Материалдар / Қосындының, көбейтіндінің, бөлшектің туындысы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қосындының, көбейтіндінің, бөлшектің туындысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Колледж студенттеріне арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Маусым 2018
2727
7 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ф-Е-10/4.1

«ТҮРКІСТАН» КӨПСАЛАЛЫ ЖОҒАРЫ МЕДИЦИНА КОЛЛЕДЖІ



БЕКІТЕМІН:

ОӘК төрайымы

_________________

«____»________2018 жыл









Теориялық сабақтың әдістемелік өңдеуі



Пәні: Математика

Тақырыбы: Қосындының, көбейтіндінің, бөлшектің туындысы

Мамандығы: 030100 0 «Емдеу ісі», 030200 0 «Мейіргер ісі»

Семестр: 2

Курсы: 1























Әзірлеген: Математика пәнінің оқытушысы Жағыпарова Д.Д.

Әдістемелік өңдеу № 2 «Жаратылыстану ғылыми пәндер» ЦӘБ мәжілісінде қаралды.



Хаттама № ____ _____________2018 ж.



ЦӘБ төрағасы: ____________ Оразбекова К.Д.

Әдіскер: ____________ Жағыпарова Д.Д.

ОӘО меңгерушісі: _________ Рысбекова А.Ә.













































Сабақтың тақырыбы: Қосындының, көбейтіндінің, бөлшектің туындысы.

Сабақтың типі: теориялық сабақ

Оқыту әдістері: топта жұмыс істеуге негізделген оқыту-(TBL), өзекті материалдарға шолу, тақырыптың мазмұнын ашу



Формативті бағалау: OA/MCQ

Сабақтың мақсаты:

а) Білімділігі: Оқушыларға тақырыпты игере отырып, функцияның туындысын табуды, туындыны табу ережелерін пайдалана отырып, есептер шығару барысында білім-білік дағдыларын қалыптастыру.

ә) Дамытушылығы: оқушылардың туындыны табу ережесін пайдалана білу, жылдам ойлауға, өз бетімен жұмыс жасау белсенділігін, математикалық тілде сөйлеу қабілеттерін дамыту.

б)Тәрбиелілігі: оқушыларды ұлттық салт-дәстүрді құрметтей білуге, ұқыптылыққа, жүйелі түрде жұмыс істеуге тәрбиелеу. 

Көрнекіліктер: интербелсенді тақта, жетон, кестелер.

Сабақтың әдісі: ой қозғау әдісі

Сабақтың түрі: Аралас сабақ. Жаңа сабақты меңгерту.

Пән аралық байланыс: Қазақ әдебиеті, халықтық педагогика, тарих.

Сабақтың  жоспары: 

І. Ұйымдастыру кезеңі

                          а) Оқушыларды түгендеу

                          б) Назарларын сабаққа аудару

ІІ. Қайталау – оқу  айнасы

Ой қозғау (тірек - сызба)

ІІІ. Мағынаны  тану

(Жаңа сабақты түсіндіру)

ІҮ. Алтын  қақпа ойыны

1-бөлім

1. «Тас қақпа» ОҚО бойынша ең үздік математиктер

2. «Күміс қақпа» ҚР бойынша ең мықты математиктер

3. «Алтын қақпа» Дүние жүзі бойынша ең мықты математиктер

Ү. «Алтын  сандық»


Дифференциалдау ең алғаш қашан пайда болды ?

ҮІ. Қорытындылау


ҮІІ. Бағалау


ҮІІІ.Үйге тапсырма


Сабақ уақытын бөлу картасы

Сабақ бөлімінің аты

Теориялық сабақ 2 сағ

1

Ұйымдастыру кезеңі

3-5мин

2

Үй тапсырмасын сұрау

20-25мин

3

Жаңа тақырыпты түсіндіру

25-30мин

4

Жаңа тақырыпты бекіту

10-15 мин

5

Сабақты қорыту және бағалау

7-10мин

6

Үйге тапсырма беру

5-7мин


Барлығы:

90 мин

















Сабақтың  барысы:

 І. Ұйымдастыру кезеңі

Сәлемдесу, түгендеу.

                   Білім деген биік шың

                   Бақытқа сені жеткізер

                   Білім деген ақылшың

                   Қиындықтан өткізер – деп бүгінгі сабағымызды бастайық

ІІ. «Ой  қозғау»

  1. Үзіліссіз функция дегеніміз  не?

  2. Асимтотаның неше түрі бар және қандай?

  3. Өсімше дегеніміз не?

  4. Туындының анықтамасы

  5. Дифференциалдау деген не?

  6. Lim – қай тілден алынған  және қандай мағына береді?

  7. Тұрақты санның туындысы неге  ең ?


