміз кім?

3. Фермер қандай шаруашылықпен айналысады?

4.Фермер болу үшін оның бойында қандай қабілеттер болуы керек?

5.Шаруашылықты жүргізу үшін фермер қандай техникаларды пайдаланады?

6.Ауылшаруашылығы салаларын ата.

7. Сен тұратын жерде ауылшаруашылығының қай саласы жақсы дамыған?

Мәтіннен түсінгендерін айтады.


Сұрақтарға жауап береді, өз ойларын айтады.


Ауызша мадақтау

ҚБ:Жарайсың! Өте жақсы! Дұрыс!

Дескриптор

1. Мәтіннен түсінгендерін айтады.

Сұраққа жауап береді.

Өз ойларын айтады.1б






Сабақтың ортасы

1минут

Білу.






3минут















3 минут

















4 минут








3 минут

















2 минут


3 минут



4 минут





3 минут







4 минут












4 минут



Оқушыларды оқу мақсаты және бағалау критерийімен таныстырамын.

III. Жаңа тақырып.

Білу және түсіну . Оқулықпен жұмыс.

Сен

-қоршаған ортаны қорғаудың шараларын білесің;

- қай жерде тұрғаныңды түрлі табиғи белгілерге қарап, анықтауды үйренесің.

1-тапсырма. Табиғат аясында, қалада,ауылда бағытыңды бағдарлауға көмектесетін заттарды таңда. Сенің таңдауың неге бұл заттарға түсті? Себебін түсіндір.


2-тапсырма. "Жұптас-Бөліс-Талқыла" әдісі. Суретке қара. Қазақ халқының ертеден келе жатқан кәсіптері туралы әңгімеле. Олар төрт түліктің қай түрін өсірген? Мал жайылымдарының қандай түрлерін білесің? Суретте жұрт қай жайылымға көшіп барады?

3- тапсырма. Мәтінді түсініп оқы.

4-тапсырма.Суреттерге қарай отырып, олардың бір-бірімен байланысын айтып бер.

Сергіту сәті

"Күлкі витамин" әні

ЕБҚ

1.Қоршаған ортаға қандай қамқорлық жасап жүрсің?


5 -тапсырма. Табиғатты қалай сақтауға болады? Оның қандай жолдары бар?


6 -тапсырма. Энергияны пайдаланудың маңызын дәлелдеңдер. Ол үшін төмендегі тірек сөздерді қолданыңдар: экологиялық таза, қолжетімді энергия, қоршаған ортаға зиянсыз т.б.



7-тапсырма. Пайдаланған затты қоқысқа тастаған дұрыс па, әлде оны екінші қайтара өңдеп қолданған тиімді ме? Экологиялық проблеманы қалай шешуге болады? Өз ойыңды айтып бер.








8-тапсырма. Пластик ыдыстар, газеттер мен тіс щёткаларын тағы басқа заттарды тұрмыста қайта пайдаланудың тәсілдерін ойлап табыңдар. Сенің алдыңда алты жәшік тұр. Оған қайта өңдеуге болатын қалдықтарды жеке-жеке бөліп сал. Ол жәшіктерге қандай атау бересің?










Табиғат аясында, қалада,ауылда бағытыңды бағдарлауға көмектесетін заттарды таңдайды.










Суретке қарап, қазақ халқының ертеден келе жатқан кәсіптері туралы әңгімелейді.













Мәтінді түсініп оқиды.






Суреттерге қарай отырып, олардың бір-бірімен байланысын айтып береді.












Сергіту сәтін іс-қимылмен көрсетеді.




Табиғатты қалай сақтауға болатынын түсіндіреді.



Энергияны пайдаланудың маңызын дәлелдейді.




Пайдаланған затты қоқысқа тастаған дұрыс па, әлде оны екінші қайтара өңдеп қолданған тиімді ме өз ойын айтып түсіндіреді.

Пластик ыдыстар, газеттер мен тіс щёткаларын тағы басқа заттарды тұрмыста қайта пайдаланудың тәсілдерін ойлап табады.

ҚБ:Жарайсың! Өте жақсы! Дұрыс! Талпын!






Дескриптор:

1. Табиғат аясында, қалада,ауылда бағытыңды бағдарлауға көмектесетін заттарды таңдайды.1б







Дескриптор:

1. Суретке қарап, қазақ халқының ертеден келе жатқан кәсіптері туралы әңгімелейді.1б








Дескриптор

1. Мәтінді түсініп оқиды.


Материалды жүктеу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!