Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қосу акмалына берілген есептер
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән: математика Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 3А |
Мектеп: №26 орта мектеп |
|||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: А.Карибжанова |
|||||||
Сынып: 1«Б» 40 минут |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||
Сабақ тақырыбы |
Қосу амалына берілген есептер |
|||||||
Оқу мақсаттары |
1.5.1.3 қосынды және қалдықты табуға берілген есептерді талдау және шығару, кері есеп құрастыру және шығару |
|||||||
Сабақ мақсаттары |
Қосу амалына арналған есептері талдау және шығару. Барлық оқушылар: айырмалық салыстыруға берілген есептерді талдайды және шығарады; Көптеген оқушылар: кері есептер құрастырады және шығарады; есепті сызба,сурет, қысқаша жазба түрінде модельдейді; Кейбір оқушылар: есепті шығару үшін тірек сызбасын құра алады, есептер құрастырады және шығарады; санды бірнеше бірлікке арттырады және кемітеді, оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. |
|||||||
Бағалау критерийлері |
Есепті қосу амалымен шығара алады. Есепті шығару үшін сызбаны таңдай алады. Қосындыны табуға берілген есептерді шығарады. |
|||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқытудың тілдік мақсаты Оқушылар есептің құрамдас бөліктерін білдіретін атауларды өз сөзінде қолданатын болады. Сонымен бірге оқушылар есеп мәтінін құрастырып, оны оқу диалогі кезінде бір-бірімен талқылайды. Оқушылар өз тұжырымын жазып қояды. Оқушылар мәтінді оқу кезінде берілген мәтіннің есеп немесе есеп емес екенін анықтай алады Пәндік лексика және терминология Есеп, есептің шарты, есептің сұрағы, есептің шешуі. Қысқаша жазбаша, есептің үлгісі, сызба, кесте. Диалог/жазуға арналған пайдалы сөз тіркестер сериясы -Мәтіннің қайсысы есеп болып табылады? -Есепке келетін сызбаны қалай табамыз? -Есепті шығаруға болатындай сұрақты қалай өзгертеміз? Үштілдік мақсат. Сөз: тиін-белка-sguirrel |
|||||||
Құндылықтарды дарыту |
Жалпыұлттық «Мәңгілік ел» идеясыда негізделген құндылықтарды қалыптастыру: ұлттық патриотизм және азаматтық жауапкершілік; ынтымақтастық; ашықтық; еңбек және шығармашылық. Топта бірлесіп жұмыс істеуде қалыптасады. |
|||||||
Пәнаралық байланыс |
дүниетану |
|||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Осы сабақта АКТ-ны пайдаланамын |
|||||||
Бастапқы білім |
Есептің графикалық моделін біледі. |
|||||||
Сабақ барысы |
|
|||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||
Сабақтың басы 5 мин Нұсқау беру және айту Рефлексия және бағамдау |
«Шаттық шеңбер» тәсілі арқылы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Кане,кане тұрайық Үлкен шеңбер құрайық Он жақтағы көршіге, Сол жақтағы көршіге Күлімсірей қарайық Көкке қолды сөзайық Бір-бірімізден озайық. Құшақтасып әркез де Тату-тәтті болайық! Сынып геометриялық пішіндер арқылы топқа бөлінеді (ұшбұрыш, шаршы, тіктөртбұрыш) Мақсат: жасырын саралау Саралауың жіктеу тәсілі. Қабілеті және талаптары әртүрлі оқушылырды топтастыру. (Ө)Есепті тап. Оқушыларға тапсырманы өз бетінше орындауды тапсыру. Алдымен олар екі мәтінді оқып, қай мәтіннің есеп болып табылатынын анықтауы керек. Оқушылар есептің құрамдас бөліктерінің тізімі бар жадынаманы қолдана алады және сабақта меңгерген білімдеріне сүйенеді. Бұл тапсырма оқушылардың есеп және есеп мәтінінің қандай құрамдас бөліктерден тұратыны жөнінде жалпы түсініктерін тағы да бекіте түседі. -Мәтіннің қайсысы есеп болып табылады? Жауабы: дұрыс жауап “Ә”, өйткені бұл мәтін шарт пен сұрақтан тұрады. Оқушылардың есепті дұрыс шығаруы және белгісіз бүтін санды қалай тапқаны бағаланады. Бағдаршам түстері арқылы бағаланады. Саралау (диалог және қолдау көрсету арқылы) |
|
||||||
Сабақтың ортасы 20 мин Түсіндіру жəне сипаттау |
(Т) «Төрт бұрыш» тәсілі Бірлесіп жазу Шығарып көр. Оқушыларға топта жұмыс жасап, берілген есепке қажетті сызбаны таңдауды тапсыру. Олар құрастырған есепті ұсынылған сызбамен салыстыра алады. Әрі қарай есептің шешуін және жауабын жазады. Топтар арасында орындалған жұмысты талқылату. -Есепке келетін сызбаны қалай табамыз? Есепке сәйкес келетін сызбаны тауып, есепті шығаруы бағаланады. Оқушылар бір-бірінің жұмысын өзара бағалайды. Егер талқылау кезінде топтар арасында келіспеушілік туындаса, ұсынылған жауаптардың дұрыс нұсқасын таңдауға көмектесу. Ж ауабы: ә) 10 + 8 = 18 (б.) Жауабы:18 бүршік.
