Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қозғалыс және оның қасиеттері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Өтінім парағының үлгісі
№ |
Мұғалімнің аты-жөні (жеке куәлікке сәйкес толық жазылады) |
Зәріпова Гүлзира Бұйратбекқызы |
1 |
Аудан (қала) |
Қызылорда қаласы |
2 |
Жұмыс орны: |
№144 Сақтапберген Әлжіков атындағы орта мектеп |
3 |
Пәні, сыныбы |
Геометрия 9 сынып |
4 |
Бөлімі |
9.2А Жазықтықтағы түрлендірулер |
5 |
Сабақ тақырыптары: |
Қозғалыс және оның қасиеттері |
6 |
Байланыс телефоны: |
8-775-521-22-04 |
7 |
e_mail |
gulmmd1981@mail.ru |
Бекітемін:
Пән:Геометрия
Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 9.2А Жазықтықтағы түрлендірулер |
Мектеп: №144 С.Әлжіков атындағы орта мектеп |
Педагогтің аты-жөні: |
Зәріпова Гүлзира Бұйратбекқызы |
Күні: |
15.11.2022 |
Сыныбы: 9 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Қозғалыс және оның қасиеттері |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
9.1.4.10 жазықтықта түрлендіруді қолдана отырып есептер шығару; |
Сабақтың мақсаты: |
|
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы 2 минут
3 минут
5 мин |
Үй тапсырмасын тексеру және талдау. «Көршіңді тексер»(интербелсенді тақтадағы есептің жауабы арқылы көршілесінің үй жұмысын тексереді) Тақырыбыма сәйкес оқушыларды «Броундық қозғалыс» арқылы топқа бөлдім.(сыныпта 24 оқушы 6 оқушыдан) бөліну уақытында ЕБК білім алушы маған жақын партаға орналасады.
«Сұрақ – жауап» әдісі.
II тапсырма. Шығармашылық тапсырма. «Ойлан, топтас, бөліс» әдісі. Әр топ тақырыпқа байланысты есеп құрастырып келесі топқа береді, шығарылып болған соң келесі топқа тексеруге береді. Тексеріліп болған есеп жайлы топ мүшесі мұғалімге хабарлама жасайды. ЕБК білім алушы планшет арқылы bilimland.kz платформасында тақырып бойынша мәліметтерді құлаққап арқылы тыңдайды. |
Үйге берілген есепті жұпта тексереді және дұрыстығына көз жеткізу мақсатында интерактив тақтасына шығарылған үй тапсырмасының есебін көреді «Броундық қозғалыс» арқылы топқа бөлінеді.
Оқушылар топтасып жұмыс жасайды. |
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»
Оқушылар құрастырылған тапсырманың мазмұнына, есеп шығарылу жолына назар аударады. |
Түрлі түсті қима қағаздар
1 тапсырма оқушылар құрастырған есептерден тұралы. |
Сабақтың ортасы 5 минут 10 минут 7 минут
7 минут |
Ж аңа сабақ материалы ІІI. Практикалық жұмыс: GeoGebra бағдарламасымен жұмыс жасайды. ( тапсырма «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ smk.edu.kz ресми сайты 9 сыныпқа арналған «Геометрия» пәнінен ҚБ тапсырмалар жинағынан алынды) 2-тапсырма Қазақ хaлқы ою-өрнeк үлгілeрі бeрілгeн. Oндa пaйдaлaнылaтын жaзықтықтaғы түрлeндірулeрді aнықтaңыз. Сурeттe oсы түрлeндірулeрді aнықтaйтын бaрлық пaрaмeтрлeрді көрсeтіңіз (симмeтрия цeнтрі, симмeтрия осі, бұрылу бұрышы жәнe бұрышы, пaрaллeль көшіру вeкторы).
Е БК білім алушы таратпалардағы фигуралардың симметрия осьтерін сызады.
ІV. Функционалдық сауаттылық есебі: Балалар ойнайтын футбoл алaңы тiк төpтбұpышты тәpiздec. Алaңның жоспары 1:10000 масштабпен кескінделген. Егер алаңның ені жоспарда 5 см, ұзындығы 8,5 см болса, алаңның ені мен ұзындығын анықтап, ұқсастық коэффициентін табыңыздар. ЕБК білім алушы bilimland.kz платформасында тақырыпқа байланысты есеп шығарады V- тапсырма . Өзіндік жұмысы. Тест жұмысы Белсенді оқу әдісі: Өткенді қайталауға арналған тест сұрақтарын google.com қосымшасында дайындадым.
|