Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Өтінім парағының үлгісі


    №

    Мұғалімнің аты-жөні (жеке куәлікке сәйкес толық жазылады)


    Зәріпова Гүлзира Бұйратбекқызы

    1

    Аудан (қала)

    Қызылорда қаласы

    2

    Жұмыс орны:

    №144 Сақтапберген Әлжіков атындағы орта мектеп

    3

    Пәні, сыныбы

    Геометрия 9 сынып

    4

    Бөлімі

    9.2А Жазықтықтағы түрлендірулер

    5

    Сабақ тақырыптары:

    Қозғалыс және оның қасиеттері

    6

    Байланыс телефоны:

    8-775-521-22-04

    7

    e_mail

    gulmmd1981@mail.ru







































    Бекітемін:

    Пән:Геометрия

    Қысқа мерзімді жоспар

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    9.2А Жазықтықтағы түрлендірулер

    Мектеп: №144 С.Әлжіков атындағы орта мектеп

    Педагогтің аты-жөні:

    Зәріпова Гүлзира Бұйратбекқызы

    Күні:

    15.11.2022

    Сыныбы: 9

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Қозғалыс және оның қасиеттері

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    9.1.4.10 жазықтықта түрлендіруді қолдана отырып есептер шығару;

    Сабақтың мақсаты:

    • Оқушылар жазықтықта түрлендіруді қолдана отырып есептер шығарады;

    • сабақтың соңында білім алушылар 7 минут ішінде ҚБ байланысты қозғалыс және оның қасиеттеріне берілген деңгейлік 3 есептің кемінде 2-еуін шығарады.

    • **Қозғалыс және оның қасиеттерін біледі, қарапайым есептерді шығара алады

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/

    Уақыты

    Мұғалімнің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    2 минут















    3 минут





















    5 мин

    Үй тапсырмасын тексеру және талдау. «Көршіңді тексер»(интербелсенді тақтадағы есептің жауабы арқылы көршілесінің үй жұмысын тексереді)

    Тақырыбыма сәйкес оқушыларды «Броундық қозғалыс» арқылы топқа бөлдім.(сыныпта 24 оқушы 6 оқушыдан) бөліну уақытында ЕБК білім алушы маған жақын партаға орналасады.

    1. 1-топ

    2. 2-топ

    3. 3-топ

    4. 4-топ

    1. Өткен тақырыпты қайталау:

    «Сұрақ – жауап» әдісі.

    1. Жазықтықтағы түрлендіру дегеніміз не?

    2. Симметриялы нүктелер дегеніміз не?

    3. Симметриялы фигуралар дегеніміз не?

    4. Осьтік симметрияға мысалдар келтіріңіз.

    5. Бұру түрлендіруі арқылы қандай фигураларды өзіне өзін бейнелеуге болады?



    II тапсырма. Шығармашылық тапсырма. «Ойлан, топтас, бөліс» әдісі. Әр топ тақырыпқа байланысты есеп құрастырып келесі топқа береді, шығарылып болған соң келесі топқа тексеруге береді. Тексеріліп болған есеп жайлы топ мүшесі мұғалімге хабарлама жасайды.

    ЕБК білім алушы планшет арқылы bilimland.kz платформасында тақырып бойынша мәліметтерді құлаққап арқылы тыңдайды.

    Үйге берілген есепті жұпта тексереді және дұрыстығына көз жеткізу мақсатында интерактив тақтасына шығарылған үй тапсырмасының есебін көреді


    «Броундық қозғалыс» арқылы топқа бөлінеді.











    Оқушылар топтасып жұмыс жасайды.

    Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»
















    Оқушылар құрастырылған тапсырманың мазмұнына, есеп шығарылу жолына назар аударады.

    Түрлі түсті қима қағаздар



























    1 тапсырма оқушылар құрастырған есептерден тұралы.

    Сабақтың ортасы



    5 минут




































    10 минут


















    7 минут



































































































































    7 минут

    Ж аңа сабақ материалы

    ІІI. Практикалық жұмыс: GeoGebra бағдарламасымен жұмыс жасайды.