Саралау (қарқынына қарай) |
Оқулықпен жұмыс, дәптерлер, электронды оқулық.
|
||||||
Сергіту сәті |
(Ұ)«Сәлемдесу» ойыны: Қазір біз сендермен ойын ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек. «Бастаймыз» деген белгі берілгенде, мен қалай амандасу керек екенін айтамын, сонда сендер бір-бірлеріңмен тез-тез амандасасыңдар. Әр адаммен әртүрлі амандасасыңдар. Сонымен, баспен...көзбен… мойынмен. |
|
||||||
Сабақтың соңы 15 мин
Өзіндік жұмыс
Сұрақ қою және талқылау
Қорытынды шығару және есте сақтау |
Қосымша дәптермен жұмыс. (Ө)Қысқа жинаған қор. Оқушылар есептің шартымен танысып, оны талдайды, сызбасын жасайды. Жұмыс парағының арнайы бөлінген жеріне есептің шешуі мен жауабын жазып қояды. Жауабы: 12 + 7 = 19 (саң.) Жауабы: 19 саңырауқұлақ. Есепті шығару үшін сызба құрастыруы және шешуі мен жауабын жазғаны бағаланады. «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағаналады. (Ө)Орман шетінде. Оқушылар қосуға арналған есептерді шешу дағдысын бекітеді. Олар есептің шартымен танысып, оны талдайды, сызбасын жасайды. Жұмыс парағының арнайы бөлінген жеріне есептің шешуі мен жауабын жазып қояды. Болды-11көжек Қосылды-5көжек Барлығы-?көжек
Жауабы: 11 + 5 = 17 (қ.) Жауабы:17 қоян.
Ламинатталған ақ параққа амал құрастырып, жауабын жазады.
Жауабы дұрыс топқа жұлдызша беріледі (Ж)Ауызша орындау -Есепті шығаруға болатындай сұрақты қалай өзгертеміз? Оқушылар есепті шығаруға болатындай етіп сұрақты өзгертеді. Балалар «Бас бармақ» арқылы бағаланады. |
Өз бетімен жазу үлгісі
Ламинатталған парақтар және маркерлер Жұлдызша
|
||||||
Саралау |
Бағалау |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||||
Саралау тәсілдерін қолданамын: «диалог және қолдау көрсету», «жіктеу», «бағалау», «қорытынды» Қарқын арқылы саралау: оқушыларды жұпқа бөлген кезде баяу оқушыларды шапшаң оқушылармен жұптастыру. Тапсырмалар арқылы саралау: білім деңгейі әртүрлі оқушыларға арналған. Диалог және қолдау көрсету арқылы саралау: сөзбен қолдау көрсету және ынталандыру. |
Топтық, жұптық, өзіндік өзара бағалау, «Бағдаршам», «Екі жұлдыз, бір тілек», «Жетістік баспалдағы», «Бас бармақ», «Шаттық шеңбер», «Төрт бұрыш» «Сәлемдесу» |
Топтық жұмыстың ережесін сақтау Денсаулыққа байланысты сергіту сәтін жасау
|
Рефлексия Сабақ оқу мақсаттары шынайы ма? |
|
Бүгін оқушылар не білді? |
|
Сыныптағы ахуал қандай болды? |
|
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? |
|
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? |
|
Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекеленген оқушылар туралы менің келесі сабағымды |