Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қозғалыс траекториясы.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітілді:
Білім беру ұйымының атауы |
Әл-Фараби атындағы №21 МГ |
|||||
Пәні: |
Жаратылыстану |
|||||
Бөлім: |
Күш және қозғалыс |
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
Наванова З.Т. |
|||||
Күні: |
|
|||||
Сынып: 1 «А» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
№15 сабақ. Қозғалыс траекториясы |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
1.5.1.3 қозғалыстың түрлі траекториясын зерттеу, оларды сурет түрінде көрсету |
|||||
Сабақтың мақсаты |
Қозғалыс траеториясын зерттейді,қоршаған ортадағы құбылыстарға бақылау жүргізеді |
|||||
Құндылықтар |
Талап: ізденімпаз,жасампаз ұрпақ |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақ тың басы 5 минут Өткенді пысықтау 5 минут Сабақ тың ортасы 20 минут Сергіту сәті 2 минут Сабақты қорыту 6минут Қосымша тапсырма 2минут Кері байланыс 5 минут |
Психологиялық ахуал қалыптастыру Мұғалім оқушыларға доппен ойнауды ұсынады. Допты жоғары лақтыруға, дөңгелетуге, бір-біріне лақтыруға және еденге соғуға рұқсат беріледі. Талқыланатын сұрақтар – Добыңның қозғалысы туралы не айта аласың? Олар бірдей қозғала ма? Әлде әртүрлі ме? Жолы түзу (түзу сызық бойынша) немесе қисық (қисық сызықты) болды ма? Өткенді пысықтау «Тәжірибе алаңы» әдісі Зерттейік Оқушыларға көліктер мен жануарлардың қалай қозғалатынын зерттеу жұмысы тапсырылады. Тақырыпты ашу Ақпарат көзі – «бақылау». «Бақылау» Оқушыларға парақ таратылып беріледі. Бүгінгі сабақтағы мұғалімнің қозғалысын сабақ бойы бақылап, оның қозғалысын параққа сызып отыру сұралады. Жаңа тақырып «Кел, ойланайық» Оқулықтағы суреттерге қарап, қай суретте қозғалыс ізі бар екендігін бақылайды. Қозғалыс сызықтары туралы айту, мысалдар келтіру. Оқулықпен жұмыс Траектория – қозғалыстағы дененің қалдырған ізі. Аспанда ұшқан ұшақтың ізін байқауға болады. Су бетінде жүзген кеменің аз уақытқа қалдырған ізін көреміз. Ал кейбір дененің қозғалыс траекториясын көре алмаймыз. Дененің қозғалыс траекториясы бағытына қарай өзгеріп отырады. Жол – траекторияның ұзындығы. Бейнебаяннан аңдардың ізін бақылайды ЕБҚ Аңдардың ізі салынған суреттерден қайсысы ненің ізі екен тап. ЕҚБ Көліктердің қозғалыс жылдамдығын анықта. Оларды жылдамдығына қарай орналастыр Жеңіл автокөлік, жүк көлігі, автобус, велосипед. ФС тапсырмасы Тірек сөздермен жұмыс Қозғалыс, түзу із, қисық із. –Дененің қалдырған ізі қалай аталады? –Су бетіндегі кеменің ізі неге жойылады? –Қысқы орманда қандай жануарлардың ізін көруге болады? Құмдағы немесе қардағы жануарлар мен құстардың ізінің суреттері ілінеді. Бұл суреттердегі іздерді балалардың өз бетінше ізденіп табуына мүмкіндік беруге болады. «Нейрожаттығу» әдісі арқылы қозғалыстар жасайды Дәптермен жұмыс 1.Ненің ізі? 2.Із қалдыратын денелерді белгіле. 3. Сағаттың тілі із қалдыра ма? «Зерттейік» Оқушыларға қағаз ұшақтар жасауды ұсыну. Осыдан кейін бірнеше оқушы сыныпта не мектеп дәлізінде бастапқы позицияны ұстап, өздерінің ұшақтарын жібереді. Қалған балалардан ұшақтардың ұшу траекториясын бақылауды сұрау. Тақтада ұшырылған ұшақтардың қозғалысының әртүрлі траекториясын салу. ҚЖ: Оқушыларды 1-ден 4-ке дейін санатып, сыныптағы қозғалысты бейнелейтін тапсырма орындатады: 1.1 цифрын айтқан оқушылар шеңбер бойымен тұрады; 2.2 цифрын айтқан оқушылар үшбұрыш құрайды; 3.3 цифрын айтқан оқушылар шаршы құрап тұрады; 4.4 цифрын айтқан оқушылар тік төртбұрыш құрайды. – Сендердің орындарыңнан қозғалуларыңа күш әсер етті. Қозғалысты дене мүшелері арқылы жасадыңдар. Сендер бір орыннан екінші орынға ауыстыңдар. |
Сұрақтарға жауап береді Өз тәжірибесімен бөліседі Схеманы сызып отырады Қозғалысты бақылайды Жаңа ұғыммен танысады Бейнебаян көреді Жеке жұмыс жасайды Сұрақтарға жауап береді: –Дененің қозғалыста қалдырған ізі траектория деп аталады. –Су бетіндегі кеменің ізін су жояды. –Қысқы орманда әртүрлі жануарлар дың ізін көруге болады. Би билейді Дәптерде берілген тапсырманы өз бетінше орындайды. Ұшақтарды ұшырады Ойын ойнайды Кері байланыс жасайды |
Дескриптор: Айналадағы дүниеге зерттеу жүргізді Заттардың қозғалысы туралы түсінік қалыптасты Дескриптор: Оқушылар бақылау жүргізді. Мұғалімнің қозғалыс траекториясын сызып отырды. Дескриптор: Оқушылар оқулықтағы суреттерге қарап, қай суретте қозғалыс ізі бар екендігін бақылайды. Қозғалыс сызықтары туралы айтып, мысалдар келтіреді Сен ізкесер болады екенсің! Тамаша жауап! Жарайсыңдар! Керемет! Дескриптор: 1-тапсырмада із иелерін сәйкестендіріп қосты: аю, бала, шаңғы, үйрек, қоян. 2-тапсырмада із қалдыратын денелерді белгіледі. Дескриптор: Оқушылар ұшырған қағаз ұшақтың траекториясын сызды. Кейбір оқушылар қағаз ұшақты ұшырады. ҚБ: мұғалім «Жарайсың!», «Керемет!», «Жақсы!», «Өте жақсы!», «Ақылдысың!» деген тәрізді қанатты сөздер арқылы ынталандырады. Сөйтіп бағалайды «Бағдаршам» әдісі |
Суреттер Доп Оқулық Сыныпта парталардың орналасу схемасы салынған жұмыс парағы Оқулық «Маша мен аю» мультфильмі. «Сандаған аңдардың іздері» https://www.youtube Аңдардың іздерінің суреттері Көліктердің суреттері Аңдардың іздері салынған суреттер Әуен Жұмыс дәптері Қағаз ұшақтар Оқушылардың бейнелеп құратын пішіндік қатары
КЕрі байланыс тақтасы |
Ресурстар:
«Маша мен аю» мультфильмі.
«Сандаған аңдардың іздері» https://www.youtube.com/watch?v=rnm6 1GN2O8w