Материалдар / Қосамын және азайтамын
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қосамын және азайтамын

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп алды даярлық сынып мұғаліміне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Сәуір 2018
974
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



«№ 7 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ













Ашық сабақ:

«Мен мектепке барамын.

Қосамын және азайтамын»









Өткізген:Жумабаева.М.С.





2017-2018 оқу жылы



Сабақтың тақырыбы: «Мен мектепке барамын.Қосамын және азайтамын»

Сабақтың мақсаты:1) Оқушыларға қосудыңжәне азайтудың жолдарын үйрету, түсінік беру.

2) Оқушыларға жаттығу жұмыстарын жүргізе отырып, шапшаң ойлау қабілеттерін, ой -өрісі кеңейту

3) Ұқыптылыққа, зеректілікке, ұйымшылдыққа және таза жазуға тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: ойын сабақ

Сабақтың типі: Аралас сабақ

Сабақтыңәдісі: түсіндіру,сұрақ-жауап,әңгімелесу,ойын

Көрнекілігі: суреттер,плакаттар,үнтаспа.

І. Ұйымдастыру кезеңі:

«5»-тік болсын алар бағамыз

Білімнен бақыт табамыз

Өнер-білім көп тоқып

Өсе берсін санамыз.

-Сәлеметсіздер ме, балалар,отыра қойыңдар!

-Көңіл күйлерің қалай?Ендеше,осындай көңіл-күймен бүгінгі сабағымызды бастаймыз!

ІІ.Өткенді пысықтау.

-Балалар біз өткен сабақта сендермен қандай ұғымдармен таныстық?

-Артық,кем!Жақсы,ендеше,барлығымыз алдымызда 2 тәрелкеде тұрған мына кәмпиттерді салыстырып жіберейікші.

-1 –тәрелкеде қанша кәмпит бар екен?Кім шығады?

-2 –тәрелкеде ше?

-Қай тәрелкедегі кәмпиттер артық,көп?

-Қанша кәмпит артық?

-Жарайсыңдар!

ІІІ.Жаңа сабақ.

-Балалар,бүгін бізге бір қонақтар келіп қалды?Қанекей тауып көрейікші...

Әуенін қою

-Бұл қай мултьфильмнің әуені еді?Әрине,маша мен аю

Олар бізден көмек сұрай келіпті.Аю машаны мектебінің алдында күтіп тұр екен,Маша жолда түрлі тапсырмаларға тап болып мектебіне жете алмай тұр көмектесеміз бе,Машаға балалар?

-Ендеше бүгінгі сендермен өтетін тақырыбымыз «Мен мектепке барамын.Қосамын және азайтамын» деп аталады.

-Балалар,бірінші тапсырмаға қарайықшы мектеп алдында 1 суретте қанша оқушы тұр,3 оқушы,оларға тағы 1 оқушы келіп қосылды сонда қанша оқушы болды?

Ендеше осыны,тақтаға шығарып жіберейікші:

3+1=4

Келесі суретке назар аударайық мектеп алдында 2 суретте қанша оқушы тұр?

4 оқушы болып әңгімелесіп тұрды

1 оқушы үйіне қайтты

Сонда қанша оқушы қалды?

Қанекей кім жазып жібереді екен?

4-1=3

-Жарайсыңдар,Машаны 1 тапсырмасынан бірге өттік.

Келесі тапсырма,балалар біз нешеге дейін санау білеміз?

20-ға дейін жақсы.Ал,санаудың неше түрі бар?

2-тура және кері санау?

Қанекей,кім маған 10 ға дейін тура санап береді?

-Жақсы,бұл санаудың қандай түрі ,ал енді кім кері санап береді?

-10-нан 20 ға дейін кім санап береді екен,тура және кері,

-балалар,біз осы орыс тілі ағылшын тілін өтеміз,ия

-ендеше,кім маған орыс тілінде 10 ға дейін санап береді?

-ал,ағылшын тілінде кім санап береді?

Жарайсыңдар,Машаны мекпке жақындаттық,

-тақтадан нелердің суретін көріп тұрмыз?

Самалет 1 аймақта 2 самалет,оған тағы бір самалет келіп қосылды сонда қанша самалет болды ?

2+1=3

2 аймақта 2 самалет тұр ия, 1 самалет ұшып бара жатыр қалай есеп құрастырамыз?

3-1=2

Жақсы,жарайсыңдар!

ІV.Сергіту сәті

1. Оң қолымда 5 алма,

Сол қолымда 5 алма,

Барлығын қосқанда

Болады неше алма?

2. 5 алманың үшеуін,

Досың сұрап алады.

Айтшы сонда нешеуі

Өз қолыңда қалады?

V.Дәптермен жұмыс

Келесі тапсырма,Суретке қарайықшы,автобуспен мектепке барлығы қанша бала бара жатыр ?

5-1=4

4-1=3

3-1=2

2-1=1

Жарайсыңдар,барлық тапсырмаларды орындап мектебімізге Маша мен жеттік пе?!

-Жақсы,балалар бүгінгі сабақтан алған көңіл күйлеріңді смаиликтер мен көрсете қойыңдаршы.Мен смаиликтердің көзін салдым,бірақ көңіл күйін сендер сала қойыңдар.

Сосын көңілді смаиликтерді жасыл түсті қалташаға жинаймыз,көңілсіздерді қызыл түсті қалташаға жинаймыз.

-Жарайсыңдар!

VI.Бағалау.Балалар,сендер ата-аналарыңа 5 алғандарыңды қалай көрсетесіңдер?

Ендеше,мен сендерді сондай 5 тік бағамен бағалайын!

Жарайсыңдар!

-Осымен бүгінгі сабағымыз аяқталды.Келгендеріңізге көп рахмет.Орнымызлан тұрып келген қонақтарды шығарып салайық.







Жумабаева .Малике. Советовна

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!