Материалдар / Қосу және азайту амалдарының мәнімен, « +», « -» таңбаларымен таныстыру.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қосу және азайту амалдарының мәнімен, « +», « -» таңбаларымен таныстыру.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қарапайым есептер шығаруға үйрету, заттар тобын салыстыру дағдыларын бекіту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қазан 2018
428
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Page 1

Сабақтың мақсаты: .
1. Білімділік: Қосу жəне азайту амалдарының мəнімен, « +», « -» таңбаларымен
таныстыру.
2. Дамытушылық: Қарапайым есептер шығаруға үйрету, заттар тобын салыстыру
дағдыларын бекіту.
3. Тəрбиелік: Қарапайым есептерді шығара отырып, ойлау жəне жазу дағдыларын
қалыптастыру.

Сабақтың көрнекілігі: Оқулық, суреттер, дидактикалық материалдар,таңбалар, слайд.

Қолданылатын əдіс- тəсілдер: сұрақ-жауап, баяндау, түсіндіру,
дəптермен жұмыс.

Іс – əрекет
кезеңі
Тəрбиешінің іс - əрекеті
Баланың іс- əрекеті

Мотивациалық- ынталандыру кезеңі
I. Ұйымдастыру кезеңі.
Түгендеу. Балалардың зейін сабаққа аудару.
Психологиялық дайындық
Шуақ шаша,алтын таңда
Мөлдір таза ауада.
Табиғатта бəрі оянды
Оян сенде бар бала!
Арайлап таң атты,
Алтын сəуле таратты.
Жадырайды жүздерің
Жарқырайды тобымыз
Сəлеметсіңдер ме? Балалар!
- Қазір жылдың қай мезгілі?
- Күз айларын атайық.
- Күз мезгілінде қандай өзгерістер болады?

Балалар бір – біріне жылы жүздерімен сəлемдеседі.

Ұйымдастырушылық- іздену кезеңі
Өткенді қайталау.
Алдымен ауызша жұмыс жүргізіледі.
1-ден 5-ке дейін тура жəне кері санату.
Суретпен жұмыс.
Тақтаға суреттер іледі, бірнеше балалардан суретте не көріп тұрғанын сұрайды.
Яғни бұдан қорта айтқанда, мынадай ұғым қалыптасады. Келді, қосылды, ұшып келді
деген сөздерді «+» таңбасымен алмастырамыз.


Page 2

Мысалы: 2+1=3
1+3=4
Ал ұшып кетті, түсіп қалды деген сөздерді «-» таңбасымен алмастырамыз.
Мысалы: 5- 2=3

Əліппе-дəптермен жұмыс.
1-тапсырма:Суретке қара.Не болғанын айт. Лаклейканы алып керек орындарға
жапсырамыз.
3 мысық оған бір мысық келіп қосылды. Барлығы неше мысық болды?
3+1=4
4-1=3
2-тапсырма: Жазуға сурет таңда. Сызық арқылы қос.

Сергіту сəті
Жалғыз саусақ тіпті де,
Ұстай алмас жіпті де.
Екі саусақ бірікті,
Ине қолға ілікті.
Үш саусағым орамды,
Жүгіртеді қаламды.
Өнерлі екен он саусақ,
Қала салсақ, жол салсақ.
3-тапсырма.
Цифрлар қайда жасырынған?
4-тапсырма.
Шаршы үстінде, ал шеңбер астында болатындай етіп боя.
Шеңбер үстінде, ал шаршы астында болатындай етіп боя.


Рефлекциялық - түзету кезеңі

Жаңа сабақты бекіту.
- Бүгін қандай тақырыппен таныстық?
Сабаққа белсенді қатысқан балаларды мадақтау.

+, - таңбасымен


Күтілетін нəтиже:

Білу керек: Сабақта +, -,= таңбаларын толық түсініп, білу керек.

Болу керек: Балалардың сөздік қоры, сабаққа деген қызығушылығы мол болуы керек.

Істей білу керек: Дəптермен жұмыс кезінде +, -, = таңбаларын түзу жаза білу керек.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!