    ( тапсырма «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ smk.edu.kz ресми сайты 9 сыныпқа арналған «Геометрия» пәнінен ҚБ тапсырмалар жинағынан алынды)

    2-тапсырма Қазақ хaлқы ою-өрнeк үлгілeрі бeрілгeн. Oндa пaйдaлaнылaтын жaзықтықтaғы түрлeндірулeрді aнықтaңыз. Сурeттe oсы түрлeндірулeрді aнықтaйтын бaрлық пaрaмeтрлeрді көрсeтіңіз (симмeтрия цeнтрі, симмeтрия осі, бұрылу бұрышы жәнe бұрышы, пaрaллeль көшіру вeкторы).











    ЕShape2 Shape1 БК білім алушы таратпалардағы фигуралардың симметрия осьтерін сызады.

    Shape3


    ІV. Функционалдық сауаттылық есебі: Балалар ойнайтын футбoл алaңы тiк төpтбұpышты тәpiздec. Алaңның жоспары 1:10000 масштабпен кескінделген. Егер алаңның ені жоспарда 5 см, ұзындығы 8,5 см болса, алаңның ені мен ұзындығын анықтап, ұқсастық коэффициентін табыңыздар.

    ЕБК білім алушы bilimland.kz платформасында тақырыпқа байланысты есеп шығарады


    V- тапсырма .

    Өзіндік жұмысы. Тест жұмысы

    Белсенді оқу әдісі:

    Өткенді қайталауға арналған тест сұрақтарын google.com қосымшасында дайындадым.

    1. x oсіне қaрaғaндaғы (-1:4) нүктeсіне симмeтриялы нүктeнің кooрдинaтaлaры нeгe тeң?

    1. (-1:4)

    2. (-1:-4)

    3. (1:-4)

    4. (1:4)

    5. (0:4)

    1. Тeң қабырғалы үшбұрыштың симметрия осі нешеу?

    1. 3

    2. 2

    3. 1

    4. 4

    5. 5

    1. у осіне қарағандағы (-3:4) нүктесіне симметриялы нүктенің координаталары неге тең?

    1. (3:4)

    2. (0:3)

    3. (3:-4)

    4. (-3:-4)

    5. (-3:4)

    1. Тeң бүйірлі үшбұрыштың қaншa симмeтрия oсі бaр eкeнін aнықтaңыз

    1. 2

    2. 3

    3. 4

    4. 5

    5. 1

    1. Ұзындығы бoлaтын кeсіндінің oртaсынaн 90˚-қa бұрғaндaғы шығaтын квaдрaттың қабырғaсын тaбыңдaр?

    1. 2

    2. 3

    1. AD=3cм бoлaтын кeсіндіні oғaн пeрпeндикуляр бaғыттa 4 см қaшықтықтa пaрaлeль көшіргeндe пaйдa бoлғaн тіктөртбұрыштың диaгoнaлін тaбыңыз

    1. 7см

    2. 3см

    3. 4 см

    4. 8см

    5. 6см

    1. Пaрaллeль көшiру кeзiнде В(2; -3) нүктeсi бeйнeсiн х'=х+2, у'=у-2 фoрмулaсымeн eсeптeңіз.

    1. Рoмбының қaншa симмeтрия цeнтрi бaр eкенiн aнықтaңыз.

    1. 1

    2. Жүктеу
      ЖИ арқылы жасау
      ЖИ арқылы жасау
      bolisu
      Бөлісу
      1 - айлық
      Материал тарифі
      -96% жеңілдік
      00
      05
      00
      ҚМЖ
      Ашық сабақ
      Тәрбие сағаты
      Презентация
      БЖБ, ТЖБ тесттер
      Көрнекіліктер
      Балабақшаға арнарлған құжаттар
      Мақала, Эссе
      Дидактикалық ойындар
      және тағы басқа 400 000 материал
      Барлық 400 000 материалдарды шексіз
      жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
      1 990 ₸ 49 000₸
      1 айға қосылу
      Материалға шағымдану

      Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

      Жариялаған:
      Зәріпова Гүлзира Бұйратбекқызы
      23 Мамыр 2023
      581
      Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

      Қозғалыс және оның қасиеттері

      Тақырып бойынша 11 материал табылды

      Қозғалыс және оның қасиеттері

      Материал туралы қысқаша түсінік
      сабақ жоспары
      Материалдың қысқаша нұсқасы

      Өтінім парағының үлгісі


      №

      Мұғалімнің аты-жөні (жеке куәлікке сәйкес толық жазылады)


