Материалдар / Қосымша білім берудегі өзге ұлт өкілдеріне қазақ тілі мен әдебиеті пәні 2 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қосымша білім берудегі өзге ұлт өкілдеріне қазақ тілі мен әдебиеті пәні 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
жылдық жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қаңтар 2021
339
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

БАЙЗАҚ АУДАНЫ ӘКІМДІГІНІҢ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ «ӨНЕР МЕКТЕБІ» МЕМЛЕКЕТТІК КОММУНАЛДЫҚ ҚАЗЫНАЛЫҚ КӘСІПОРЫНЫ











«Қазақ тілінде оқымайтын топтарда қазақ тілі»

пәнінің 2020-2021 оқу жылына арналған қашықтан оқу тақырыптық-күнтізбелік жоспар









Пән мұғалімі: Ж.І.Тұрыскелді

Сыныбы:1

Апталық сағаты: 9 сағат











Бурыл ауылы 2020 жыл



Түсінік хат

Елбасымыздың «Тілдерді қолдану мен дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасында» Қазақстан халқының тілдерін дамытуда көрсетілген үш негізгі мақсаттағы стратегиясының бірі «Мемлекеттік тілдің әлеуметтік – коммуникативтік қызметін кеңейту мен нығайту» өзге ұлт өкілдеріне мемлекеттік тілде оқытудың мақсат міндеттерімен үйлесіп отыр.

Әр мәдениетті азамат үшін өз Отанын, өскен өлкесін, оның тарихын, мәдениетін, тілін білу парыз. Халықтың тарихын мәдениетін, тілін, рухани байлығын білу – адамда халыққа деген құрмет сезімін оятады.

Қазақстан – көп ұлтты мемлекет. Ұлтаралық келісім өзара жарасымын тапқан, тату елміз. Елбасы 2005 жылғы халыққа Жолдауында: «Біз барша қазақстандықтарды біріктірудің басты факторларының бірі – еліміздің мемлекеттік тілін, барлық қазақтардың ана тілін одан әрі дамытуға күш жігерімізді жұмсауымыз керек» - деп, атап көрсеткен болатын. Демек, мемлекетіміздің Ата заңын әрбір азамат ұлтына тегіне қарамай, қазақша үйренуге міндетті.

Бағдарлама мақсаты:

Әрбір оқушының еркін ойлап, өз ойын мемлекеттік тілде қоғамға, тыңдармандарға және көрермен қауымға еркін жеткізе білуі, қазақ тілінің барлық заңдылықтарын жетік меңгергеріп, қарым-қатынас тіліне қолдана білу, мәдениеттілікке тәрбиелеу.

Міндеті:

  • Мемлекеттік қазақ тілді жетік меңгерту,

  • Қазақ тілі мен әдеби шығармашылығын қалыптастыру,

  • Бос уақыттарын тиімді пайдалана отырып, қосымша білім беру арқылы оқушы бойындағы шығармашылық қабілетін қалыптастыру.


Балалар өнер мектептерінің «Қазақ тілінде оқымайтын топтарда қазақ тілі» білім беру бағдарламасы

Ата-аналар өтініштері негізінде, №..... педагогикалық кеңестің шешімімен «Қазақ тілінде оқымайтын топтарда қазақ тілі» бағдарламасы 1 топқа аптасына 9 сағат болып бекітілді.









«Қаралды» «Тексерілді» «Бекітемін»

Әдістемелік Оқу ісі меңгерушісі Мектеп директоры

бірлестік жетекшісі ----------------------- ------------------

«---»08.2020ж «----»08.2020ж «--»08.2020ж

Қ.С.Қарабасова Г.К. Наханова А.Б. Кокишев



Тақырыптық-күнтізбелік жоспар

«Қазақ тілінде оқымайтын топтарда қазақ тілі»

1-сынып


Сабақтың тақырыбы

Оқу мақсаттары

Сағат саны

Күні

1 тоқсан

1-тарау: Отбасындағы дәстүр мен мерекелер

1

Қазақ отбасының дәстүрлері

5.1.1.1 тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау;

5.3.3.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау

3


2

Атам төрде отырады

5.1.3.1 күнделікті тұрмыстық тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердіңмағынасын түсіну

5.2.3.1 ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын ескеріп айту

3


3

Табалдырықты баспа!

5.2.2.1 қазақша амандасу мәнері мен ұлттық этикет формаларын пайдалану

5.3.1.1мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтау;

3


4

«Тоқта, ботам! Атаң келеді артыңда»

5.3.3.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау

5.1.1.1 тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау;

3


5

Атам бата береді

5.4.4.1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау

5.4.4.1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау

3


6

Әкеліңіз,көмектесейін!

5.3.1.1мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтау;

5.4.4.1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау

3


7

Нәтиже сабақ.Мен не үйрендім?

5.5.1.1мәтін құрауда жалғау түрлерін дұрыс жалғау

3


8

Мәтінмен жұмыс

5.1.3.1 күнделікті тұрмыстық тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердіңмағынасын түсіну

3


2-тарау . Мектеп өмірі .Әдепті бала –арлы бала

1

Менің мектебім Сын есімнің жіктелуі

5.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау;

5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу

3


2

Қазақ тілі мен әдебиеті кабинеті екінші қабатта

5.1.5.1тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтау

5.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу

3


3

Сүйікті жазушы

5.4.1.1 ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана отырып, хабарлама жазу;


5.5.1.1 мәтіндерден жалпы және жалқы есімдерді ажырата білу

3


4

Қожа –әдепті бала

5.4.2.1эссе құрылымын сақтай отырып, адамды, табиғатты, белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу

5.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу

3


5

Жанар -ақылды қыз

5.1.5.1тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтау

5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу

3


6

Қожа мектепте

5.1.5.1тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтау

5.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу

3


7

Қожа мектепте

5.4.1.1 ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана отырып, хабарлама жазу;

5.5.1.1 мәтіндерден жалпы және жалқы есімдерді ажырата білу

3


8

Нәтиже сабақ .Мен не үйрендім

5.5.1.1 мәтіндерден жалпы және жалқы есімдерді ажырата білу

5.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу

3


3-тарау .Қазақстандағы жан-жануарлармен өсімдіктер әлемі

1

Қызыл кітап

5.1.4.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби мәтіндердің мазмұнын түсіну;

5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу

3


2

Қызыл кітап

5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу

5.4.4.1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау

5.4.3.1 жазба жұмыстарында сипаттау, бейнелеу құралдарын қолданып жазу;

3


3

Қызғалдақты сақтайық!

5.3.5.1қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу

5.2.6.1 тірек сөздерді дұрыс қолданып иллюстрацияларды сипаттау;

3


4

Қасқыр мен тиін

5.5.1.2лексикалық мағынасы жағынан заттың түрін, түсін сапасын білдіретін сын есімдерді ажырата білу, жазба, ауызша жұмыстарда қолдану

5.3.3.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау

3


5

«Қазақстан барысы(мультфильм негізінде)

5.3.5.1қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу

5.1.4.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби мәтіндердің мазмұнын түсіну;

3


6

Түлкі мен қырғауыл

5.5.1.2лексикалық мағынасы жағынан заттың түрін, түсін сапасын білдіретін сын есімдерді ажырата білу, жазба, ауызша жұмыстарда қолдану

5.3.5.1қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу

3


7

Тауды мекендейтін аң-құс

5.1.4.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби мәтіндердің мазмұнын түсіну;

5.3.5.1қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу


3


8

Нәтиже сабақ.Мен не үйрендім?

5.3.5.1қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу


3


2 тоқсан .1-тарау Ежелгі көшпенділер мәдениеті

1

578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!