Мектеп |
Сабақ тақырыбы: Құрамында квадрат түбірлері бар өрнектерді тепе-тең түрленд |
Күні | Мұғалімнің есімі: |
Сынып8 | Қатысқандар саны | Қатыспағандар саны
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаты | 8.1.2.3көбейткішті квадрат түбір белгісінің алдына шығару және көбейткішті квадрат түбір белгісінің астына алу. |
Сабақ мақсаттары: | Барлық оқушылар:Көбейткішті квадрат түбір белгісінің алдына шығарады; көбейткішті квадрат түбір белгісінің астына алады.Оқушылардың басым бөлігі: Өрнектерді түрлендіріп көбейткішті квадрат түбір белгісінің алдына шығарады; көбейткішті квадрат түбір белгісінің астына алады.Кейбір оқушылар: Өрнектерді түрлендіріп, көбейткішті квадрат түбір белгісінің алдына шығарып; көбейткішті квадрат түбір белгісінің астына алып талдайды. |
Бағалау критерийлері: (жетістік критерийлері,табыс критерийлері,күтілетін нәтиже) | көбейткішті квадрат түбір белгісінің алдына шығарады;көбейткішті квадрат түбір белгісінің астына алады. |
Тілдік мақсаттар | Оқытудың тілдік мақсаты: көбейткішті түбір таңбасының алдына шығару;көбейткішті түбір таңбасының астына енгізу;квадрат түбірдіңқасиеттерің білу. |
| Пәнге қатысты лексика мен терминология: «Көбейткіш», «квадрат түбір», «түбір белгісі», «теріс емес», «арифметикалық түбір», «квадрат түбір», «қысқаша көбейту формулалары». |
| Диалог үшін сөз тіркестері: квадрат түбірден...шығады, көбейткішті түбіртаңбасының алдына шығару үшін..., көбейткішті түбір таңбасыныңастына енгізу үшін... |
Құндылықтардыдарыту | «Қазақстанның тәуелсіздігі жәнеАстана» идеясы бойынша оқушылардың бойына патриоттық адамгершілік, өзара сыйластық қарым-қатынастарды дамыту. |
Пәнаралықбайланыстар | Физика пәнінде кинетикалық энергия формуласынанжылдамдықтың формуласын қорытуда қолданылады. |
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім | Оң және теріс сандар, санның дәрежесі. |
Сабақ барысы |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар | Ресурстар |
Сабақтың басы | Ұйымдастыру кезеңі: оқушы зейінін шоғырландыру.Ширату жаттығулары. «Бинго» әдісі: белгілі бір тақырыпқа кіріспе немесе қарым-қатынас дағдыларын дамытудың амалы ретінде пайдаланылады.Оқушыларға сұрақтар қоя отырып, оқу мақсатын бірге тұжырымдаймыз. | «Бинго»слайды |
Сабақтың ортасы | Жаңа материалды меңгеру.BilimLand білім беру порталынан жаңа тақырыпқа байланысты бейнероликты көрсетемін.Жаңа материалды игеру үшін «Елшілер» әдісі:белсенді тыңдау, шешендік өнер және сөйлеу мәнері, бөлу және өзара байланыс құру дағдыларын қалыптастырады.«Атомдармен молекулалар» әдісімен топтарға бөледі.(Т)1-тапсырма. «Үшіншісі артық» әдісі: оқушылар осы заттардың арасындағы кез келген қарым-қатынасты тереңірек түсініп, оларды тиісінше жіктей білу үшін, олардың арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтайды. Ойлау,шешім қабылдау, проблеманы шешу,бірлескен жұмыс, ақпаратты басқару дағдыларын қалыптастырады.1)2)3)4)Дескриптор:дұрыс тұжырымды анықтайды;жауаптарын негіздейді.ҚБ: «Серпілген сауал» әдісі бойынша топтар бір бірін бағалайды.Кері байланыс. 1) Көбейткішті түбір таңбасының алдына қалай шығарады?2) Көбейткішті түбір таңбасының ішіне қалай шығарады?(Ж)2-тапсырма. «Көршіңмен талқыла» әдісі:оқушылар өз ойларын дауыстап айтып беру үшін пайдаланылады.Астана қаласындағы Бейбітшлік және келісім сарайындағы конференц-залдың едені шаршы тәріздес. Еденнің ауданы 288 м2. Конференц-залдың еденіне қанша метр жиектеме (плинтус) керек?Дескриптор:шаршының қабырғасын табады;шаршының периметрін есептейді;есептің жауабын жазады.ҚБ: «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы жұптар бір-бірінің жұмысын бағалайды.Кері байланыс. Ауданның формуласынан ұзындықты табуда көбейткішті түбір белгісінің алдына шығаруды қалай қолдандыңдар?(Т) 3-тапсырма. «Сәйкестендіру» белсенді әдісі: Оқушылардың алған білімін қолдану, нақтылау және оқушылар белсенділігін арттыру мақсатында қолданылады.Кинетикалық энергияның формуласынан жылдамдықтың формуласын қорытып, берілген мәндерді орнына қойып кестені толтырады. Дескриптор:- айнымалының мәндерін формулаға қояды;- мәнін есептейді;- көбейткішті түбір таңбасының алдына шығарады;- мәндерін сәйкестендіреді.ҚБ: «Жетістік баспалдағы» әдісімен оқушылар берілген тапсырма бойынша қандай білім баспалдағында тұрғанын анықтайды. Кері байланыс: Физика пәнінде квадрат түбірдің қасиеттерін қалай пайдаланасыңдар? |
«Үшіншісі артық»Слайды
«Көршіңмен талқыла слайды»
«Сәйкестендіру» слайды |
Сабақтың соңы
| Қорытынды: «Миыңның суретін сал» әдісі. Оқушылар мидың суретін салып, оны сабақ кезінде меңгерген білімдерін білдіретін сөздермен толтырады.Рефлексия: «Динамикалық шеңбер» арқылы кері байланыс жасай отырып сабақты қорытындылаймын. Рефлексия арқылы келесі сабаққа түзетулер енгіземін.Үй тапсырмасы: оқулык, 39 бет, №4.8(1,3) |
|
Қосымша ақпарат |
Саралау | Бағалау | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
1-тапсырма.«Диалог және қолдау көрсету» тәсілі кейбір оқушыларға тапсрыманы орындау барысында жан-жақты әрі нақты көмек қажет болады.2-тапсрыма.«Қорытынды» тәсіліБарлық оқушыларға бағытталған нұсқау бере отырып, олардың әрқайсысының өздерінен не күтетіндігін түсінгендігіне көз жеткізу керек.3-тапсырма. «Қарқын» тәсіліКейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істейді, негізгі тапсырмаларды түсіндіруде көмек қажет ететін оқушыларға уақыт беріледі. | «Бас бармақ»әдісі бойынша топтар бір бірін бармақ көрсету арқылы бағалайды.
«Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы жұптар бір-бірінің жұмысын бағалайды.
«Жетістік баспалдағы» әдісімен оқушылар берілген тапсырма бойынша қандай білім баспалдағында тұрғанын анықтайды.
| Денсаулық және қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтау. Сабақта белсенді оқыту әдіс-тәсілдері қолданылатындықтан оқушылар сыныпта еркін қозғалады. |