Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қосудың ауыстырымдылық қасиеті 1 -сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Пән: Математика Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: : Сандар мен шамалар Күні: 16.01.2021 Сынып: 1 |
Мектеп: « Қазымбет орта мектеп-бақшасы» КММ
Мұғалімнің аты-жөні: Крыкпаева Эльмира Серикпаевна Қатысқандар саны: 11 Қатыспағандар саны: 0 |
||
Сабақ тақырыбы |
Қосудың ауыстырымдылық қасиеті |
||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.1.2.3 Қосудың ауыстырымдылық қасиетін: 0 мен 1 сандарының қасиетін қолдану. |
||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: 0 және 1 сандарын қосу арқылы қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолданады. Көптеген оқушылар:0 және 1 сандарын қосу арқылы қосудың ауыстырымдылық қасиетін қосу компоненттеріне жіктейді. Кейбір оқушылар: Қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолдана отырып, өрнектер құрастырады,кері амалдармен тексереді. . |
||
Бағалау критерийлері |
0 және 1 сандарының қасиетін , қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолданады. |
||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар орындай алады: Қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолданады. 0 және 1 сандарына қосу, азайту амалдарын жазады. Пәнге тән лексика мен терминология: Қосу,қосылғыш,қосудың ауыстырымдылық қасиеті. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: -Қосу алгоритмін пайдалана отырып қосудың ауыстырымдылық қасиетін тап? -0 және 1 сандарының қасиетін анықта? -Сандардың құрамын анықта? |
||
Құндылықтарды дарыту |
Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету. |
||
Пәнаралық байланыстар |
Дүниетану,музыка |
||
АКТ қолдану дағдылары |
Слайд |
||
Бастапқы білім |
20-ға дейінгі сандары оқи жаза алады. |
||
Сабақ барысы |
|||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5 мин 3 мин
|
Ынтымақтастық ахуалы.Оқушылар шеңберге тұрып, «Жұлдыз»әдісімен бір-біріне кезекпен жұлдызшаны бере отырып, бір сөзбен тілек сөздер айтады. Топқа бөлу «1 қосылғыш», «2 қосылғыш», «қосындының мәні», «қосу» сөздерін кезектесе айта отырып іске асады.Талаптары әртүрлі оқушылар тобы құралады. «Шеңбердегі доп» әдісі арқылы тапсырма іске асады.Мұғалім допты кез-келген балаға лақтыра отырып,санға 0 және 1-ді қосу қасиетін колданады.Мысалы: 1+1 2+1 3+1 4+1 5+1 6+1 7+1 8+1 9+1 0+1 0+2 0+3 0+4 0+5 0+6 0+7 0+8 0+9 -Қосудың компоненттерін ата? -Қандай жағдайда қосындының мәні өзгермейді? -Мысал келтір. |
Жұлдыз |
|
Сабақтың ортасы 5 мин 8 мин 2 мин 10 мин |
(Ж) 1-тапсырма. «Жұбын тап» әдісі арқылы іске асады. Берілген өрнектерден қосудың ауыстырымдылық қасиетіне сай өрнектерді жұпта, қосындының мәнін тап. 5+4 2+6 3+7 4+5 6+3 2+4 6+2 7+3 4+2 Дескрипторлар: -1-өрнекті жұптайды,қосындының мәнін табады. -2-өрнекті жұптайды,қосындының мәнін табады. -3-өрнекті жұптайды,қосындының мәнін табады. -4-өрнекті жұптайды,қосындының мәнін табады. ҚБ: «Сиқырлы сандар » әдісі арқылы іске асады. 9 саны- қосудың ауыстырымдылық қасиетіне сай өрнектерді жұптаса,қосындыны тапса. 7 саны-өрнектерді жұптаса, қосындыны табуда қателер жіберсе. 3 саны- өрнектерді жұптауда, қосындыны табуда көмек қажет етсе. Саралаудың «Қарқын» тәсілі арқылы талаптары әртүрлі оқушыларға тапсырмалар беріледі. Қарқыны баяу оқушыға уақыт беріледі. Қарқыны жылдам оқушыларға қосымша тапсырма беріледі. Қосындының мәнін тап. Қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолдан. -12+5= 11+6= 10+7= (Д)2-тапсырма. «Ойлан,тап» әдісі арқылы іске асады. Бос торкөзге 0 және 1 сандарын қойып,қосындыны тексер.Қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолдан. 2 + =2 3+ =3 +2=3 3+ =4 + =2 + =3 + =3 + =4 Дескрипторлар: 1-өрнекте белгісіз қосылғышты табады, қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолданады 2-өрнекте белгісіз қосылғышты табады, қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолданады . 3-өрнекте белгісіз қосылғышты табады, қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолданады 4-өрнекте белгісіз қосылғышты табады, қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолданады. ҚБ: «Геометриялық фигуралар» әдісі қолданылады. Тиісті белгілері: Бес бұрыш- қосылғыштарды тапса, қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолданса . Төртбұрыш- қосылғыштарты тапса, қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолдануда қиналса. Үшбұрыш- қосылғыштарды таба алмаса, қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолдануда көмек қажет етсе Саралаудың «Диалог және қолдау» тәсілі арқылы іске асады. Кейбір оқушыға ашық сұрақтар қойылады. -Неліктен 8 санының құрамы өзгеріп отырады? Көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақ қойылады. -Санға нешені қосқанда сол санның өзі шығады,? -Қосудың ауыстырымдылық қасиетін білесің бе? Сергіту сәті. «Көңілді күн» әні (Т ) 3-тапсырма. «Қазына іздеу жолында » әдісі арқылы іске асады. 1-топ. 9 санына байланысты өрнектер құрастыр, кері амалмен тексер. 2-топ. 8 санына байланысты өрнектер құрастыр,кері амалмен тексер. 3-топ. 7 санына байланысты өрнек құрастыр, кері амалмен тексер. Дескрипторлар: -9- санына байланысты өрнектер құрастырады, кері амалмен тексереді. -8- санына байланысты өрнектер құрастырады,кері амалмен тексереді. -7- санына байланысты өрнек құрастырады, кері амалмен тексереді. ҚБ: «Таңбалар » әдісі арқылы іске асады. Боялған + таңбасы-9,8,7- санына байланысты өрнектер құрастырса кері амалмен тексерсе. Боялмаған + таңбасы- 9,8,7- санына байланысты өрнектер құрастырса, кері амалмен тексеруде қиналса. -таңбасы- 9,8,7- санына байланысты өрнектер құрастыра алмаса, кері амалмен тексеруде көмек қажет етсе. Саралаудың «Дереккөз» тәсілі арқылы іске асады. Кейбір оқушыға –құрылымы күрделі тапсырма беріледі. -5 және 6, 7 және 8, 8 және 9 сандарына байланысты өрнектер құр және қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолдан. -Кері амалмен тексер. |
Сандар Геометриялық фигуралар таңбалар |
|
Сабақтың соңы
5 мин 2мин |
Кері байланыс «Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы өтеді. -оқушылар өздерін сабақтан алған әсерлерін стикерге жазады. Жетістік баспалдағына жапсырады.
|
|
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
Саралаудың «Қарқын» тәсілі арқылы талаптары әртүрлі оқушыларға тапсырмалар беріледі. Қарқыны баяу оқушыларға уақыт беріледі. Қарқыны жылдам оқушыларға қосымша тапсырма беріледі. Қосындының мәнін тап. Қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолдан. 12+5= 11+6= 10+7= Саралаудың «Диалог және қолдау» тәсілі арқылы іске асады. Кейбір оқушыға ашық сұрақтар қойылады. Нәтижесі 8 саны шығу үшін қай сандарды қосасың? Көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақ қойылады. -Санға нешені қосқанда сол санның өзі шығады,? -Қосудың ауыстырымдылық қасиетін білесің бе? Саралаудың « Дереккөз» тәсілі арқылы іске асады. Кейбір оқушыға – құрылымы күрделі тапсырма беріледі. -5 және 6, 7 және 8, 8 және 9 сандарына байланысты өрнектер құр және қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолдан. -Кері амалмен тексер. |
ҚБ: «Сиқыр Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |