Күні:
11.10.2017
Сыныбы:
9 «а»
Пәні: қазақ тілі
Сабақтың
тақырыбы: Қорытынды
сабақ
Сабақтың мақсаты:
1.Оқушылардың бөлім бойынша
алған білімдерін тексеру.
2. Оқушылардың есте сақтау қабілетін және жазу
мәнерін дамыту.
3. Оқушыларды білімге баулу, олардың кітапқа
қызығушылығын арттыру.
Сабақтың
түрі: қорытынды
сабақ.
Сабақтың
әдіс-тәсілдері: әңгімелеу, сұрақ-жауап,
пікірлесу.
Сабақтың жұмыс
формалары: ұжымдық,
жеке.
Сабақтың
барысы.
І. Ұйымдастыру
кезеңі.
• Сәлемдесу;
•
Сыныпты
түгелдеу.
ІІ. Тест тапсырмаларын
орындау
1. Білім
тақырыбына арналған мақалды табыңдар:
а) Бірлік
болмай, тірлік болмас;
ә) Ақыл – тозбайтын тон,
білім – таусылмайтын кен;
б) Ақыл – адам көркі,
ақылдың сабыр серігі.
2. Үндестік
заңына бағынбайтын сөздерді көрсетіңдер:
а) Білімге,
мектепке, оннан;
ә) Ғалымдікі, ақылмен,
жағдаймен; б) Еңбекті, сабаққа,
әдебиетті.
3. Қазақ тіліне тән
дыбыстар:
а) а, э, ұ, и, н, к, х,
я; ә) й, е, ғ, б, в, ж, ү, і; б) ә, й, і, ұ, ү, ғ, қ, ң,
ы
4. Дұрыс құрылған
сөйлем
а) Қызмет етеді Ыбырай
халқына туған;
ә) Ыбырайдың халқына
еңбегі сіңді;
б) Балаларына
қазақ Ыбырай арнап ашты мектептер.
5. Әл –
Фарабиді қалай атаған?
а) полиглот; ә) философ;
б) екінші ұстаз.
6. Екі немесе бірнеше
жай сөйлемнен құралып, күрделі ойды білдіретін сөйлемді қалай
атайды?
а) толымды сөйлем; ә)
жайылма сөйлем; б) құрмалас сөйлем.
7.
Құрамындағы жай сөйлемдердің баяндауыштары тиянақты болып, өзара
тең дәрежеде байланысатын құрмаластың түрі:
а) сабақтас сөйлем; ә)
салалас сөйлем; б) аралас сөйлем.
8.
Жалғаулықсыз салалас құрмалас сөйлемді
табыңдар:
а) Қоңырау соғылып еді,
оқушылар орындарынан тез-тез тұра
бастады;
ә) Кеше сабаққа көп
дайындалдым, сондықтан бүгін жақсы баға
алдым;
б) Сабақтан соң
кітапханаға барамын, не кітап дүкеніне барамын.
III. Ой
бөлісу
2-тапсырма. Төмендегі сөйлемді талқылап, өз
ойларыңды білдіріңдер. Адамға бірінші білім емес, тәрбие берілуі
керек, тәрбиесіз берілген білім – адамзаттың жауы, ол келешекте
оның барлық өміріне апат әкеледі.
(Әл –
Фараби)
IV. Сөйлемге
синтаксистік талдау жасау
Гүлденіп тарих, көркейіп өмір, дәурен
жаңғырған заманда сан алуан салт та жаңғырады.
Өнер-білім тауып өскен елдің салтына да өнер-білім
үлгісі, өрнегі кіреді.
(М.
Әуезов)
VI.
Қорытынды.
Жазған тест
жұмысын және синтаксистік талдауды тексеру.
VII. Үйге
тапсырма: өткенді
қайталау.
VIII.
Бағалау.