Материалдар / Құрақ көрпеше құрау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Құрақ көрпеше құрау

Материал туралы қысқаша түсінік
Құрақ көрпеше құрау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Шілде 2018
871
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ: Құрақ көрпеше құрау.

7С.Ерубаев атындағы мектеп интернат.Түркістан қаласы


Күні:

Пән мұғалімі Ибрагимова Эльмира


Технология 8-сынып

Қатысқаны: қатыспағаны:


Сабақтың мақсаты

Құрақтың құралу әдіс-тәсілдерін және оны қолдану жолын меңгеру


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Оқушылар құрақ түрлері мен құралу жолынан

мәлімет алады.

Басым бөлігі: Құрақ түрлерін ажыратып,белгілі түрлерін құрай біледі.

Кейбір оқушылар: Схема бойынша жасалу жолын пайымдап,

қиып,құрай алады.


Алдыңғы оқу 5 мин

Өткен тақырыптардан сұрақ жауап: «Тест» тапсырмасы


Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар


Басталуы

А) Топқа біріктіру


Б) Сергіту сәті

5 мин


2 топқа құрақ қиындыларын үлестіру арқылы бірігеді.


Қималарды біріктіру.Шыққан құрақ түрін анықтау арқылы топ атауын тағайындау.


үлестірмелі қима кеспелер

«Қызыл, сары, көк, жасыл»

Құрақ түрлері бойынша.

І-топ «қызғалтақ»

ІІ-топ «сынық мүйіз»


Ой шақыру.


5 мин


Ашық сұрақтар қою:

1Халқымыз құрақ жасау өнеріне неліктен ерекше көңіл бөлген?

2.Құрақты басқа қандай елдерде қолданады?

Қазақ тілінде құрақ құрау өнері-.........

Орыс тілінде құрақ құрау өнері-........

Ағылшын тілінде құрақ құрау өнері-....

Жапон тілінде құрақ құрау өнері-........


«Миға шабуыл»





«Әлемді шарлау» тәсілі


3.Қызығушылықты ояту.

5 мин


І-топ: Құрақ құрауда қолданылатын материалдар мен түстердің үйлесімділігі.


ІІ-топ: Құрақ түрлері мен қолдану орыны.


Топпен бірлесе отырып,

сұраққа жауап беру.



Мағынаны ашу

15 мин

Сарамандық жұмыс:

Әр топқа берілген тапсырманы орындау.

1.Қауіпсіздік ережесі.

2.Эскиз бойынша құрақты құрап тігіп шығу.

3. Құрақ түріне сипаттама беру.

Топпен бірлесіп мата қындыларынан берілген құрақты құрайды.

ТҚЕ сақтайды.



Деңгейлік тапсырма

Мақал-мәтелдердің жалғасын тап:

1.Өнерлі болу-зейнет,

Өнерсіз болу .......................

2.Жеті рет өлшеп ............................

3.Шебердің инесі де

Күймесі де-..............

4.Ағаш көркі жапырақ,

Адам көркі .................

5.Шешеннің сөзі мерген,.....................

6.Байлықтың атасы-...........,анасы-......

7.Істегенің еліңе жақсы,

Үйренгенің ................

8.Еңбек қылсаң ерінбей,......................

Сөзжұмбақ «Қол өнер»


Топпен бірлесе отырып, жалғасын табады.


«Жалғасын тап»








Сөзжұмбақ

Аяқталуы

Ойтолғау

5 мин

Саралау : Жекелеген оқушыларға «қол өнер» сөзжұмбағын шешу. Қабілеті жоғары оқушылар:Берілген құрақ түрінің сызбасын, қима үлгісін жасау

Топ мүшелері құрақ түрлері мен құралу жолынан және тіккен құрақтары бойынша постер қорғау

Бағалау: Оқушылардың үйренгенін тексеру: «Бағалау парақшасы» бойынша бағалау.

Шығармашылық жұмыс





Пәнаралық байланыс

Математика,сызу,әдебиет пәнімен.


Кері байланыс

3 мин


Үй тапсырмасы:

2 мин

«Баспалдақ» тәсілі бойынша:сабақтың ұнаған-ұнамағанын,қиындық туғызған тапсырмалар мен келесіде нені қалайтынын жазады.


Құрақ көрпеше құрау.


стикерлер


Рефлексия

Оқушылардың бойында ерекше қызығушылық пайда болды, өзім де сабақты топпен жүргізуде бағыт-бағдар беру, ой қозғайтын сұрақтар қоя білуге әлі де машықтану қажеттігін түсіндім.

Сабақ туралы пікір:

Сабақ өз мақсатына ................., оқушылар бірлесе жұмыс .................... эскиз бойынша құрақ құрай .....................Топ мүшелері бір-біріне көмек................., топтағы әрбір мүше өз үлесін қоса ............................. Бірінші сабақта жеке оқушылар......................................................., енді бірлесіп, уақытты үнемді.....................................................................................................

Қорытынды бағамдау:

Тапсырманы жеңілден күрделіге қарай машықтандыру керек екен, ең бастысы топта қызықты тәсілдерді ұйымдастыра білу керек екен.

Қандай екі нәрсе табысты болды?

  1. Топта жұмыс жасауды меңгерді.:.......

  2. .Уақытты тиімді пайдалануға үйрене......................................

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды?

1.Оқушы мүмкіндігін ескеру қажеттігі:......................................

2..Кері байланыспен жұмыс жүргізу..........................................

Сабақ барысында мен жекелеген оқушылар туралы келесі сабағымды жетілдіруге мұғалімнің ізденісі көмектесетін білдім.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!