Материалдар / Қосу формулалары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қосу формулалары

Материал туралы қысқаша түсінік
9-сынып мұғалімдеріне қосымша материал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қаңтар 2019
2018
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ тақырыбы: Қосу формулаларыМектеп «Тоқсансай» жалпы орта мектебі


Пәні: алгебра
Күні: Мұғалімнің есімі: Қойлан Г
Сынып: 9Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)Қосу формулаларын қолданып есептер шығаруға үйрену
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:Қосу формулаларын біледі.


Оқушылардың басым бөлігі: Қосу формулаларын қолданып есептер шығара алады.


Кейбір оқушылар: есеп шығарғанда түрлендіреді, күрделілігі жоғары есептерді шығара алады.
Тілдік мақсатОқушылар: Қосу формулаларын қолданып есептер шығара аламын.


Негізгі сөздер мен тіркестер: Тригонометрия, қосу формулалары.


Сыныптағы диалог\жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Қосу формулаларын қорытып шығара аласыңдар ма?
Алдыңғы тақырыпКелтіру формулаларын қолданып есептер шығару
Жоспар
Жоспар-ланған уақытЖоспарланған жаттығуларРесурстар
Басталуы5 мин



Ширату сәті. «Атомдар мен молекулалар» жаттығуы.Санау арқылы топтарға біріктіру
  • Кітап сөрелеріндегі кітаптар саны 100-ден артық, 150-ден кем. Егер сөрелердегі барлық кітаптар әрбір бумаға 10 кітаптан буылса, соңғы толық бумаға 2 кітап жетпейді. Егер 7 кітаптан буылса, 2 кітап артық қалады. Кітаптар сөресінде неше кітап бар?
  • A) 128 B) 124 C) 127 D) 138 E) 148








    Ортасы30 мин«Қарлы кесек» әдісі арқылы келтіру формулаларын қайталау«Өкіл» әдісі арқылы топтарда есептер шығару.Топта тапсырманы орындап болғаннан кейін «елші» сайланады. Ол басқа топқа барады. Ол топтың ойын, шешімін, жетістігін өз тобына баяндайды.Осыған дейін бір аргументке байланысты тригонометриялық функциялардың арасындағы қатынастарды беретін формулаларды және келтіру формулаларын қарастырдық. Олардан басқа тригонометрияда қосу формулалары деп аталатын формулалар кең қолданылады.Анықтама. Екі бұрыштың қосындысы мен айырымының тригонометриялық функцияларын сол бұрыштардың тригонометриялық функциялары арқылы өрнектейтін формулаларды қосу формулалары деп атайды.Қосу формулалары мынадай 8 формуладан тұрады:



    1)(1)

    2)(2)(3)



    (4)(5)







    (6)

    (7)

    (8)

    Енді осы формулаларды пайдаланып, мысалдар қарастырайық.1 – мысал. Кестені пайдаланбай және микрокалькулятордың көмегінсіз -тың мәнін табайық.Шешуі. Ол үшін 1050-ты 600+450 қосындысы түрінде жазамыз.Сонда .Жауабы: .2 – мысал. өрнегін ықшамдайық.Шешуі. Ол үшін (3) және (4) формулаларды қолданамыз. Сонда..Тапсырмалар.1)Егер және болса, онда -ны есептеңдер.2) Өрнекті ықшамдаңдар:а) ;ә) . 3)а) -ты арқылы ауыстырып, және -ты есептеңдер.ә) -ты арқылы ауыстырып, және -ты есептеңдер. 4)Егер болса, онда -ның мәнін табыңдар. 5)Егер және болса, онда және мәндерін табыңдар.№ 440 №441 №442 №444 есептер шығаруДескриптор: Тригонометриялық негізгі тепе-теңдіктерді қолданады.Қосу формулаларын қолданып есептер шығарады.
    орындық





    ОқулықДәптерқалам
    Аяқталуы5 минКері байланысБағалау«Тазалық» әдісіӨзін өзі бағалау



    КестеБағалау парағы
    Үйге тапсырма

    Үй тапсырмасынкүнделіктеріне жазып алу №443күнделік
    Тексерілді: Оқу ісінің меңгерушісі


    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?


    Бағалау—Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?


    Пәнаралық байланысҚауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағы байланыс
















    Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді бола ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.















    Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?



    Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?



    Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектесетін білдім





    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!