Материалдар / Құрама есептер Алматыға саяхат
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Құрама есептер Алматыға саяхат

Материал туралы қысқаша түсінік
2-сынып оқулығы бойынша математика пәнінен ашық сабақ. 116-сабақ Құрама есептер/ Алматыға саяхат. Рефлексия, Кері байланыс, сабақтың ортасы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Мамыр 2022
504
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Мектеп: №182 ЖББМ

Сабақ тақырыбы: Алматыға саяхат .Құрама есептер.


Күні: 20.04.2022ж

Мұғалімнің есімі: Есалы Ұ.М.


Сынып 2 «Ә»

Қатысқандар саны

Қатыспағандар саны


Сабаққа негізделген оқу мақсаты


2.5.1.4 санды бірнеше есе арттыру/кемітуге; еселік салыстыруға берілген есептерді талдау жəне шығару; кері есептерді құрастыру жəне салыстыру.

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар: 2 амалды есептерді шығару.

Оқушылардың басым бөлігі: 2 амалдағы есептерді модельдеу жəне шығару.

Кейбір оқушылар: 2 амалды есептерді құрастыру жəне шығару.

Бағалау критерийлері:


Екі амалдан тұратын есептерге талдау жасай алады, оларды шығаруды үйренеді.

Тілдік мақсаттар

Тілдік дағдылар: Нақты есептің бір немесе екі амалмен орындалатынын түсіндіруді.

Терминология: Есеп, шарт, сұрақ, талдау, есепті шығару жоспары,

жауап, өрнек

Сөз тіркестері:

Есептің сұрағына бірден жауап беруге бола ма? Негіздеңіздер.

... амалын орындап, нені білуге болады?

Амалдарды орындаудың ретін түсіндір (алдымен нені білдіңіздер, сосын нені ...).

Құндылықтарды дарыту

  • Шығapмaшылық және сын тұpғысынaн oйлaу

Қapым-қaтынaс жaсaу қaбілеті

Пәнаралық байланыстар

Өнер, жаратылыстану, АКТ пәндерімен байланыстыру.

АКТ қолдану дағдылары

Тақырыпқа берілген тапсырма негізінде.

Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім

2 амалмен берілген есептерді шығару

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Басталуы

(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі:

Математика–қызық пән

Бәріміз оны білеміз

Қызықты есеп шығарып

Тез жауабын береміз.


Топқа бөлу. Пазл құрастыру арқылы 3 топқа бөлу

  • Көк төбе тобы

  • Шымбұлақ тобы

  • Медеу тобы


Үй тапсырмасын тексеру


Қызығушылықты ояту.

Біз бұл сабақта біздің математикалық саяхатымызды жалғастырамыз. Бүгін біз еліміздің ең басты қаласы – Алматыға аттанамыз,жаңа тапсырмаларды орындайтын боламыз, осы қаланың кейбір көрікті жерлерімен танысатын боламыз.Саяхатымыз қызықты әрі көңілді болуы үшін қызықты тапсырмаларды орындап көрелік.

«Ой қозғау» стратегиясы.
- Балалар, таңертең тұрғанда күнді дене жаттығуларынан бастайтын сияқты сабағымызды «Ой жаттығуларынан» бастайық. Менің сұрақтарыма жылдам жауап беріп көріңдер.

  1. Ұзындығы 12 м болатын ағашты бірдей 3 бөлікке бөлді. Əр бөлікте қанша метрден болады?

  2. Егер əр гүлшоқта 3 гүлден болатын болса, 27 раушангүлден қанша гүлшоқ құрастыруға болады.

  3. Тігін шеберханасында бірдей 4 көйлекке 16 түйме қадалды. Əр көйлекке қанша түймеден қадалды?

  4. Асханада 9 шағын үстел бар. Əр үстелдің жанында 4 орындықтан тұр. Асханада барлығы қанша орындық бар?

  5. Жарысқа 45 спортшы қатысты. Егер əр командада 5 адамнан болса, жарысқа қанша команда қатысты?

  6. Кітапхананың үлкен оқу залында 40 үстел бар, ал кіші залында одан 5 есе кем. Оқу залында неше үстел бар?








Ортасы

5 сұрақ” әдісі

-Есеппен жұмыс жасағанда ең алдымен не істейміз?

-Одан соң не болады?

-Ал соңында ше?

- Бұл есептер қалай аталады?

-Неліктен оларды құрама есептер деп атайды? Өйткені олар 2 не оданда көп артық амалмен шығарылады.


- Ендеше бүгінгі сабағымыздың тақырыбы:Құрама есептер. Алматыға саяхат.

Сабақтың мақсатын хабарлау- 2 амалдан тұратын есептерді шығару.

Бағалау- белсенді қатысқан оқушыларға стикерлер таратылады.



Топтық тапсырма №1.

Балалар есептеулерді орындай отырып Алматыдағы көрікті жерлермен

танысады. Әр топқа 2есептен беріледі. Амалдардың орындалу

ретін анықтайды.

  1. 15-3•5+7•2=14

  2. 24:4•5+50=80

  3. 47+(12+6):3=53

  4. 4•9-3•2•1=30

  5. 27: (12:4)+32:4=17

  6. 7•4+20:2-6•5=8

  7. 45:9•5+18:2=34

  8. 24: (2+6)-14:7=1



2

Есепті оқып шығуды жəне өрнектерді қарастыруды ұсынамын.

Сұрақтар құрастырып,еесептерді шығар.

Аспалы жолмен жүретін бір шағын кабинаға 8 адам сыяды.

Серуенге 24 бала, олардан 3 есе кем ересек адам келді.



Сұрақ: Ересек адам қанша?

24:3=8

Сұрақ: 1 кабинаға 8 адамнан сыйса, 24 балаға қанша кабина керек?

24:8=3

Сұрақ: Балаларға қарағанда ересек адам қаншаға кем?

24-24:3=16

Сұрақ: Серуенге барлығы қанша адам келді?

24+24:3=32

Сұрақ: Барлық адамдар қанша кабина керек?

(24+24:3):8=4



Сергіту сәті. Серпілген сауал әдісі арқылы көбейту кестесін еске түсіру.


3 Есептер бойынша өрнек жаз.

Ә
р топқа 1 есептен беріледі. Ауызша оқиды.




Ойлан-жұптас-талқыла. Сұлбалармен жұмыс.





Кім жылдам” ойыны

Әр топқа құрама есептің шарты жазылған қағаздар таратылады. Бірақ олардың кейбір сөздері түсіп қалған. Есептің шартын толықтыр және оны шығар.

  1. Ағашта 8 торғай және 12 шымшық отыр еді. Бір кезде ағашқа жүрісін білдірмей мысық келді. Оны көрген … ұшып кетті.

  2. Автобуста 17 бала мен 14 ересек адам келе жатыр. Аялдамада … түсіп қалды..

  3. Дүкенде 12 кг карамель және 16 кг шоколад бар. Балалар мерекесіне … сатылды.


Алматы

Суреттері














Қима қағаздар















Оқулық




















Доп



Оқулық,

тақта













Қима қағаздар

























Аяқталуы


Рефлексия. Әр оқушы №6 есепті жеке шығарады.


Кері байланыс.

Екі жұлдыз,бір тілек” әдісі



Үйге тапсырма: № 5 . 31 - бет




























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!