Материалдар / Қоршаған ортаға қамқорлықпен қараудың мәні
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қоршаған ортаға қамқорлықпен қараудың мәні

Материал туралы қысқаша түсінік
Қоршаған ортаға қамқорлықпен қараудың мәні
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Сәуір 2024
35
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
900 тг 675 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім

Дүниетану

Мұғалімнің аты-жөні:

Сүлейменова Шырын Cаматқызы


Сынып:

4-сынып Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Күні

19.02.2024

Сабақтың тақырыбы:

Қоршаған ортаға қамқорлықпен қараудың мәні

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты

4.2.1.1. Қоршаған ортаны қорғаудың шаралырын білу.



Сабақтың мақсаты

  • Қоршаған ортаны қорғаудың шаралырын біледі.

  • Қай жерде тұрғаныңды түрлі табиғи белгілерге қарап, анықтауды үйренесің

Сабақтың барысы

Кезеңдері

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Баға

лау

Ресурстар

Басы


10мин

Психологиялық ахуал.

«Айна» әдісі

Оқушыларға «Мына қораптың ішінде менің ең сүйікті, менің ең қатты жақсы көретін оқушымның суреті бар» деп айтылады.

Қораптың ішінде кімнің суреті бар екенін ешкімге айтпай, орындарына барып отырады. Бірақ ол қораптың ішінде айна болады. Осылайша оқушылар қорап ішінен өздерін көргенде көңіл-күйлері көтеріліп, сабаққа жақсы ынтамен қатысатын болады.



Өткенге шолу

«Сендвич» әдісі

сендвич жеті қатардан тұрады.

1.Нан

2.Жапырақ

3.Ірімшік

4.Қияр

5.Қызанақ

6.Ет

7.Нан

Әр қатарында өткен сабақтар бойынша, табиғат жайлы сұрақтар болады.

Егер оқушы өткен сабақты жақсы меңгерсе, сендвичтың жеті қатарын түгелімен жинай алады.

1.Сендер табиғат жайлы не білесіңдер?

2.Сендер өздеріңді табиғатты қорғап жүрмін деп ойлайсыңба? Дәлелде.

3.Қоқысты өңдеп тастайсың ба?

4.Ауылшаруашылығы нешеге бөлінеді.

5.Малшаруашылығына не жатады.

6.Фермер қандай шаруашылықпен айналысады?

7.Адам не себепті тамақсыз өмір сүре алмайды?


Топқа бөлу. «Жарық» әдісі

Оқушылар үстел үстінде тұрған шамдардың суреттері бар қағаздарды бір-бірден таңдап алады.

Ол қағаздардың астынан жарық жақсақ, ішінде жасырынып тұрған санды көреді.

сандар:

1топ

2топ

3топ



Оқушылар кезекпен келіп, қораптың ішіне қарайды. Қорап ішінен айнадан өздерін көрген кезде, оның ішінде айна бар екенін білдірмей орындарына барып отырады.


















Өткен сабақтардан алынған немесе табиғат жайлы сұрақтарға жауап беріп, сендвичті жинайды.

Болжам жауап:

1.Табиғат ол біздің қоршаған орта. 2.Иә, өйткені мен көшеде қоқыс тастамаймын. 3.Жоқ, өйткені қалай өңдеу керегін білмеймін. 4.екіге 5.қой, сиыр бағу. Балық аулау 6.Ферманың қожайыны 7.Жоқ.



















Оқушылар таңдап алған қағаздарының астынан жарық (фонарик) жағып ішінде жасырынып тұрған санды көріп, қандай сан түссе сол топқа барып отырады.

КБ. мұғалімнің кері байланысы























КБ. мұғалімнің кері байланысы




































Бағалау. «Попкорн» әдісі. әр топтақа бір попкорн ыдысы беріледі. Тапсырманы орындап жинаған попкорндарын сонда салып отырады.

Бір попкорн 1балл


https://avatars.mds.yandex.net/i?id=dce124d9a634e0331806359ff490a666db3ecd26-9242678-images-thumbs&n=13

Орта

Сы

5мин













































5мин



















































5мин





























5мин



















5мин





















3мин



































соңы

Кері байланыс 2мин

Тақырыпты түсіндіру.

