Материалдар / «Қошқар мүйіз» Фетрден түрлі- түсті ою-өрнектер жасау 1 сынып бейнелеу өнері

«Қошқар мүйіз» Фетрден түрлі- түсті ою-өрнектер жасау 1 сынып бейнелеу өнері

Материал туралы қысқаша түсінік
«Қошқар мүйіз» Фетрден түрлі- түсті ою-өрнектер жасау 1 сынып бейнелеу өнері
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Шілде 2024
70
1 рет жүктелген
225 ₸ 250 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бейнелеу өнері

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 1 сабақ 7

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Сәндік-қолданбалы өнер

Сабақтың тақырыбы:

«Қошқар мүйіз» Фетрден түрлі- түсті ою-өрнектер жасау

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

1.2.5.2 "Табиғи формалар" ұғымын білу және жұмысты орындаудың кейбір әдістерін білу.

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар: Сәндік қолданбалы өнер туралы түсінеді. Берілген шаблонды дұрыс қолдана алады.

Көптеген оқушылар: Сәндік қолданбалы өнер туралы түсінеді. Торсықтың жасалу техникасын ұғынады.

Кейбір оқушылар: Сәндік қолданбалы өнерді түсінеді, торсықтың жасалу алгоритімін құрастырады және сипаттайды.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы

0-5 мин



Оқушылармен сәлемдесу. Құндылықтарды еске түсіру.

Мұғалім оқушылармен сәлемдесу.

Ой шақыру

Суреттегі заттардың ортақ белгілерін анықтауды ұсыну

Ту

Сандық

Киім

Әшекей

- Суреттегі заттардың қандай ортақ белгілері бар?

- Бәріне ортақ не?

Барлығына ортақ ою-өрнек

Оқушылардың жауаптарын тыңдап, ауызша мадақтау


«Жарайсың»

«Дұрыс айтасың» «Керемет сурет»

«Өте ұқыпты боялған» «Сенің қолыңнан бәрі

келеді» сияқты тіркестерді пайдалану

Ауызша бағалау Тамаша!

Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер

https://yandex.kz/video/pr eview/149379567849813 22610


11-20 мин




Ортасы



21-40 мин




Білу және түсіну

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

Жаңа сабақ.

Видеоматриалмен танысу

Сәндік – қолданбалы өнерде оюөрнектер жиі қолданылады. Ою – өрнек әр халықтың тарихын, дәстүрін, тұрмыс – тіршілігін көрсететін өнердің бірі. (ТЖ) Оюлар сыры Оқушыларға оюлардың неге ұқсайтынын анықтауды ұсыну - Мына ою неге ұқсайды? Берілген оюлар: «Қошқармүйіз» «Гүл» «Ағаш» «Түйетабан» «Құсқанат» «Жапырақ» (ЖЖ) Топтастырайық Берілген оюларды оқушылар жұпта өзара ақылдаса отырып, топтастырып, олардың қай топқа жатқызуға болатынын түсіндіруді ұсыну Топтар Өсімдік тестес оюлар Жануар тектес оюлар - Өсімдіктер мен жануарлар неге жатады? (табиғатқа) Қазақ халқының ұлттық ою – өрнектері формалары табиғат бөлігінің формаларына сәйкес келеді. Практикалық минут Сандықты безендірейік Оқушыларға сандықтың дайын суретін беру. Сандықты ұлттық ою – өрнектермен безендіруді ұсыну Қауіпсіздік ережесімен таныстыру - Жұмыс орынын дайында - Мұғалімінің рұқсатынысыз жұмысты бастама - Бояу құралдарын аузыңа және көзіңе жақындатпа - Қию құралдарымен ойнама - Жұмыс соңында жұмыс орныңды жина


Дескрипторы:

-Суретке қарап не бейнеленгендігін айтады;

-Дайын шаблонмен жұмыс жасайды;

Саралау тәсілі: «Тапсырма» әдісі арқылы жүргізіледі.


Видеомартиалды тамашалайды.

Бейне жазбаны көргеннен соң, тақырыпты шығарады.


Сұрақтарға жауап іздейді.

Ою – өрнектің суретіне қарап, оның табиғатта неге ұқсайтын анықтайды.

Анықтау арқылы оюөрнектер табиғи формалардан алынатынын түсінеді.

Оқушылар берілген ою – өрнектерді топтастырады.

Өз таңдауларын түсіндіреді.

Оюларды екі топқа біріктіреді.

Сандықшаны ұлттық оюөрнектермен безендіреді.




Дискриптор

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.

Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.











Безіндірілген жұмыстарын көрме тақтаға іліп, ауызша мадақтау сөздерімен бағаланады.


https://yandex.kz/video/pr eview/149379567849813 22610

Сурет дәптер

Интерактивті тақта.

40-45 мин

Аяқталуы



Кері байланыс

Оқушылар қалған затты таңдап өз оймен бөлісуді ұсыну.


бүгінгі сабақтан «Білім чемоданыма» салып аларым ........


бүгінгі сабақтан «Іздену күнделігіме» жазып аларым ......

бүгін сабақтан «Қажет емес» жәшігіме тастайтын дағдым ......

Оқушылар қалған затты таңдап өз оймен бөліседі.



Қосымша ақпарат

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырма ұсынасыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Қабілеті жоғары оқушыларға «Қарқын тәсілі» әдісімен Көркемдеп аралаудың күрделі түрлерін қолдана алады. Қолдауды қажет ететін оқушылар аралаудың қарапайым түрлерін қолдана алады.

1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқытутуралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақкезінде, сыныпнемесежекелегеноқушылардыңжетістіктері/қиыншылықтарытуралы мен неніанықтадым? Келесісабақтарда неге назараударукерек?

1:

2:






Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!