Білу және
түсіну
-Ертегі қалай басталатын
еді?
-Ерте ,ерте
,ертеде
-Баяғы өткен
заманда.
-Кемпір мен шал
болыпты.
-Өте жақсы
,жарайсыңдар!
-ертегі қалай аяқталатын
еді?
-Бақытты өмір
сүріпті,
мақсат –мұратына жетіпті. т.
б.
«Болжау» әдісі (Құмырсқалар
жайлы бейнежазба)
-Бұл ертегі не жайлы деп
ойлайсыңдар?
-Құмырсқа
,дән,бидай
-Құмырсқа қандай жәндік
?
-Еңбеккор ,күшті,
қайратты.
Дескриптор:
Сұрақтардың негізінде
тақырыпқа қатысты ойын айтады.
- Жарайсыңдар балалар!
Құмырсқаны барлығымыз білеміз. Ол өте кішкентай жәндік. Бүгін біз
сол туралы өтеміз
- Олай болса бүгін біз
Құмырсқа мен бидай дәні ертегісімен танысамыз.Бұл ертегіні жазған
итальян жазушысы Леонардо Да Винчи Бүгінгі сабағымыздың мақсаты:
Бұл ертегінің қай түріне жататынын анықтаймыз, кейіпкерлерін
сипаттаймыз.Олардың іс-әрекетіне баға береміз.
Леонардо да
Винчи (1452 ж 15 ақпан -1519ж
2 мамыр ) – қайта өрлеу дәуіріндегі Италияның аса ірі қайраткері
және сол кезеңнің негізін қалаушылардың бірі. Леонардо да Винчи тек
ұлы суретші ғана емес, ұлы математик, физик, астроном, архитектор
және инженер болған. Леонардо да Винчи Анкиано елді мекенінде
дүниеге келген. Әкесі – құжат куәландырушы, ал шешесі – қарапайым
шаруа. Леонардо жастайынан еңбексүйгіш болып өседі. Жас
кезінде сурет пен мүсін өнерін жақсы көрген. Ол өзінің оңаша
бөлмесіне шегірткелер мен кесірткелердің алуан түрін, жыландарды,
көбелектерді, ірі теңіз шаяндарын, жарқанаттар мен басқа да
жәндіктерді әкеліп толтырады. Осы мақұлықтарға қарап отырып
шабыттанған ол әрқайсысының бейнесін ең бір фантастикалық үйлесімде
пайдаланып, құз жартастардың арасынан өрмелеп шығып келе жатқан
әлдебір құбыжықтардың бейнесін жасайды. Леонардо До Винчи «Мона
Лиза» суретін салған. Бұл оның ең әйгілі
шығармасы.
«Шынжыр » әдісімен мәтінді
мәнерлеп оқу.
Барлық оқушы оқиды соны,
тыңдап баға береді.
Неліктен топтарымыз Талап,
Еңбек ,Қанағат, деп аталған деп ойлайсыңдар?
- Себебі Құмырсқа өте
еңбекқор, Қанағатшыл және талапшыл, ұйымшыл
жәндік.
Құмырсқа не тауып
алды?
Оны қайда апармақшы
екен?
- Балалар неге ол бидай дәнін
көміп кетті деп ойлайсыңдар?
Балалардың пікірін
тыңдау
Дескриптор:
-Мәнерлеп
оқиды.
-Тізбектей оқуды жалғастыра
алады.
Кері байланыс: Жарадыңдар
балалар! Осы бағытта жалғастырыңдар.
Қолдану .
«Топтық
жұмыс»
Енді топтық жұмысымызды
бастайық.
1-топ Суретте ертегінің қай
сәті бейнеленген / тауып оқу / - Әй еңбеккор құмырсқа! менің
сөзімді тыңдашы өзің! Құмырсқа арқасындағы ауыр дәнді жерге
түсіріп,дәннің сөзін тыңдап,демалып отырды.
2-топ Бидай пікірінің
дұрыстығын дәлелдеу
Бидай құмырсқаға өмір құпиясын
айтады. Өзінің жүз дән болатынына сендіреді.Бидай өз сөзінде
тұрады. Айтқанын орындайды.
3-топ Ертегідегі құмырсқаны
сипатта
Құмырсқа
ақылды,мықты,қайратты,ерінбейді,
ойланады,еңбекқор
4-топ Ертегідегі бидай дәнін
сипатта
Дескриптор:
1.Суретте ертегінің қай
сәті бейнеленген тауып оқиды
2.Бидай пікірінің
дұрыстығын дәлелдейді
3.Сөйлеу барысында сипаттау
сөздерін қолданады.
Міне, керемет! Мен сіздердің
пікірлеріңе қосыламын. Еңбекқор, ақылды, қайратты досының сөзін
бағалайтын, берген ақылдан нәтиже шығара білетінекенін
анықтадық.Сонымен қатар иісшіл, есте сақтау қабілеті керемет екен.
Еңбек етуді құмырсқадан үйрен деген осы екен.
Бағалау:2 жұлдыз, 1
тілек.
Кері байланыс: -топ бір
–біріне баға береді
-ұсыныс пікірлерін
айтады
Сергіту сәті Ұзын мұртты
құмырсқа
Сөздік
жұмысы
Билингвизм
әдісі:
Ертегі-сказка-tale
Құмырсқа- муравей-
unt
Дән-зерно-grain
Жұппен жұмыс (Дәптермен
жұмыс)
Өзара диалог құрып
сұхбаттасады.
Бір-бірімізбен жұптасып жұмыс
жүргіезйік.
Ертегі кейіпкерлерімен диалог
құрып, сұхбаттасайық.
Дескриптор:
-Бір-бірімен диалог құрып
сұхбаттасады.
Кері байланыс: Өте
керемет!
Бағалау:
«От
шашу» арқылы.
«Құмырсқаның қанағаты»
диафильм көрейік
«Қабырға сұлбасы»
әдісі
Құмырсқаға тән белгілерді
тауып жазады және баға береді.
|