Материалдар / Қырғи қабақ соғыстың кезеңдері мен түйінді оқиғалары қандай? 9 сынып

Қырғи қабақ соғыстың кезеңдері мен түйінді оқиғалары қандай? 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал Дүние жүзі тарихы пәні бойынша 9 сыныпқа арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қараша 2020
1329
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Page 1

Арыс Әйгерімтарихпәнімұғалімі, Ақшұқырмектеп-
гимназиясыКММ
Ұзақмерзімдіжоспарбөлімі: ХХ ғасырдыңекінші
жартысындағыәлемніңсаясидамуы
9 сынып
Сабақтыңтақырыбы: Қырғиқабақсоғыстыңкезеңдері
мен түйіндіоқиғаларықандай?


Page 2

•9.3.2.2 -«қырғи қабақ соғыс» ұғымын түсіндіру үшін тарихи оқиғаларды талдау;
•9.3.2.3 -тарихи фактілер мен картаға сүйене отырып, әскери-саяси одақтар НАТО
және ВШҰ-ның қарсылығын сипаттау;
•9.3.1.4 -тұлғаның тарихтағы рөлін анықтау
Осы сабақта қол жеткізілетін
оқу мақсаттары(оқу
бағдарламасына сілтеме)
•Қырғи-қабақ соғысының тарихи маңызын талдайды;
•НАТО және ВШҰ-ң құрылу себептерін анықтайды;
•У.Черчилльдің тарихтағы рөлін анықтайды.
Сабақтың мақсаты:
➢Қырғи-қабақ соғысындағы басты оқиғаларды анықтайды;
➢НАТО және ВШҰ-ң құрылу тарихын анықтайды;
➢У.Черчилльдің «қырғи-қабаққа» тигізген әсерін сипаттайды.
Бағалау критерийі:
Тілдік мақсат:
Құндылықтарды дарыту:
Пәнаралықбайланыс:
•Айтылым«Ассоциативтіқатар» әдісі
•ЖазылымТермин сөздерменжұмыс
•Оқылым «Баяндама» әдісі
•Тыңдалым«Баяндама» әдісі
•Терминология: Суықсоғыс, биполяр, держава,социология,капитализм
«Мәңгілікел» жалпыұлттықидеясының6 құндылығы«Тарихтыңмәдениетпен тілдің
біртұтастығы»
* Ынтымақтастық
География


Page 3

Сабақтың басы
Ұйымдастыру сәті.
Оқушылармен амандасу.
«Гүлмен тілек»
Оқушыларға жылы
атмосфералық жағдай
туғызу (бір-бірімізге тілек
айту,көңіл-күйді көтеру)
Сыныпты 3 топқа бөлу
« Маршалл»
« Кариб»
« Фултон » Сабақтың ортасы
1-тапсырма.
«Ассоциативті қатар»
әдісі. Ассоцациялық
суреттерарқылы
тақырыптуралы
тақырыптуралытүсінік
қалыптастырады.
2-тапсырма. Термин
сөздермен жұмыс
3-тапсырма. «Баяндама»
әдісі: Мәтіндіоқи
отырып, топтағыбарлық
бала өзтүсінгендерін
кезек-кезекжазып
шығады,талдайды
Сабақтың соңы
Кері байланыс: «Ара
райы» әдісі
Үйге тапсырма: «Қырғи-
қабақ соғысы болмағанда
әлем қандай болар еді?»
тақырыбына эсссе жазу


Page 4

Барыншақолдаукөрсетудіқажетететін
оқушылар: Термин сөздерменжұмыс
жасауарқылыжеңілсұраққажауапбереді.
Орташақолдаудықажетететіноқушылар:
«Баяндама» әдісіарқылымәтінменжұмыс
жасайды, сұрақтарқұрастырады.
Қолдаукөрсетуіаз қажетететіноқушылар:
«Ассоциативтіқатар» әдісіарқылы
суреттербойыншатақырыпбойынша
түсінікқалыптастырады
Сабақбарысындақаншалықта
игергендерінтексерумақсатында«Ауа
райы» әдісіарқылыәроқушыөзін
бағалайды
Әртапсырмабойыншамұғалімнің
мадақтауы, ұпайсандары(1-5) болады.
Партададұрысотыру;
Интерактивтітақтаныдұрыс
пайдалану;
Мойынғажаттығуларжасау.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