(Ж) 1-тапсырма. «Жұбын тап» әдісі арқылы іске асады.
Берілген өрнектерден қосудың
ауыстырымдылық қасиетіне сай өрнектерді жұпта, қосындының мәнін
тап.
5+4 2+6 3+7 4+5 6+3 2+4 6+2
7+3 4+2
Дескрипторлар:
-1-өрнекті жұптайды,қосындының мәнін
табады.
-2-өрнекті жұптайды,қосындының
мәнін табады.
-3-өрнекті жұптайды,қосындының
мәнін табады.
-4-өрнекті жұптайды,қосындының
мәнін табады.
ҚБ: «Сиқырлы сандар »
әдісі арқылы іске
асады.
9
саны- қосудың ауыстырымдылық
қасиетіне сай өрнектерді жұптаса,қосындыны
тапса.
7
саны-өрнектерді жұптаса, қосындыны
табуда қателер жіберсе.
3
саны- өрнектерді жұптауда, қосындыны
табуда көмек қажет етсе.
Саралаудың «Қарқын» тәсілі арқылы
талаптары әртүрлі оқушыларға тапсырмалар
беріледі.
Қарқыны баяу
оқушыға уақыт
беріледі.
Қарқыны жылдам
оқушыларға қосымша тапсырма беріледі. Қосындының
мәнін тап. Қосудың ауыстырымдылық қасиетін
қолдан.
-12+5= 11+6=
10+7=
(Д)2-тапсырма. «Ойлан,тап»
әдісі арқылы іске
асады.
Бос торкөзге 0 және 1 сандарын
қойып,қосындыны тексер.Қосудың ауыстырымдылық қасиетін
қолдан.
2 + =2 3+ =3 +2=3 3+
=4
+ =2 + =3 + =3 +
=4
Дескрипторлар:
1-өрнекте белгісіз қосылғышты
табады, қосудың ауыстырымдылық қасиетін
қолданады
2-өрнекте белгісіз қосылғышты
табады, қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолданады
.
3-өрнекте белгісіз қосылғышты
табады, қосудың ауыстырымдылық қасиетін
қолданады
4-өрнекте белгісіз қосылғышты
табады, қосудың ауыстырымдылық қасиетін
қолданады.
ҚБ: «Геометриялық
фигуралар» әдісі қолданылады.
Тиісті
белгілері:
Бес
бұрыш- қосылғыштарды тапса, қосудың
ауыстырымдылық қасиетін қолданса .
Төртбұрыш- қосылғыштарты
тапса, қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолдануда
қиналса.
Үшбұрыш-
қосылғыштарды таба алмаса, қосудың
ауыстырымдылық қасиетін қолдануда көмек қажет
етсе
Саралаудың «Диалог және қолдау» тәсілі арқылы іске асады.
Кейбір оқушыға
ашық сұрақтар
қойылады.
-Неліктен 8 санының құрамы
өзгеріп отырады?
Көмек қажет ететін
оқушыларға жетелеуші сұрақ
қойылады.
-Санға нешені қосқанда сол
санның өзі шығады,?
-Қосудың ауыстырымдылық
қасиетін білесің бе?
Сергіту сәті. «Көңілді күн»
әні
(Т ) 3-тапсырма. «Қазына
іздеу жолында » әдісі арқылы іске
асады.
1-топ. 9 санына байланысты
өрнектер құрастыр, кері амалмен
тексер.
2-топ. 8 санына байланысты
өрнектер құрастыр,кері амалмен
тексер.
3-топ. 7 санына байланысты
өрнек құрастыр, кері амалмен
тексер.
Дескрипторлар:
-9- санына байланысты өрнектер
құрастырады, кері амалмен
тексереді.
-8- санына байланысты өрнектер
құрастырады,кері амалмен тексереді.
-7- санына
байланысты өрнек құрастырады, кері амалмен
тексереді.
ҚБ: «Таңбалар »
әдісі арқылы іске
асады.
Боялған +
таңбасы-9,8,7- санына байланысты
өрнектер құрастырса кері амалмен
тексерсе.
Боялмаған +
таңбасы- 9,8,7- санына байланысты
өрнектер құрастырса, кері амалмен тексеруде
қиналса.
-таңбасы- 9,8,7- санына
байланысты өрнектер құрастыра алмаса, кері амалмен тексеруде көмек
қажет етсе.
Саралаудың «Дереккөз» тәсілі арқылы
іске асады.
Кейбір оқушыға
–құрылымы күрделі тапсырма
беріледі.
-5 және 6, 7 және 8, 8 және 9
сандарына байланысты өрнектер құр және қосудың ауыстырымдылық
қасиетін қолдан.
-Кері амалмен
тексер.
|