ІІІ. Мағынаны тану

Жаңа   сабақты  түсіндіру


Shape1

Мысал 2:

Shape2


Shape3

 

Жаңа ғасырдағы математикаға жаңаша көзқарас.

«Алтын  қақпа» ойыны

  1. «Тас қақпа»  5 сұрақтан тұрады.

Shape4

2. «Күміс қақпа» Қазақстан Республикасы бойынша ең мықты математиктер. Бейнебаян.

Shape5

Shape6

Shape7

3. «Алтын қақпа» Дүние жүзі бойынша ең мықты математиктер

Shape8

Shape9

Қорытындылау:

  1. Дәрежелік функцияның туындысы

  2. Туынды анықтамасы

  3. Дифференциалдау деген не?

  4. 1 ереже

  5. 2 ереже

  6. 3 ереже

Оқушыларды бағалау

Үйге тапсырма: №180, 188

Дүние жүзінің ең мықты математигі.

Әлемде де басқа салалар сияқты математика ғылымы да үлкен бәсекелестердің үстінде. Сол сияқты математика ғылымы да үлкен  бәсекелестіктің үстінде. Сол сияқты әлемнің әр елдерінде математика ғылыми жетістігінде тіккен сыйлықтары да аз емес. Нобель сыйлығына математика ғылымы қаралмаса да оған пара–пар дәрежеде сыйлықтар ұсынылады. Мәселен сыйақысы 175000 АҚШ долларын құрайтын сыйлық Таодың соңғы кездегі математикадағы жеткен жетістіктерінің, әсіресе сандар теоремасы атақты Венгр математигі Ердоштың жорамалының дербес жоғарғы шешімін тапқаны үшін беріліп отыр.

Тао – осы  ғасырдағы математикада жеткен жетістігі ең көп жас математик ретінде саналады. Туған жылы: 17 шілде 1975 жасы 34.

Тұрған жері Лосанжелес. Калифорния университетінде жұмыс істейді.

Дифференциалдау

Ең алғаш орта ғасырда Үндістанда дами бастады. 59 орында мұсылмандардың мешіттеріндегі өрнектерде математиканың дамуы  жасырынған. 2010 жылы өскелең ұрпақтың санасын оятып, қазақ ғылымының  қаймағы болар әлем ғалымдарын тізе бүктіре мойындатар  біртуар қыз дидары болуы үшін математика ғылымына зейін қойып, дамыта түсу парызымыз деп ойлаймын.


Уалбай Өмірбаев

Уалбай Өмірбаев  (1960 жылы 7 мамырда Оңтүстік Қазақстан облысы, Ордабасы ауданы, Төрткүл ауылында дүниеге келген) – қазақ  математигі. 1973 – 1977 жылы Алматыдағы Республикалық физика – математика мектебінде оқыған. 1977-1982 жылы Новосібір  мемлекеттік университетінің механика – математика  факультетінің студенті болған. 1982-1985  жылы Новосібір мемлекеттік университетінің аспирантурасында білім алған. 1986 жылы кандидаттық диссертациясын қорғаған.

Еңбек жолы.

Еңбол жолын 1986- 1989  жылы аралығында Әл – Фараби атындағы Қаз-ҰУ- дың жоғары алгебра кафедрасының ассисенті болып бастаған. 1989-1991 жылдары ҚазҰУ–дың аға оқытушысы,1991-1995 жылдары доцент атанған. 1995 жылы ғылым докторы дәрежесіне қол  жеткізген.  1995-2001 жылдары Мұхтар Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік университетіндегі информатика кафедрасының меңгерушісі  болды. 2007 жылдан бері Детройдтағы Уейн университетінде сабақ береді. 1993 – 2007 жылдары аралығында Испанияның Овиедо, Канаданың Манитоба, Бразилияның Сан-Паулу, АҚШ – тың  Вашингтон, Мичиган, Кливлен, Майами университеттерінде, францияның  Марсель – Люмини атындағы математика орталығында,Германияның Макс – Планка атындағы математика институтында дәріс оқыған. 2001 жылы Жапон математигі  М. Нагатаның, 2004 жылы ағылшын математигі П. Конның есебін шешкен.

4. Қорытындылау . Әдістемелік өңдеуде сабақтың осы бөлімін жүргізу әдісі

жазылады . Оқытушы әр жұмысты бағалайды .(бағалау барысы , оқушының оған қатысуы сипатталады). Қорытынды баға шығарылады.

5.Үйге тапсырма беру

Пайдаланылатын әдебиеттер: 1. Әбілқасымова, К.Д. Шойынбеков «Алгебра және анализ бастамалары». Жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану-математика бағытындағы 10-сыныбына арналған оқулық. Алматы, Мектеп, 2006

2. Қосымша әдебиет:

1. Алгебра және анализ бастамалары, под ред. Яковлева.ч. I, II, 1987

Интернет желісі










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!