Өмірде бізге айналамызды бағдарлай білу қажеттілігі жиі туындайды. Ондай жағдайда маңайымызды бағдарлауға көмектесетін заттарға көңіл аударамыз. Табиғат аясында, қалада, ауылда бағытыңды бағдарлауға көмектесетін заттарды таңда. Сенің таңдауың неге бұл заттарға түсті? Себебін түсіндір.

Табиғатқа деген көзқарас.

Қазір табиғатқа деген көзқарас өзгерді. Кең далада үлкен қалалар бой көтерді, зауыттар мен фабрикалар, шахталар мен кеніштер ашылды. Адам табиғат байлығын игеру, су көзін шексіз пайдалану, топырақты тыңайтпай қолдану арқылы оған зиянын тигізіп жатқандығын түсінді. Соның салдарынан Жер бетінде экологиялық проблемалар пайда болды. Келесі беттегі суреттерге қарай отырып, олардың бір-бірімен байланысын айтып бер.

Суреттер:

Есте сақта!

Экологиялық проблема- адамның табиғат байлығын шшектен тыс пайдалануы салдарынан табиғи жағдайдың бұзылуы.

Қоқысқа мән бер!

Біз күнделікті тіршілікке түрлі заттарды қолданамыз. Оларды қажетінше пайдаланамыз да, тозғанда немесе бүлінгенде ойланбастан қоқысқа лақтырып тастаймыз. Кез келген зат ерте ме кеш пе әйтеуір қоқысқа тасталады. Қоқыс көлемі ірі қаланың әр тұрғынына шаққанда жылына шамамен бір тоннадан айналады.

«Зертте» әдісі

Тақтаға бір ағашты жабыстырып қоямыз. Қоқыстың қоршаған ортаға тигізетін зиянын анықтау үшін, ағашқа табиғатқа зиян нәрсенің бәрін жабыстырады.

«Сұрақ-жауап»

Пайдаланған затты қоқысқа тастаған дұрыс па, әлде оны екінші қайтара өңдеп қолданған тиімді ме? Экологиялық проблеманы қалай шешуге болады? Өз ойыңды айтып бер.





Сергіту сәті.

«Аюдан қайтала»

Мұғалім қолында тұрған аюды жоғары, төмен, оңға, солға қозғайды.







Шығармашылық үзіліс.

«Пайдалы ойын»

Сенің алдыңда алты жәшік тұр. Оған қайта өңдеуге болатын қалдықтарды жеке-жеке бөліп сал. Ол жәшіктерге қандай атау бересің?











Бағалау.

«Попкорн» әдісі.

Сабақ бойы тапсырмаларды орындап, белсенділік танытып жинаған попкорндарын санайды.

Қанша попкорн болса сонша балл алады.

Үй жұмысы.

«Экологиялық проблема» тақырыбына сурет салып келу.






Оқушылар суретке қарап, оларға қарағанда жолды бағдарлауға көмектесетін суретті таңдап, неге ол суретті таңдағанын түсіндіреді.

Болжам жауап:

Мен ескерткішті таңдаймын.

Себебі бір жаққа бара жатқанда, сол ескерткішті көріп жаттап алса, қайтар жолда сол ескерткішпен бағыт бағдар ұстай аламын.



















Оқушылар тақтаға шығып, суреттерге қарап олардың байланысын айтады.

Болжам жауап:

судың ластануына, орманның оталуына, ауаның ластануына, өсімдіктер мен жануарлардың жойылуына адамның табиғат байлығын шектен тыс пайдалануы себеп болған.

















Ережені дәптерлеріне жазып, есте сақтайды.









Мұғалімнің оқыған мәліметін зер салып тыңдайды.













Мәлімет бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді.

Оқушылар кезекпен тақтаға шығып, ағашқа түтіннің суретін, қоқыстың суретін, көліктердің суретін жабыстырады.

Сол арқылы қоқыстардың табиғатқа тигізетін зиянына көз жеткізеді.

Пайдаланылған затты қайта өңдеп шығару жайлы өз пікірін білдіреді.













Оқушылар мұғалімнің қолында тұрған аюдың артынан қайталайды.

Аю секірсе секіреді, отырса отырады, айналса айналады.



<

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!