“5 сұрақ”
әдісі
-Есеппен жұмыс жасағанда ең
алдымен не істейміз?
-Одан соң не
болады?
-Ал соңында
ше?
- Бұл есептер қалай
аталады?
-Неліктен оларды құрама есептер
деп атайды? Өйткені олар 2 не оданда көп артық амалмен
шығарылады.
- Ендеше бүгінгі сабағымыздың
тақырыбы:Құрама есептер. Алматыға
саяхат.
Сабақтың мақсатын
хабарлау- 2 амалдан тұратын есептерді
шығару.
Бағалау- белсенді
қатысқан оқушыларға стикерлер
таратылады.
Топтық тапсырма
№1.
Балалар есептеулерді
орындай отырып Алматыдағы көрікті
жерлермен
танысады. Әр топқа
2есептен беріледі. Амалдардың
орындалу
ретін
анықтайды.
-
15-3•5+7•2=14
-
24:4•5+50=80
-
47+(12+6):3=53
-
4•9-3•2•1=30
-
27:
(12:4)+32:4=17
-
7•4+20:2-6•5=8
-
45:9•5+18:2=34
-
24:
(2+6)-14:7=1
№2
Есепті оқып шығуды
жəне өрнектерді қарастыруды
ұсынамын.
Сұрақтар
құрастырып,еесептерді шығар.
Аспалы жолмен
жүретін бір шағын кабинаға 8 адам
сыяды.
Серуенге 24 бала, олардан 3 есе кем
ересек адам келді.
Сұрақ: Ересек адам
қанша?
24:3=8
Сұрақ: 1 кабинаға 8 адамнан
сыйса, 24 балаға қанша
кабина керек?
24:8=3
Сұрақ: Балаларға қарағанда
ересек адам қаншаға кем?
24-24:3=16
Сұрақ: Серуенге барлығы
қанша адам келді?
24+24:3=32
Сұрақ: Барлық адамдар қанша
кабина керек?
(24+24:3):8=4
Сергіту
сәті. Серпілген сауал әдісі арқылы
көбейту кестесін еске
түсіру.
№3 Есептер бойынша
өрнек жаз.
Ә р
топқа 1 есептен беріледі. Ауызша
оқиды.
Ойлан-жұптас-талқыла. Сұлбалармен
жұмыс.
“Кім жылдам”
ойыны
Әр топқа құрама
есептің шарты жазылған қағаздар таратылады. Бірақ олардың кейбір
сөздері түсіп қалған. Есептің шартын толықтыр және оны
шығар.
-
Ағашта 8 торғай және 12 шымшық
отыр еді. Бір кезде ағашқа жүрісін білдірмей мысық келді. Оны
көрген … ұшып кетті.
-
Автобуста 17 бала мен 14
ересек адам келе жатыр. Аялдамада … түсіп қалды..
-
Дүкенде 12 кг карамель және 16
кг шоколад бар. Балалар мерекесіне …
сатылды.
|