Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қос дөңгелекті арбалар және империялар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының атауы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәні: |
Ежелгі дүние тарихы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бөлім: |
Қос дөңгелекті арбалар және империялар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Педагогтің аты-жөні: |
Мұратова Назгүл Серғазықызы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
24.11.2023 ж |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Таяу және Орта Шығыстағы ежелгі империялар неліктен қуатты болды? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
5.3.2.2 басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін талдау; 5.1.2.1 ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау; 5.4.1.3 ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тарихи ойлау дағдысы Тарихи концепт |
Тарихи талдау мен түсіндіру Маңыздылық. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Таяу және Орта Шығыстағы империялардың қалыптасуына соғыстың қалай әсер еткенін талдау; империялардың басқару жүйесінің ерекшеліктерін түсіну; ежелгі империялардың шаруашылық жүйесін сипаттау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Оқушыларды бір-бірінедегенқұрметкөрсетуіне, ынтымақтастыққа баулу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Ынтымақтастық атмосферасын құру: Сәлеметсіздер ме! Оқушылар «Достар шеңберін» құрып, бір-біріне тілектер айтады. Үй жұмысы: Хаммурапи патша Вавилонды қалай қуатты империяға айналдырды? Тапсырма: «Домино» әдісі. Сөйлемді жалғастырыңыз.
М: дұрыс жауаптарын интербелсенді тақтадан көрсетеді де, оқушылар өз-өздерін бағалайды: Дұрыс жауабы:
|
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Бағалау критерийі: Хаммурапи патшаның тұсында Вавилон империясының тарихын біледі: Дескриптор: Хаммурапи патшаның тұсында Вавилон империясының тарихын, әлеуметтік құрылымын жазады: ЕБҚ оқушыға дереккөздің форматын үлкейтіп, қолдау жасау
|
Мадақтау
Кері байланыс: 0-3 – сен тырыстың 5-6- сен жақсы тырыстың, 5- сен барлығын таптың, жарайсын.
|
Хаммурапи заңдары
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жаңа білім
|
«Миға шабуыл» әдісі
Қалай ойлайсыздар бүгінгі сабақ не жайлы болмақ? -Не туралы айтамыз? - Жарайсындар! Жауынгерлердің мықты қарулануы, қалаларды жаулап алу, билеушілер, жаңа жерлер. О) сабақтың тақырыбын айтады: бүгінгі қарастыратын сұрағымыз: Неліктен Таяу және Орта Шығыстағы ежелгі империялар қуатты болды ? Содан кейін оқушылар сабақтың тақырыбын жазады. 1-тапсырма бойынша кестені толтырыңыз:
ЕБҚ: оқушы шығарылып берілген тапсырманы орындайды 2-тапсырмаТаяу және Орта Шығыс империяларының әлеуметтік құрылымын мен шаруашылық жүйесін сәйкестендіріңіз:
ЕБҚ: оқушыға тапсырманың нақты бір бөлігін ерекшелеп көрсетіп беріледі. |
Бағалау критерийі: -мемлекеттер дің басқыншылық соғыстары нәтижесінде мемлекеттердің шекараларындағы өзгерістерді талдау; - мемлекеттер діңгеографиялық орнын атайды; - мемлекеттер діңтерриториясында қазіргі орналасқан мемлекетті атайды; Дескриптор: - мемлекеттер діңгеографиялық орнын атайды; - мемлекеттер діңтерриториясында қазіргі орналасқан мемлекетті атайды; - мемлекеттер діңбағындырған жерлерді жазады; -мемлекеттер діңжүргізген басқыншылық жорықтардың нәтижелерін атайды Бағалау критерийі: -Таяу және Орта Шығыс империяларының әлеуметтік құрылымын мен шаруашылық жүйесін сәйкестендіреді: Дескриптор: мемлекеттердің әлеуметтік құрылымын мен шаруашылық жүйесін анықтайды; |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар»
|
Ассирия империясы
Жаңа Вавилон империясы
Парсы империясы
Ежелгі әлем тарихы оқулығы Жаңа Вавилон патшалығы, Ассирия және Парсы империясы тараулары.
«Дүние тприхы », 5 сынып, НИШ, авторы: С.Р.Ахметов, А.М.Ибраева, А.А.Кулымбетова, .С Магзумова, А.А.Маркабаева |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бекіту
|
Саралап оқыту тәсілі мақсатынды әр түрлі деңгейде сұрақтар ұсыну. 1. Қай ғасырда Ассирия өрлеу кезеңін бастан кешірді? ХVІІ 2. Ассирияда қанша мың әскер болды? 120 3. Ассирияда жаулап алған жерді қалай атады ?провинция 4. Жаңававилонның патшасын ата? ІІ Навуходоносор 5.Вавилондықтардың басты кісібі қандай? егіншілік 6. Парсы елінің валютасы қандай? дарик 7. Парсылардың негізгі қаруы? садақ 8. Парсылардың құдіретті патшасы кім? І Дарий Үйге тапсырма:
|
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кері байланыс |
Кері байланыс «Аяқталмаған сөйлем» Әр оқушыға тақырыпты қаншалықты меңгергенін білу. Мен.............................білдім Мен..............................орындай алдым Маған.........................қиын болды Маған........................көмегі қажет
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|