Пән: Әдебиеттік
оқу
|
Мектеп: Алтайбаев негізгі орта
мектебі
|
Күні:
|
Мұғалімнің
ата-жөні: Мукашева
М.С
|
Сынып:
2
|
Қатысқандар :
Қатыспағандар:
|
Бөлім:
|
Салт – дәстүр және ауыз
әдебиет
|
№69 сабақтың
тақырыбы
|
Қошақаны қойдың.
Қой.
|
Сабақтың оқыту
мақсаттары.
|
2.1.5.1. Өз ойы мен сезімін
тірек сөздерді пайдалана отырып
жеткізу.
|
Күтілетін
нәтиже
|
Оқушылардың
бәрі: төрт түлік жырларының халық
ауыз әдебиеті үлгілеріне жататының
біледі.
|
Оқушылардың
көпшілігі: қойдың пайдасы туралы
әңгімелей алады.
|
Кейбір
оқушылар: мәліметтерді сызбаға түсіре
алады..
|
Құндылық
|
Әлемдік білім беру
кеңістігінде бәсекеге қабілетті болуға мүмкіндік беретінакадемиялық
білім, тұрақты өзіндік білім алу
дағдылары.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Қазақ тілі, сурет,
музыка.
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
Мультимедиялық оқу құралы.
Интербелсенді тақта,
ғаламтор.
|
Алдыңғы
бөлім
|
Қош келдің,
Наурыз.
|
уақыт
|
Сабақ
кезеңдері
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
2мин
|
Сабақтын
басы
|
Сыныпты қалыпқы
келтіру.
.- Сабақта мұқият
болу;
- Бір – біріміздің
сөзімізді бөлмеу;
- Сұрақтарға толық
жауап беру;
- Сыныптастарымыздың
пікірін, ойын сыйлау;
- Әдепті
болу.
|
Оқушылар өлең жолдарын
қайталап өздерін сабаққа
дайындайды.
|
3мин
|
Үй жұмысын
тексеру
|
Наурызда ата-анаңа, ұстазына,
досына қандай тілектер білдірер едің? Құттықтау хат жазып
келу.
|
Жазған хаттарын оқып
беру.
|
5мин
5мин
|
Жұмбақ
шешу
мақал-мәтелдерді түсініп
оқу
|
Ой
қозғау.
Төрт түлікке нелер жатады? Олардың төлдері
қалай аталады?
Мағананы
ажырату
-
Кішкентай ғана бойы
бар, Айналдырып киген тоны бар.
(қой)
Үш тілде
айтылуы.
Қой – өазақша
айтылуы.
Баран – орысша
айтылуы.
Ship – ағылшынша
айтылуы.
Өнімі оның
көл-көсір.
Қойды ұрған
оңбасын.
|
Төрт түлік туралы
видио көрсету.
Балалар жұмбақты
жауабын табады.
Оқушылар мақалды түсініп
оқиды.
|
3мин
|
Оқулықпен
жұмыс
|
«Қой» мәтінің түсініп
оқу.
|
Балалар мәнерлеп
оқиды
|
1мин
|
«Блум
түймедағы»
|
Аңыраған – қой мен қозының бөлінген
кезі.
Жамыраған – қой мен қозының табысқан
кезі.
|
Дәптермен
жұмыс.
|
2мин
|
|
Қойдың
түрлері
|
|
3мин
|
Тұжырым
|
Қазақта дәулеттің ұйытқысы қой
екендігінде дау жоқ. Елдің ырысы да, байлықтың кіндігі де осында.
Қойдың қи – тезегіне дейін береке, өзіне тошеніш, жыртынды жер мен
жайылымға тыңайтқыш, малшы-шопандарға қысқы - жазғы отын. Бір
сөзбен айтқанда, қой тұнып тұрған қазына байлық. Сондықтан да қазақ
халқ қойға деген жақсы көзқарасын ән – жырымен білдіріп
отырады.
|
|
2мин
|
Қызығушылығын
ояту»
|
мультимедиялық суреттермен «Қошақаным» әнін
балалармен бірге қосылып
орындау.
|
Оқушылар өлең жолдарын
қайталап өздерін сабаққа
дайындайды.
|
2мин
|
|
Қойдың
пайдасы.
Қойдың сүтінең
алынатын тағамдар.
|
|
2
мин
|
Сергіту
сәті
|
Интербелсенді тақтадан
көрсетеді
|
Балалалар қайталап
орындайды
|
2мин
|
|
Анасын тап
ойыны.
Төлін
тап:
Сиыр-
Қой-
Ешкі-
Түйе-
Жылқы-
|
|
2мин
|
Қызық
дерек
|
Дүние жүзінің 170-тен аса елінде 650-дей қой
тұқымдары мен тұқымдық топтары бар. Қойдың дене ұзындығы 60-110
сантиметр, шоқтығының биіктігі 55-100 сантиметр болса 12-15 жыл
тіршілік етеді, 5-7 айларында жетіледі, 15-18 айында ғана күйекке
жіберіледі. Саулықтарының буаздығы жалқы, кейде егіз
туады.
|
|
3мин
|
Жеке
жұмыс
|
Семантикалық
карта.
Жұнінен жасалатын
заттар
|
Терісінен жасалатын
заттар
|
Сүтінен әзірлейтін
тағамдар
|
..
....
|
...
...
|
...
...
|
|
өз тапсырмаларын
орындайды
|
3мин
|
Бағалау.
Кері
байланыс
|
«Білім ағашы» кері
байланыс
|
Балалар стикерге
тілектерін жазып ,тақтадағы алма ағашы суретіне
жапсырады.
|
|
Үй
жұмысы
|
Жырды
жаттау.
|
Күнделікке
жазады.
|