      Зәріпова Гүлзира Бұйратбекқызы

      1

      Аудан (қала)

      Қызылорда қаласы

      2

      Жұмыс орны:

      №144 Сақтапберген Әлжіков атындағы орта мектеп

      3

      Пәні, сыныбы

      Геометрия 9 сынып

      4

      Бөлімі

      9.2А Жазықтықтағы түрлендірулер

      5

      Сабақ тақырыптары:

      Қозғалыс және оның қасиеттері

      6

      Байланыс телефоны:

      8-775-521-22-04

      7

      e_mail

      gulmmd1981@mail.ru







































      Бекітемін:

      Пән:Геометрия

      Қысқа мерзімді жоспар

      Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

      9.2А Жазықтықтағы түрлендірулер

      Мектеп: №144 С.Әлжіков атындағы орта мектеп

      Педагогтің аты-жөні:

      Зәріпова Гүлзира Бұйратбекқызы

      Күні:

      15.11.2022

      Сыныбы: 9

      Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

      Сабақтың тақырыбы:

      Қозғалыс және оның қасиеттері

      Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

      9.1.4.10 жазықтықта түрлендіруді қолдана отырып есептер шығару;

      Сабақтың мақсаты:

      • Оқушылар жазықтықта түрлендіруді қолдана отырып есептер шығарады;

      • сабақтың соңында білім алушылар 7 минут ішінде ҚБ байланысты қозғалыс және оның қасиеттеріне берілген деңгейлік 3 есептің кемінде 2-еуін шығарады.

      • **Қозғалыс және оның қасиеттерін біледі, қарапайым есептерді шығара алады

      Сабақтың барысы:

      Сабақ кезеңі/

      Уақыты

      Мұғалімнің іс-әрекеті

      Оқушының іс-әрекеті

      Бағалау

      Ресурстар

      Сабақтың басы


      2 минут















      3 минут





















      5 мин

      Үй тапсырмасын тексеру және талдау. «Көршіңді тексер»(интербелсенді тақтадағы есептің жауабы арқылы көршілесінің үй жұмысын тексереді)

      Тақырыбыма сәйкес оқушыларды «Броундық қозғалыс» арқылы топқа бөлдім.(сыныпта 24 оқушы 6 оқушыдан) бөліну уақытында ЕБК білім алушы маған жақын партаға орналасады.

      1. 1-топ

      2. 2-топ

      3. 3-топ

      4. 4-топ

      1. Өткен тақырыпты қайталау:

      «Сұрақ – жауап» әдісі.

      1. Жазықтықтағы түрлендіру дегеніміз не?

      2. Симметриялы нүктелер дегеніміз не?

      3. Симметриялы фигуралар дегеніміз не?

      4. Осьтік симметрияға мысалдар келтіріңіз.

      5. Бұру түрлендіруі арқылы қандай фигураларды өзіне өзін бейнелеуге болады?



      II тапсырма. Шығармашылық тапсырма. «Ойлан, топтас, бөліс» әдісі. Әр топ тақырыпқа байланысты есеп құрастырып келесі топқа береді, шығарылып болған соң келесі топқа тексеруге береді. Тексеріліп болған есеп жайлы топ мүшесі мұғалімге хабарлама жасайды.

      ЕБК білім алушы планшет арқылы bilimland.kz платформасында тақырып бойынша мәліметтерді құлаққап арқылы тыңдайды.

      Үйге берілген есепті жұпта тексереді және дұрыстығына көз жеткізу мақсатында интерактив тақтасына шығарылған үй тапсырмасының есебін көреді


      «Броундық қозғалыс» арқылы топқа бөлінеді.











      Оқушылар топтасып жұмыс жасайды.

      Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»
















      Оқушылар құрастырылған тапсырманың мазмұнына, есеп шығарылу жолына назар аударады.

      Түрлі түсті қима қағаздар



























      1 тапсырма оқушылар құрастырған есептерден тұралы.

      Сабақтың ортасы



      5 минут




































      10 минут


















      7 минут



































































































































      7 минут

      Ж аңа сабақ материалы

      ІІI. Практикалық жұмыс: GeoGebra бағдарламасымен жұмыс жасайды.

