Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Қозғалыс траекториясы
Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне жаратылыстану пәнінен ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
31 Мамыр 2018
926
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән: Жаратылыстану | Мектеп: Айтқұл Шынасилов орта мектебі | |
Ортақ тақырып«Бізді қоршаған әлем» | Мұғалімнің аты: Ботабекова Роза | |
Күні: 11.05.2018ж | ||
Сынып: 1 | Қатысқандар : | Қатыспағандар : |
Сабақтың тақырыбы: | Қозғалыс траекториясы дегеніміз не? | |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | 1.5.1.3 қозғалыстың түрлі траекториясын зерттеу, оларды сурет түрінде көрсету;1.5.1.2 табиғаттағы және адам өміріндегі қозғалыстың маңызын анықтау;1.1.2.2 жасалған тәжірибені түсіндіру. | |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушы орындай алады: | |
Табиғаттағы және адам өміріндегі қозғалыстың маңызын түсінеді, қозғалыс түрлерін атайды. | ||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: | ||
табиғаттағы және адам өміріндегі қозғалыстың маңызын түсіндіреді,қозғалыс түрлерін анықтайды. | ||
Кейбір оқушылар орындай алады: | ||
Қозғалыс түрлеріне жасалған тәжірибені түсіндіреді және зерттейді мысал келтіреді. | ||
Бағалау критерийлері | ||
Тілдік мақсат | Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:Қозғалыс траекториясыҚозғалыс – движение - mitionТүзу – прямо - straiqhҚисық – криво – crooked | |
Талқылауға арналған сұрақтар: | ||
Құндылықтарды дарыту | Денсаулықты күтуге, салауатты өмір салтын ұстануға, еңбексүйгіштікке өздігінен білім алу дағдыларын дамыту | |
Пәнаралық байланыс | Математика-түзу сызық пен қисық сызық ұғымдары Дүниетану –мектепке барар жол. | |
АКТ қолдану дағдылары | Bilimiand.kz сайт материалдарын пайдалану арқылы АКТ дағдыларын қалыптастыру | |
Алдынғы оқу: | Қозғалыстың не екенін біледі. Денелердің өздігінен және күштің әсерінен қозғалатынын біледі. | |
Жоспар | ||
Жоспарланған уақыт есебі | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Басы | 1. Ұйымдастыру кезеңіШирату жаттығуы: «Қозғалысын қимылмен көрсет»Оқушылар шеңбер құрып тұрады. Бастаушы бір дененің атауын атайды, келесі оқушы оның қозғалысын қимылмен көрсетеді, қимыл көрсеткен оқушы келесі дененің атауын атайды. Келесі оқушы осы әрекетті қайталайды. -Біз табиғаттағы денелердің қозғалатынын және олардың қалай қозғалыс жасайтынын қимылмен көрсеттік. Сабақтың оқу мақсатын хабарлау:- қозғалыс траекториясының не екенін білетін боламыз. 2. Сыныптағы оқушыларды суреттердің көмегімен шағын топтарға топтастыру:1-топ «Әуе көліктері»2-топ «Су көліктері»3-топ «Құрлық көліктері» | Ширату жаттығуы: «Қозғалысын көрсет» |
Ортасы | 1. Қызығушылықты ояту Ұ. МКСуреттегі денелердің қозғалысын қарап, сұрақтарға жауап алу: Қозғалыстағы денелердің кейбірі өз соңынан із қалдырып жатады. Көліктің және басқа да заттардың қозғалыс кезінде жасайтын сызығын қозғалыс траекториясы дейміз. Жол – траектория ұзындығы деп аталады. Сөздік жұмыс: Қозғалыс траекториясыҚозғалыс – движение - mitionТүзу – прямо - straiqhҚисық – криво - crooked 2. «Топтас, ойлан, талқыла»ТТопқа ұсынылған суретте берілген денелердің қозғалыс траекторияларын сызып көрсетулерін алдымен қолдарындағы парақта топпен, интерактивті тақтада қаламмен сызып көрсетулері керектігін ескертемін1 топ 2 топ 3 топ Талқыланатын сұрақтар:-Біздің көріп отырған денелер қалай қозғалады?