Сабақ: 2- сабақ | Сабақ өтілетін уақыт16.11. 2018 жылМұғалімнің аты-жөні: Кудайбергенова Жанар Калиевна | Барлық оқушылар: 25Қатысқаны: 25 |
Пәні: математика1- сынып (жаңартылған оқу мазмұны бойынша) |
|
|
Сабақтың тақырыбы | Қосудың ауыстырымдылық қасиеті |
Сабаққа негізделген оқу мақсаты | *Қосудың ауыстырымдылық қасиетін, 0 және 1- дің қасиетін қолданады;*бір таңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін біледі, құрайды және қолданады. |
Сабақтың мақсаты | Оқушылардың мысалдарды тиімді әдіспен есептеуге болатыны туралы ұғымын қалыптастыру, қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолдануға дағдыландыру. |
Тілдік құзыреттілікті қалыптастыру | Сабақ барысында оқушыларға өз сөздерінде жаңа терминдерді орынды қолдануға және дұрыс айта білуге қолдау көрсету;Тапсырманы жұппен және топпен орындау кезінде оқушылардың коммуникативті дағдысын дамыту (бірін-бірі тыңдай білуі, өз көзқарасын дәлелді түрде жеткізуі, сұрақтарға негіздеп жауап беруі) |
Ресурстар | Оқулық, жаңа сабақты түсіндіру презентациясы, түтікшелер, өзін-өзі бағалау парағы, кинетикалық құм, теңге туралы плакат, топқа бөлуге арналған таратпа суреттер, ламинадталған постерлер. |
Сабақ барысы | Уақы-ты | Әдіс-тәсілдер | Мұғалімнің іс – әрекеті | Оқушының іс – әрекеті |
І. Коллаборативті ортаны құру. "Қызыл табан" ойыны
Топ атауларын анықтау
Мағынаны тану
ІІ.Ой-толғаныс
"Жалқау сегіздіктер" ми гимнастикасы
Шығармашылық іс-әрекет
Рефлексия
| 2 мин
7 мин
2 мин
10мин
1 мин.
7 мин
10мин
2 мин
| ойын технологиясы
жұптық жұмыс"Кім жылдам?" ойыны
жұптық жұмыс
топтық жұмыс
«Бағдаршам»
| - Сабағымызды "Қызыл табан" ойынымен бастаймыз. Ойынның шарты: Осы сыныптағы бір оқушының табанына "қызыл табан" белгісі жапсырылған. Әдепті сөздер көмегімен ол баладан табанын көрсетуді сұрап көруге қалай қарайсыңдар. Ендеше бастаймыз.
Еліміз кеше ғана ұлттық валютамыз- Теңгенің туған күнін атап өтті. Сондықтан сендер "Теңге" деп аталатын жаңа көшенің тұрғынысыңдар. Жаңа көшенің "Теңге" деп аталу себебіне тоқталсақ. Теңге- Қазақстан Республикасының ұлттық валютасы. Қазақстан Республикасы Президентінің 1993 жылғы 15 қарашадағы жарлығы бойынша айналысқа енгізілді. Сонымен "Теңге" көшесінде жаңадан салынған 4 үйге қоныстандыңдар деп ойлайық. Әр топ өздері тұратын үйлерінің реттік санын анықтау үшін қосудың шаршы түріндегі кестесінің көмегімен білу керек болады. - Үйлердің ретін анықтадық. Үйлердің тұрғындарының бойында қандай қасиеттер бар екендігін де білсек артық етпес. Ол үшін үйлердің маңдайшасында қандай сөздер жазылып тұрғанын оқиық.
Балалар, "Кім жылдам?" ойынын ойнайық. Тақтада төрт үйдің тұрғындары үшін тапсырмалар жазылған. Өрнектердің мәндерін жылдам әрі қатесіз есептегенде жылдам есептейтін топты анықтаймыз.
- Әр екі бала алдарыңдағы түтікшелерді қосыңдар. Санын анықтаңдар. Енді түтікшелеріңмен ауысып, қайта қосыңдар. Не байқадыңдар? Түтікшелердің саны туралы не айтасыңдар?
- Түтікшелердің орнын ауыстырып қосқан кезде нәтижесі еш өзгермегенін байқадыңдар. Бұл қосудың ауыстырымдылық қасиетіне сәйкес келеді. Бүгінгі тақырыбымыз- Қосудың ауыстырымдылық қасиеті.
-Сабақ тақырыбына сәйкес презентациямен жұмыс жасаймыз. Белсенділік танытамыз.
Ауада сегіз санын әр қолымызбен жеке-жеке және екі қолымызбен үш рет жазып қайталаймыз.
-Тапсырмаларды топпен орындаймыз. Ол үшін топпен жұмыс жасау кезіндегі ережелерді еске түсіріп алайық.
«10-үй тұрғын» тобына – Қосу амалына бір өрнек құрастыру, сол өрнекке сәйкес 2 азайтуға арналған мысалды құру. «9- үй тұрғындары» тобына – Берілген фигуралардан қосу амалына өрнектер құрастыру арқылы қандай ереже туралы айтуға болады?«8- үй тұрғындары» тобына – Қосудың, азайтудың белгісіз компоненттерін табуға арналған есептеулерді шығару.«5- үй тұрғындары» тобына – 1 қосу амалымен, 1 азайту амалымен шығарылатын есептер құрастыру.
- Тапсырмаларды орындап болсақ, қорғауға шақырамын.
- Балалар, бүгінгі сабақты, сабаққа қатысуларыңды бағдаршамның үш көзін кинетикалық құмды жапсыру арқылы өздеріңді бағалайсыңдар.
|
Оқушылар ойын шартын тыңдайды, ойынға өтініш сөздердің көмегімен табанын көрсетуін сұрайды.
-«Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз Өлкемізді аралап, Оқып білім аламыз»,- деген өлең жолдарын жатқа айтып шығады.
Оқушылар бағалау шартын тыңдайды.
Оқушылар дарынды, ынтымақты, саналы, мақтаулы сөздерін оқу арқылы өздерінің бойларындағы қасиеттерін анықтайды.
Әр топтан шыққан оқушылар 10 көлеміндегі қосу, азайтуды тақтада орындайды.
Оқушылар практикалық жұмысты жұппен орындайды. Қойылған сұрақтарға жауап береді.
Оқушылар презентацияны талдауға қатысады.
Оқушылар жалқау сегіздіктерді ауада жазады.
Әрбір топ өздеріне берілген тапсырмаларды бірлесе орындайды.
Оқушылар орындаған тапсырмаларды түсіндіріп береді.
Кинетикалық құмды бағдаршам көздеріне жапсырады.
|