Білім беру салалары: «Қатынас», «Таным», «Әлеуметтік орта»Білім беру бөлімі: Айнала қоршаған ортаСабақтың тақырыбы: «Қыс»Сабақтың мақсаты: 1.Қыс мезгілі туралы түсініктерін қалыптасыру. Қысқы табиғатерекшеліктерін көре білуге үйрету. 2.Балалардың ойлау қабілеттерін, тілдерін дамытып байланыстырып сөйлеуге үйрету. 3.Табиғатты аялауға, әсемдікті көре білуге, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.Әдіс-тәсіл:Сұрақ-жауап, түсіндіру, әңгімелеу.Көрнекіліктер: Қыс мезгілін бейнелеген суреттер,жасыл шырша,бейнелеу құралдары,аудио-жазба(боранның дыбысы)Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі.А. СәлемдесуӘ. Жылы лебіздер білдіру:- Амансыңдар ма балалар! Мен сендермен бүгін кездескеніме өте қуаныштымын. Қане, бір-бірімізге қарап, әдемі күлкімізді сыйлайықшы!- Балалар, менің қолымдағы ойыншық қалай аталады? Әрқайсымыздың осындай жұмсақ жүрегіміз бар. Бірақ ол үлкен емес. Әр адамың жүрегінің үлкендігі қолын жұмғандағы жұдырықтай.Қане,жүрегіміз қандай екен, көрейекші. Балалар алақандарын жұмып, жұдырықтарына назар аударады.- Балалар, осы жүректі бір-бірімізге сыйлай отырып тілек айтайық.- Мен саған жақсылық тілеймін.- Мен саған қуаныш тілеймін.- Әдемі қыз бол- Достарың көп болсын- Батыр бол- Әрқашанда күліп жүрҒажайып сәт.Енді балалар барлығымыз бір сәт көзімізді жұмайықшы (Боранның дыбысы естіледі)- Ненің дыбысын естіп тұрсыңдар?- Боран, жел, суық- Бұл қай кезде болады?- Қыста- Енді міне қар жауып тұр жапалақтап, айнала аппақ қар2.Негізгі кезең.(Шырша әуені шығады,шебердің ортасында шырша тұрады)-Балалар мынау не?- Шырша- Балалар шыршаны қай кезде әсемдейміз?(сурет арқылы сұрақ-жауап)- Жаңа жыл.-Жаңа жыл қай кезде болады?-Қыста.-Қыста қандай өзгерістер болады, сендер не істейсіңдер?- Күн суық болады, су қатып мұз болады, айнала аппақ қар, ойнаймыз, шаңғы тебеміз, аққала жасаймыз, Аяз атаны күтеміз- Шыршамыз неге көңілсіз, оған не жетіспейді?- Оны әсемдеу керек, оған ойыншық кертекЕндеше балалар біз шыршаны әсемдейік.Қазір біз үш орталыққа бөлінеміз. Әр орталықтың тапсырмасымен таныстырайын.Бейнелеу орталығында: балалар ілетін картон, қағаздан жасалған ойыншықтарды түрлі-түсті бояуларға бояйды.Манипулятивтік орталығында:балалар алдарында тұрған жасыл шыршаны әсемдейді. Ол үшін әр түрлі түске боялған макарон өнімдерін жіпке тізбектей отырып, шыршаға ілетін моншақ жасайды.Зерттеу орталығында:балаларға қардың, судың, мұздың қасиеттерін эксперимент түрінде көрсету.Ал енді балалар кеуделеріндегі эмблема белгісімен орталықтарға бөлініп, жұмыстарымызды бастаймыз.Сигнал арқылы балаларды жинау, бойларын сергіту.Сергіту сәті:Биік болып өсеміз, Шыршамыздай жайқалып. Табиғатты сүйеміз, Денемізді тік ұстап Билеп, билеп аламыз.3. Қорытынды: Орталықтарда қандай жұмыс жасадық?-Біз бейнелеу орталығында шыршаға ойыншықтарды түрлі-түске боядық.-Біз зерттеу орталығында судың қасиеттерін зерттедік.-Біз манипулятивтік орталығында шыршаға әр түрлі түстен моншақтар жасадық.-Жақсы балалар күннің екінші жартысында орталықтармен ауысасыңдар.-Енді балалар, жасаған ойыншықтарымызбен шыршаны әсемдейік.(Балаларды сүйсіндіру,мақтау)Ойыншықтарың, моншақтарың, ұлпа қарларың қандай керемет!-Балалар, мына қорапты бізге кім әкеді екен, Аяз Атамыз сендерге риза болып жіберген шығар. (Балаларға сыйлық бояма кітапшалар)-Балалар енді барлығымыз әсемделген, әдемі шыршамызғашеңберге тұрып «Шырша» әнін айтайық.Рахмет сендерге балалар.