-Олар кеңістікте үнемі түзу сызық бойымен қозғала ма? Дескриптор - траектория түрлерін атайды;-көлік суретімен траектория түрлерін сәйкестендіреді. Кері байланыс: «Дұрыс-бұрыс » сауалнамасыҚБ- бағдаршам 3.Зерттейік Ж – Ендеше біз осы пікірімізді дәлелдеу үшін зерттеу жұмысын жүргізейік.Нұсқау беремін.1. Картон қорапты алып, ішіне құм себеміз2. Еңістеу келген төбешік пайда болуы үшін кітаптың көмегімен қисайтып орналастырамыз3. Ойыншық мәшинені қойып, итеріп жібереміз4. Құмға түскен ізді қолдарындағы қағазға түсіреміз5. Металл шарды төмен жібереміз6. Металл шардан түскен ізді қолдарындағы қағазға түсіремізМәшине түзу траекториямен, ал шар әр түрлі траекториямен қозғалады деген қорытындыны оқушылардың өздері шығарады. Дескриптор-тәжірибе жасайды,нәтижесін салыстырады;-әртүрлі траектория түрлерін анықтайды;- бақылау жұмысын жүргізеді. Кері байланыс: «Дұрыс-бұрыс » сауалнамасыҚБ- бағдаршам 4. Ұжымдық талқылау Т«Бауырсақ» ертегісін естеріне түсіру. Суретке қарай отыра бауырсақтың қозғалыс траекториясын оқушылардың өздеріне көрсетулерін сұрау. Топпен бауырсақтың қозғалыс траекториясын сыздырту.Талқылауға берілетін сұрақ: - Бауырсақтың қозғалыс траекториясы қалай болды?- Бауырсақтың үнемі түзу жолмен жүруіне не кедергі болды?Қорытындыны оқушылардың өздеріне шығарту:- Бауырсақтың үнемі жолда түзу жүре алмауына жолдағы кедергілер әсер етті. Солардың әсерінен ол айналып өтуіне,қисық жүруіне тура келді. Жетекші сұрақтар :- Біздің де қозғалыс траекториямыз өзгеріп отыра ма? Неге?Қорытындыны оқушылардың өздеріне шығарту: Дескриптор- жол түрлерін анықтайды.-бөгет сөзінің мағынасын түсіндіреді.-траекторияны өзгертеді. Кері байланыс: «Дұрыс-бұрыс »сауалнамасыҚБ- бағдаршам 5.Суреттер сөйлейді ТСуреттерге сүйеніп,қозғалыстың адам өміріндегі маңызы туралы әңгімеле. Дескриптор Кері байланыс: «Дұрыс-бұрыс »сауалнамасыҚБ- бағдаршам | Тақтадағы суреттер Траектория ережесінің сызбасы Флипчарт, маркер, сурет, қалам Картон қорап, астына қоятын кітаптар, құм, ойыншық мәшине, металл шар, жұмыс парағы |
Соңы | «Еркін микрофон» Микрофонды ұстай отырып, бүгінгі сабақ туралы өз ойларын айтады. | |
Қосымша мәліметтер |
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? | Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Зерттейік Барлығы : тәжірибе жасайды, нәтижені түсіндіреді. Көпшілігі:- әр түрлі қозғалыстың түрлерін салыстырады,ажыратады. Кейбірі :бақылау жұмыстарын жүргізеді ,мысал келтіреді,өмірмен байланыс орнатады. | Бағдаршам әдісі оқушылардың дамуын, оның ынтымақтастық құндылықтарын қалыптастырады. | денсаулық және қауіпсіздік-өздерінің қозғалыс траекториясын жоспарлау барысында жолдағы қауіпсіздік ережелерін есте сақтау ескертіледі. |
РефлексияСабақтың мақсатына жеттім бе?Ынтымақтастық атмоферасы қандай болды? Оқушылар арасындағы дифференциациялау бойынша іс-әрекеттер ұтымды болды ма?Жоспарланған уақытты ұстандым ба?Жоспардан қандай шегіністер жасадым және неліктен? | Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Қорытынды бағалау Сабақтың ең ұтымды кезеңдері.1:2.:Сабақты жақсартуға септігін тигізген екі сәт.1:2:Келесі сабақтың өткізілуіне септігін тигізетіндей осы сабақтан сынып және жеке оқушылар жайлы не білдім? |
Білім деңгейі әртүрлі оқушыларға арналған тапсырмалар кіреді. Қажеттіліктеріне қарай түрлі кестелерді немесе жаттығулар мен тапсырмаларды жасаймыз.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)