Жәнібекова Гүлайна,
Жаңақорған ауданы, Сунақата ауылы, №194 орта
мектебі
Сабақтың
тақырыбы: Қозғалудың гиподинамиясы.
Биомеханика движения. Biomechanics of
movement
Кіріспе бөлімі(ұйымдастыру,
қайталау, үй жұмысы): Muscles.
Hypodynamia. Good morning! What did we learn on the
previous lesson?
Pick odd one out:
Skeletal joints
bone
Pivot cardiac
muscle
Movable Hihge
smooth
Кіріспе
сұрақ: How can people walk on two
legs and keep balance?
Сабақ
мақсаты: Learn biomechanical features
of human movement
Термин сөздер оларды қалай
үйретемін?
Application-қолдану-употребление
Calf
muscles-балтыр бұлшық еті-икроножные
мышцы
To
compress-қысу-компресс
Gluteal muscles-жамбас
бұлшықеті-ягодичные мышцы
Hamstrings-тізе асты
сіңірі
Levers-шығыр
Негізгі ұғымға не
айтамын? Work with the
picture:
Force-Load Load-Force
Force-Load
Теориялық бөлімінде не үйретемін?
Қалай?
«Сымбат» ассоциация
Аяғы түзу денесі тік бұлшық еті
жетілген
Постер қорғау.:
«Дене сымбатының бұзылуы», «Жалпақтабандылықтың
алдын алу»
1.Анықтау жолы
2. Бұзылу себебі
3.Алдын алу жолдары
Практикалық бөлімінде оқушыға қандай тапсырма
беремін?
Let’s divide into groups:
Рөлдер бойынша бөлінеді. 1.Жасөспірім 2. Ата-ана
3. Дәрігер 4.Дос
Қорытынды бөлім(кері байланыс) үй жұмысын
қалай жүргіземін?
How are these bones connected to each
other?
1. Skull bones
2. Ribs to the sternum
(chest)
3. Humerus to the scapula
(shulder)
A. Immovable
joint
B. Slightly movable
joint
D. Movable joint
I know I understand I
do
Сабақ лексикасына қандай
сөзді қолданамын? Classoomlanguage
Hand in your exercise books,
please. This is a good work. Quiet! Please, Togzhan next. Who is
next? Work in groups. Have you understand? See you next
lesson!