«Құм терапиясы»
Психолог: Боранбай Қ.Қ
Білім беру саласы: Шығармашылық
Бөлімі:сурет
Тақырыбы: «Құм терапиясы»
Мақсаты:Бала өзін жайлы , емін-еркін сезініп, шығармашылық белсенділік танытатын табиғи стимулдық орта қалыптастыру. Танымдық және психикалық процестерді дамыту, түйсікті (Форманы , түсті ,түйсікті )есті , зейінді, қиялды ,кеңістік түсінікті , қолдардың ұсақ қол мотоикаларын дамыту.
Қолданылатын көрнекті құралдар: слайд, видео, қасық, түтікше, пішіндер, желім, қағаз
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Педагогтің іс-әрекеті |
|
Мотивациялық- қозғаушылық |
Шаттық шеңбер: Видео Салем! Салем!
|
|
Ұйымдастырушылық- Ізденістік Сергіту сәті Ойын |
Кіріспе әңгіме(суретпен жұмыс) «Құм терапиясының» негізін қалаушы Карл Густав Юнг «Қиялдау - ол барлық мүмкіндіктердің анасы, онда қарама-қарсы сыртқы және ішкі дүние бірге қосылады» деген. Демек бала қиялындағы сөзбен айтып жеткізе алмайтын дүниесін құмға түсіре алатынды. Бала үшін әр өнердің түрі ерекше болғанымен, құммен сурет салу қай жағынан да тигізер пайдасы ерекше. Құм – тек баланы өнерге баулып қана қоймай, медициналық тұрғысынан да тиер көмегі ерекше. Қазіргі таңда, көпке таныла бастаған құм терапиясы да қарқын алып келе жатқаны баршаға мәлім. Балалар қазір құммен жұмысжасаймыз. Құмды шашып алмай, ақырын бір-біріне кедергі жасамай жұмыс жасаймыз. Құммен жұмыс жасап жатқанда қолдарынмен көздерінді ұстамаймыз. Балалар құм қандай? Жазда далада құм ойнадық па? Құм құрғақпа? Құмға су құйса не болады? Далада құмға не егеміз?
Балалар видеодан кайталайды
«Сәлеметсің бе, құм!» Кіші топ - Құмға алақанынды тигізіп амандасу. Сезім, Аделина, Малика, Медина, Али Дауысың шығарып «Салеметсің бе, құм!» Орта топ – құмды алақандарына алып қысық жаймен жіберіп амандасу. Айзере, Айару, Шахназ Дауыстап «Селеметсің бе Жер-ана!» Ересек топ – құммен бірінші оң қолымен, екінші сол қолымен амандасу. Нұрғиса, Айару, Ақниет, Айзере, Айсара Дауыстап «Салеметсің бе, Құмы да қымбат туған жер»
Әр ойынды ойнатар алдында түсіндірме жұмыс жүргізу
Барлық балалар құм зерттейді үлкейткішпен. Құрғақ құм мен сазбалшықты. Пішіннің түсін айтып, құмға ізін қалдыру. Қасықпен құрғақ құмды, содан сон саз балшықты көтеріп көреді. Түтікше койып көреді дәл солай. 1-2 минут Ортаңғы топ пен Еркесек топ: Қағазға желіммен жапырақ немесе күн салып, үстіне құм себу. 1-2минут Ал кіші топ: Саз балшықтан дайындалған дөңгелектен кірпі жасайды.
|
|
Қорытынды |
Құммен сурет салған ұнады ма? Құмның пайдасы бар мекен? Құм қандай екен? Құмға су құйса не болады екен? Өте жақсы балалар, қандай ақылдысындар. Жарайсыңдар сабаққа қатысуларын ұнады. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Құм терапиясы" ашық сабақ
"Құм терапиясы" ашық сабақ
«Құм терапиясы»
Психолог: Боранбай Қ.Қ
Білім беру саласы: Шығармашылық
Бөлімі:сурет
Тақырыбы: «Құм терапиясы»
Мақсаты:Бала өзін жайлы , емін-еркін сезініп, шығармашылық белсенділік танытатын табиғи стимулдық орта қалыптастыру. Танымдық және психикалық процестерді дамыту, түйсікті (Форманы , түсті ,түйсікті )есті , зейінді, қиялды ,кеңістік түсінікті , қолдардың ұсақ қол мотоикаларын дамыту.
Қолданылатын көрнекті құралдар: слайд, видео, қасық, түтікше, пішіндер, желім, қағаз
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Педагогтің іс-әрекеті |
|
Мотивациялық- қозғаушылық |
Шаттық шеңбер: Видео Салем! Салем!
|
|
Ұйымдастырушылық- Ізденістік Сергіту сәті Ойын |
Кіріспе әңгіме(суретпен жұмыс) «Құм терапиясының» негізін қалаушы Карл Густав Юнг «Қиялдау - ол барлық мүмкіндіктердің анасы, онда қарама-қарсы сыртқы және ішкі дүние бірге қосылады» деген. Демек бала қиялындағы сөзбен айтып жеткізе алмайтын дүниесін құмға түсіре алатынды. Бала үшін әр өнердің түрі ерекше болғанымен, құммен сурет салу қай жағынан да тигізер пайдасы ерекше. Құм – тек баланы өнерге баулып қана қоймай, медициналық тұрғысынан да тиер көмегі ерекше. Қазіргі таңда, көпке таныла бастаған құм терапиясы да қарқын алып келе жатқаны баршаға мәлім. Балалар қазір құммен жұмысжасаймыз. Құмды шашып алмай, ақырын бір-біріне кедергі жасамай жұмыс жасаймыз. Құммен жұмыс жасап жатқанда қолдарынмен көздерінді ұстамаймыз. Балалар құм қандай? Жазда далада құм ойнадық па? Құм құрғақпа? Құмға су құйса не болады? Далада құмға не егеміз?
Балалар видеодан кайталайды
«Сәлеметсің бе, құм!» Кіші топ - Құмға алақанынды тигізіп амандасу. Сезім, Аделина, Малика, Медина, Али Дауысың шығарып «Салеметсің бе, құм!» Орта топ – құмды алақандарына алып қысық жаймен жіберіп амандасу. Айзере, Айару, Шахназ Дауыстап «Селеметсің бе Жер-ана!» Ересек топ – құммен бірінші оң қолымен, екінші сол қолымен амандасу. Нұрғиса, Айару, Ақниет, Айзере, Айсара Дауыстап «Салеметсің бе, Құмы да қымбат туған жер»
Әр ойынды ойнатар алдында түсіндірме жұмыс жүргізу
Барлық балалар құм зерттейді үлкейткішпен. Құрғақ құм мен сазбалшықты. Пішіннің түсін айтып, құмға ізін қалдыру. Қасықпен құрғақ құмды, содан сон саз балшықты көтеріп көреді. Түтікше койып көреді дәл солай. 1-2 минут Ортаңғы топ пен Еркесек топ: Қағазға желіммен жапырақ немесе күн салып, үстіне құм себу. 1-2минут Ал кіші топ: Саз балшықтан дайындалған дөңгелектен кірпі жасайды.
|
|
Қорытынды |
Құммен сурет салған ұнады ма? Құмның пайдасы бар мекен? Құм қандай екен? Құмға су құйса не болады екен? Өте жақсы балалар, қандай ақылдысындар. Жарайсыңдар сабаққа қатысуларын ұнады. |
шағым қалдыра аласыз



















