Материалдар / "Құрамында дәрежесі бар өрнектерді түрлендіру" 7 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Құрамында дәрежесі бар өрнектерді түрлендіру" 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған бағдарлама бойынша жазылған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Сәуір 2018
1124
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



ТақырыбыСабақ 10

Құрамында дәрежесі бар өрнектерді түрлендіру
Күні,айы:Мұғалімнің аты-жөні: Дюсембаева Жанар Асхатовна
7 сынып Сабаққа қатысқан оқушылар саны:Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары7.1.2.5алгебралық өрнектерді ықшамдауда дәрежелердің қасиеттерін қолдану;7.2.3.1құрамында дәрежесі бар сандар тізбегінің заңдылығын және жетіспейтін мүшелерін анықтау
Сабақ мақсатыБарлық оқушылар:Дәрежелі өрнектерді түрлендіруді меңгерту. Формуламен табу екенін ұғындыру.Дәрежесі күрделі теңдеуді шешу үшін әуелі орындауға болатын бөлігін есептеп алатынын үйрету


Оқушылардың басым бөлігі:Топқа бөлу барысында жағымды психологиялық ахуал тудырамын. Оқушылар жекелеме,жұппен,топпен жұмыс істей отырып идея бөліседі, өнім жасалады, талдайды, жинақтайды, қортындылайды, бағалайды.


Кейбір оқушылар:Формуламен шығара алады Дәрежелі өрнектерді түрлендіре алады дәрежесі күрделі теңдеуді шешу үшін әуелі орындауға болатын бөлігін есептеп алатынын есеп шығаруда қолдана біледі.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңдеріЖоспарланған жұмысРесурстар
Сабақтың басы(2-5 минут)(а) Оқушылардың назарын сабаққааударуҰйымдастыру бөлімі:Оқушылармен амандасу,түгендеу,3 топқа бөлу.Оқушылар дәптерлерін ауыстырып тақта арқылы тексеру

Графикалық диктант: иә- жоқ- Негіздері бірдей дәрежелерді бөлгенде негізін өзгеріссіз қалдырып, бөлінгіштің дәреже көрсеткішін бөлгіштің дәреже көрсеткішіне қосамыз (азайтамыз)- (а 3)2 = а 5 тең (а 6)- (- 3х2у8)2 =4у16- Дәрежені дәрежеге шығарғанда, негізін өзгертпей дәреже көрсеткіштері қосылады.- 3-5 ∙ 33 = тең ()- Бөлшекті дәрежеге шығарғанда, оның аламының да, бөлімінің де әрбір көбейткішін осы дәрежеге шығарады.- (2999+ 3001)0 = 6000 –ға тең? - Негіздері бірдей дәрежелерді көбейткенде, олардың дәреже көрсеткіштерін қосып, негіздерін өзгеріссіз қалдырамыз .- (-а)10 ∙ а5 ∙ (- а)3 = а 18 (- а 18)2. Ауызша есептер шығару арқылы жасырылған сөйлемді тауып, мағынасын ашу:6х2)3 (Б) 1,4с4∙20с10 (І) 5в5)2 (Л) 8 (2с3)2 (І) (2а2х)3 (М) 102 – 52 (Қ) (А) (7-9)5∙1250 (З) х12 ∙ (х2)3 (Ы) 3 а3 ∙ (-ав2)4 ) х5 :(х∙х4) (А)


Сабақтың ортасы (6-40 минут)(МК,Ұ) Ағылшын математигі С. Стивин санды дәреже түрінде жазуды ойлап тапты: 3(3) + 5(2) – 4 . Қазіргі кездегі түрі:33 + 52 – 4 Дәрежені ең көп қолданатындар астрономдар. Олар әр қадамдарында алып сандармен кездеседі және олармен есептеулер жүргізеді. Мысалы: Андормеда тұмандығына дейінгі ара қашықтық 95000000000000000000 км , Күн массасы жуықтап алғанда 2000000000000000000000000000000 кг. Осындай алып сандарды жазу , есептеу қиындыққа соғады. Сондықтан санды стандарт түрде жазуды қолданады. км и кг. Сонымен қатар дәрежені биологтар, химиктер де қолданады.Ертеде Ежелгі славяндықтар алып сандарды жаза білген, олардың арнайы атаулары болған:«тысяща» = , «тьма» = , «легион» = ,«леодр» = , «ворон» = ,«колода» = .

Дәреже ұғымы енгізіледі. Дәреже деген ұғым бізге таныс па?» жалпыға ортақ сұрақ қойылады. Оқушылар өз ойларын йтады.    Натурал көрсеткіштің дәреженің жазылуына тоқталып,  негізі, дәреже көрсеткіші туралы айтылады.                                   Сұрақ: Дәреже негізі қандай сандар болуы мүмкін ?Ж: Натурал, бүтін, бөлшек.                            Сұрақ: Дәреже көрсеткіші қандай сан болады?Ж: Натурал.Жаңа сабақ: Сұрақ: егер көбейткіш біреу болса, дәреже түрінде жазуға болама?Ж: Ия.1 топ а=а1Жауаптарын жүйелей отырып. Дәрежеге анықтама беру.  2 топ ап  =а×а×а×а×а×а  (n-рет)мұндағы а кез келген сан, nнатурал санАнықтаманың көмегімен балалар тақтадағы өрнектердің ішінен дұрысын табады.

3 топ а-п=1/а Жауаптарын жүйелей отырып. Дәрежеге анықтама беру.

Тапқыр болсаң, тауып көр.№ 127-129 1 топ- 1; 4 барлық есептен2топ – 2;51. Деңгейлік тапсырмалар:І- деңгей: « 3 » 1.Өрнектің мәнін тап:   24 ·с-3, мұндағы с = . 2. Амалды орында:а) (х7)3 · х12б) х -12 : х 3;  в) ( 3 х6 )33. k- ның қандай мәнінде теңдік дұрыс болады: 58 : 5k = 54ІІ деңгей: « 4 »Есепте : ІІІ деңгей: « 5 » х-ті тап: х 26 29 = 2175 тапсырма- “ 4 тапсырма
Оқулық

А4 форматты ақ қағаз,қарындаштаріҚосымша тапсырма:1.1.

Сабақтың соңы( 41-45мин)

Оқушылардың сабақ бойынша ой қорытуларын сұрайды; оқушылар ұсынысы арқылы келесі сабақ мақсатын айқындайды. РефлексияОқушыларға стикерлер таратылады.
  • Сабақ маған түсініксіз
  • Тақырыпты түсіндім,бірақ есептеген кезде қиналамын
  • Маған сабақ ұнады. Тақырыпты меңгердім


    Қосымша ақпарат
    ҚорытындылауТөмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.
    1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?



    Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе?1.2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?1.2.


    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!