Сабақтың
тақырыбы:
Қозғалыс материяның ажырамас
қасиеті. Векторлар және оларға амалдар
қолдану.
|
Мектеп:
|
Күні:
|
Мұғалім:
|
Сынып:
|
Қатысқан:
|
Қатыпағандар:
|
Сабақта
меңгерілетін
дағдылық
мақсаттар
|
Жаңа білімді түсінеді,
оқулықтағы тапсырмаларды
орындайды.
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық оқушылар
білуге тиісті:
Жаңа тақырып мазмұны туралы
біледі.
|
Оқушылардың
көпшілігі білуге тиіс:
Тақырып мазмұнын түінуі
тиіс
|
Кейбір оқушылар
білуге тиіс:
Есеп шығара
алуды.
|
Бұрыннан бар
білімдері
|
Сұрақтарға жауап бере
алады.
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыттар
|
Жоспарланған
уақыт (жаттығулар)
|
Ресурстар
|
Басталуы
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Есте қалған қызықты
оқиға
Топ дөңгеленіп отырып,
қатысушыларға доп беріледі. Допты бір-біріне кезектесіп беріп, есте
қалған қызықты оқиғаларды
айтады.
Қызығушылықты
ояту
Топтастыру
|
Таныстыры
лым.
|
Ортасы
|
Жаңа
сабақ
Қозғалыс материяның ажырамас
қасиеті. Векторлар және оларға амалдар
қолдану.
|
Тақырып бойынша
дайындалған ресурстар.
|
Сергіту
сәті
|
«Кел, танысайық»
ойыны. Жүргізуші алақанын соғады,
қатысушылар бір - бірінің қолын қысады.
Жүргізуші қоңырау соғады, қатысушылар бір - бірінің арқаларын
сипайды.
Жүргізушілер сылдырмақты сылдырлатады, қатысушылар мұрындарымен
амандасады.
|
Сергіту жаттығуы
жазылған парақша
|
Аяқталуы
|
Кестені
толтырады
Білемін
|
Білдім
|
Білгім
келеді
|
|
|
|
|
Кестені толтырады.
Қорғайды.
|
Үйге тапсырма:
мазмұндау.
|
Дифференциациялау
оқушыларға мейлінше қолдау
көрсетуді қалай
жоспарлайсыз?
Қабілетті оқушыға
тапсырманы
қалайша
түрлендіресіз?
|
Бағалау – оқушы
білімін
тексеруді
қалайша
жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық байланыс
–
Денсаулық пен
қауіпсіздікті
тексеру,
АКТ
|
Рефлексия
Сабақтың
мақсаты
мен оқу
міндеттері
анық
па?
Бүгін оқушылар
не
үйренді?
Сабақ қалай
өтті,
қандай
деңгейде
өтті?
|
Бүгінгі сабақ кызықты болды
ма?
|
Дифференциялау
жоспарым
жүзеге
асты
ма?
Тапсырмалары
сәйкес болды
ма?
Уақыт дәлдігі
қалай
болды?
Жоспарыма
қандай
өзгерістер
енгіздім?
|
«Менің көңіл-күйім
баспалдағы»
Оқушылар стикерлерге өз
есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған
баспалдақтардың біріне жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме
сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!»,
«Білмеймін», «Нашар» деп
аталады.
|
Қорытынды
бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды
(оқытуды да, оқуды да
ескеріңіз)?
1: Оқушыларды сабақтың әр
кезеңінде бағалау.
2: Дарынды және үлгерімі төмен
оқушылардың ерекшелігіне көңіл
бөлу.
Қандай екі нәрсе сабақты
жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да
ескеріңіз)?
1: Сабақтың нәтижесіне көңіл
бөлу.
2:
Рефлексия.
Сабақ барысында мен сынып
немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге
көмектесетін не білдім
?
|