«№ 7 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
Ашық сабақ: «Мен мектепке барамын. Қосамын және азайтамын»
Өткізген:Жумабаева.М.С.
2017-2018 оқу жылы
Сабақтың тақырыбы: «Мен мектепке барамын.Қосамын және азайтамын»Сабақтың мақсаты:1) Оқушыларға қосудыңжәне азайтудың жолдарын үйрету, түсінік беру.2) Оқушыларға жаттығу жұмыстарын жүргізе отырып, шапшаң ойлау қабілеттерін, ой -өрісі кеңейту3) Ұқыптылыққа, зеректілікке, ұйымшылдыққа және таза жазуға тәрбиелеу.Сабақтың түрі: ойын сабақСабақтың типі: Аралас сабақСабақтыңәдісі: түсіндіру,сұрақ-жауап,әңгімелесу,ойынКөрнекілігі: суреттер,плакаттар,үнтаспа.І. Ұйымдастыру кезеңі:«5»-тік болсын алар бағамызБілімнен бақыт табамызӨнер-білім көп тоқыпӨсе берсін санамыз.-Сәлеметсіздер ме, балалар,отыра қойыңдар!-Көңіл күйлерің қалай?Ендеше,осындай көңіл-күймен бүгінгі сабағымызды бастаймыз!ІІ.Өткенді пысықтау.-Балалар біз өткен сабақта сендермен қандай ұғымдармен таныстық?-Артық,кем!Жақсы,ендеше,барлығымыз алдымызда 2 тәрелкеде тұрған мына кәмпиттерді салыстырып жіберейікші.-1 –тәрелкеде қанша кәмпит бар екен?Кім шығады?-2 –тәрелкеде ше?-Қай тәрелкедегі кәмпиттер артық,көп?-Қанша кәмпит артық?-Жарайсыңдар!ІІІ.Жаңа сабақ.-Балалар,бүгін бізге бір қонақтар келіп қалды?Қанекей тауып көрейікші...Әуенін қою-Бұл қай мултьфильмнің әуені еді?Әрине,маша мен аюОлар бізден көмек сұрай келіпті.Аю машаны мектебінің алдында күтіп тұр екен,Маша жолда түрлі тапсырмаларға тап болып мектебіне жете алмай тұр көмектесеміз бе,Машаға балалар?-Ендеше бүгінгі сендермен өтетін тақырыбымыз «Мен мектепке барамын.Қосамын және азайтамын» деп аталады.-Балалар,бірінші тапсырмаға қарайықшы мектеп алдында 1 суретте қанша оқушы тұр,3 оқушы,оларға тағы 1 оқушы келіп қосылды сонда қанша оқушы болды?Ендеше осыны,тақтаға шығарып жіберейікші:3+1=4Келесі суретке назар аударайық мектеп алдында 2 суретте қанша оқушы тұр?4 оқушы болып әңгімелесіп тұрды 1 оқушы үйіне қайттыСонда қанша оқушы қалды?Қанекей кім жазып жібереді екен?4-1=3-Жарайсыңдар,Машаны 1 тапсырмасынан бірге өттік.Келесі тапсырма,балалар біз нешеге дейін санау білеміз?20-ға дейін жақсы.Ал,санаудың неше түрі бар?2-тура және кері санау?Қанекей,кім маған 10 ға дейін тура санап береді?-Жақсы,бұл санаудың қандай түрі ,ал енді кім кері санап береді?-10-нан 20 ға дейін кім санап береді екен,тура және кері,-балалар,біз осы орыс тілі ағылшын тілін өтеміз,ия-ендеше,кім маған орыс тілінде 10 ға дейін санап береді?-ал,ағылшын тілінде кім санап береді?Жарайсыңдар,Машаны мекпке жақындаттық,-тақтадан нелердің суретін көріп тұрмыз?Самалет 1 аймақта 2 самалет,оған тағы бір самалет келіп қосылды сонда қанша самалет болды ?2+1=32 аймақта 2 самалет тұр ия, 1 самалет ұшып бара жатыр қалай есеп құрастырамыз?3-1=2Жақсы,жарайсыңдар!ІV.Сергіту сәті1. Оң қолымда 5 алма,Сол қолымда 5 алма,Барлығын қосқандаБолады неше алма?2. 5 алманың үшеуін,Досың сұрап алады.Айтшы сонда нешеуіӨз қолыңда қалады?V.Дәптермен жұмысКелесі тапсырма,Суретке қарайықшы,автобуспен мектепке барлығы қанша бала бара жатыр ?5-1=44-1=33-1=22-1=1Жарайсыңдар,барлық тапсырмаларды орындап мектебімізге Маша мен жеттік пе?!-Жақсы,балалар бүгінгі сабақтан алған көңіл күйлеріңді смаиликтер мен көрсете қойыңдаршы.Мен смаиликтердің көзін салдым,бірақ көңіл күйін сендер сала қойыңдар.Сосын көңілді смаиликтерді жасыл түсті қалташаға жинаймыз,көңілсіздерді қызыл түсті қалташаға жинаймыз.-Жарайсыңдар!VI.Бағалау.Балалар,сендер ата-аналарыңа 5 алғандарыңды қалай көрсетесіңдер?Ендеше,мен сендерді сондай 5 тік бағамен бағалайын!Жарайсыңдар!-Осымен бүгінгі сабағымыз аяқталды.Келгендеріңізге көп рахмет.Орнымызлан тұрып келген қонақтарды шығарып салайық.
Жумабаева .Малике. Советовна