      ( тапсырма «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ smk.edu.kz ресми сайты 9 сыныпқа арналған «Геометрия» пәнінен ҚБ тапсырмалар жинағынан алынды)

      2-тапсырма Қазақ хaлқы ою-өрнeк үлгілeрі бeрілгeн. Oндa пaйдaлaнылaтын жaзықтықтaғы түрлeндірулeрді aнықтaңыз. Сурeттe oсы түрлeндірулeрді aнықтaйтын бaрлық пaрaмeтрлeрді көрсeтіңіз (симмeтрия цeнтрі, симмeтрия осі, бұрылу бұрышы жәнe бұрышы, пaрaллeль көшіру вeкторы).











      ЕShape2 Shape1 БК білім алушы таратпалардағы фигуралардың симметрия осьтерін сызады.

      Shape3


      ІV. Функционалдық сауаттылық есебі: Балалар ойнайтын футбoл алaңы тiк төpтбұpышты тәpiздec. Алaңның жоспары 1:10000 масштабпен кескінделген. Егер алаңның ені жоспарда 5 см, ұзындығы 8,5 см болса, алаңның ені мен ұзындығын анықтап, ұқсастық коэффициентін табыңыздар.

      ЕБК білім алушы bilimland.kz платформасында тақырыпқа байланысты есеп шығарады


      V- тапсырма .

      Өзіндік жұмысы. Тест жұмысы

      Белсенді оқу әдісі:

      Өткенді қайталауға арналған тест сұрақтарын google.com қосымшасында дайындадым.

      1. x oсіне қaрaғaндaғы (-1:4) нүктeсіне симмeтриялы нүктeнің кooрдинaтaлaры нeгe тeң?

      1. (-1:4)

      2. (-1:-4)

      3. (1:-4)

      4. (1:4)

      5. (0:4)

      1. Тeң қабырғалы үшбұрыштың симметрия осі нешеу?

      1. 3

      2. 2

      3. 1

      4. 4

      5. 5

      1. у осіне қарағандағы (-3:4) нүктесіне симметриялы нүктенің координаталары неге тең?

      1. (3:4)

      2. (0:3)

      3. (3:-4)

      4. (-3:-4)

      5. (-3:4)

      1. Тeң бүйірлі үшбұрыштың қaншa симмeтрия oсі бaр eкeнін aнықтaңыз

      1. 2

      2. 3

      3. 4

      4. 5

      5. 1

      1. Ұзындығы бoлaтын кeсіндінің oртaсынaн 90˚-қa бұрғaндaғы шығaтын квaдрaттың қабырғaсын тaбыңдaр?

      1. 2

      2. 3

      1. AD=3cм бoлaтын кeсіндіні oғaн пeрпeндикуляр бaғыттa 4 см қaшықтықтa пaрaлeль көшіргeндe пaйдa бoлғaн тіктөртбұрыштың диaгoнaлін тaбыңыз

      1. 7см

      2. 3см

      3. 4 см

      4. 8см

      5. 6см

      1. Пaрaллeль көшiру кeзiнде В(2; -3) нүктeсi бeйнeсiн х'=х+2, у'=у-2 фoрмулaсымeн eсeптeңіз.

      1. Рoмбының қaншa симмeтрия цeнтрi бaр eкенiн aнықтaңыз.

      1. 1

      2. Жүктеу
        bolisu
        Бөлісу
        ЖИ арқылы жасау
        Файл форматы:
        docx
        Астрономия Презентация 10 сынып
        23.05.2023
        581
        Жүктеу
        ЖИ арқылы жасау
        Жариялаған:
        Зәріпова Гүлзира Бұйратбекқызы
        Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
        шағым қалдыра аласыз
        Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
        Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
        Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
        Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
        Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
        Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
        Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
        Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
        Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
        Министірлікпен келісілген курстар тізімі

        Химия пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Тарих пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Биология пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Ағылшын тілі пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        География пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Информатика пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Мектепке дейінгі білім беру

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Дене шынықтыру

        пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Білім алушылардың білім сапасын арттыру

        мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Инклюзивті білім беру

        жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ
        Ғылыми-әдістемелік орталығы
        Редакциямен байланыс
        +7 (771) 234-55-99
        Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
        жұма, 9:00 – 18:00
        Мекенжай:
        Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
        4 этаж, 406-кабинет
        Электронды пошта
        ustaztilegi@gmail.com
        Сведения об организации
        Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
        Политика конфиденциальности
        Сведения об организации