Пән: Бейнелеу өнері/
Заттық-тәжірибелік әрекет
Түрі: Бинарлы
сабақ /екі пәнді қатар
өту/
Күні: 01.02.2022
Сынып: 1 «Б»
Мұғалім: А.Т.
Токенова
Ортақ
тақырып: Саяхат
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Еркін
тақырып
Қыс
композициясы
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
1.2.4.1 қауіпсіздік техникасын
сақтап материал мен құрал қолдану;
1.3.3.3 заттармен жағдаяттарды
ойнау;
1.3.3.4 заттарды атау,
желімдеп жапсыру;
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Барлығы: Алған білімді меңгеруге әрекет
жасайды.
Көбі:Тақырыпты түсінуге, тыңдап,
жетекші сұрақтар арқылы үлгі бойынша
ұғуға
ұмтылады.
Кейбірі:
өмірде қолдануға
талпынады.
|
Жетістік
критерийлері
|
Тапсырмаларды орындау арқылы,
заттардың орнын біледі. Өз қолымен жасайды, тағы да жасауға
ұмтылады.
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Жауапкершілікке, бірін-бірін тыңдап, сыйлауға
үйрету
|
Пәнаралық
байланыс
|
Айналадағы әлем пәні арқылы пән аралық
байланыс жүзеге асады.
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
Бейнетаспа арқылы заттың орнын
анықтайды.
|
Тілдік
құзыреттілік
|
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың
кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
|
Шаттық
шеңбері:
Амансың ба, алтын
күн?
Амансың ба, Жер
ана?
Амансың ба,
достарым?
Аман болайық
бәріміз!
|
Кеңістік белгілерін
қайталау: Жоғары - / қолды
көтереміз/
Төмен - /қолымызды
түсіреміз/
Ортаға - /ішке
жиылу/
Шетке - /сыртқа
шығу/
|
|
Сабақтың
ортасы
|
1 ақпан
- /қыстың соңғы айының алғашқы
күні, сейсенбі/ түсінік беру
-Балалар, бүгінгі сабағымыз
бұрынғы сабақтарға қарағанда өзгеше
болады.
-Бүгін, бейнелеу өнері мен
заттық-тәжірибелік әрекет пәндерін біріктіріп өтетін
боламыз.
-бүгінгі сабақта «Қыс
композициясын» бейнелеп, жапсыру жұмыстарын жасаймыз. Сендерге
сәттілік!
/Сабақта орындалған әр
тапсырмадан кейін аққаланың бөліктерін жапсыртып отырамын. Соныңда
аққала толық шығуы керек/
Миға
шабуыл:
«Ойнайық та,
ойлайық!»
Шарты: Киімдерді жыл мезгілдеріне байланысты
тауып, жәшіктерге салу;
Балалардың есте сақтауын,
зейінінің шоғырлануын қадағалауға
арналады.
ҚЫС
ЖАЗ
Мағынаны
тану:
Интербелсенді тақтадан бейне
жазбаны тамашалап, бізде суретті салуға әрекет
жасайық.
Жұмысты бастамас бұрын,
қауіпсіздік ережелерін еске түсіріп
алайық.
Қауіпсіздік
ережелері:
-
Бояуды ауызға
салмаймыз!
-
Жұмыс жасап отырған
қолымызбен басқа заттарды
ұстамаймыз!
-
Бір – бірімізге бөгет
жасамаймыз!
-
Ұқыпты
орындаймыз!
Жұмыс нәтижесін айқындау
үшін «бас
бармақ» арқылы ынталандырамын,
қолпаштаймын.
Дәптермен
жұмыс:
-
Тапсырманың орындалуын толық
түсіндіру;
-
Сұқ саусағымыздың ұшын гуашқа
матырып алып, бұтақтардың үстіне қар сияқты етіп қойып,
бояймыз;
-
Жұмысты ағаштың үстіңгі
жағынан бастап орындаймыз;
-
Жерді де қармен
көмкереміз;
*Бояп болған соң, қолымызды
дымқыл майлықпен сүртеміз!
|
Таныстырылым, оқулықпен
жұмыс
-Аққаламыздың астыңғы
үлкен бөлігін жапсырамыз.
https://youtu.be/YJbbWJtNWZk
-Аққаламыздың денесін
жапсырамыз.
|
Сергіту
сәті:
|
«Бала, бала балақан»
/бейнетаспадан қайталау/
|
|
Қызықты
тапсырма
|
Түсінікті
түйінде:
***Сурет қиындыларын сандар
ретімен қояды
***Төртінші затты тауып,
жапсыр;
|
-Аққаламыздың екі қолын
жапсырамыз.
|
Нейро
жаттығу
|
АЛАҚАН – партаға алақандарын
қояды.
ШАРБАҚ – алақандарын қырынан
қояды.
ЖҰДЫРЫҚ – жұдырықтарын түйіп,
жинайды.
|
Сыныптың лидері
орындатады.
|
|
Ж ұмысты
жалғастыр:
- Салған ағашымызға енді
кішкентай көжек жапсырайық;
- Оның үстінен арнайы ақ түсті
қиыршықтармен көмкерейік;
|
-Аққаламыздың басын
жапсырамыз.
|
Шабытты
шыңда:
|
Интербелсенді тақтада
орында:
***Балаларға көмектес,
жоғалған заттарын тауып бер;
|
-Аққаламыздың басыны
шелегін жапсырамыз.
|
Сабақты
қорытындылау
|
*** Суреттерді реттімен
орналастыр;
|
Тақтаға
жапсырту
|
Оқушыларды
бағалау
|
Бүгінгі сабаққа белсенділік
танытып, тапсырмаларды тамаша орындағандарың үшін алғыс білдіріп,
дипломмен марапаттаймын
|
|
Сабақтың
соңы
|
Рефлексия:
- Сабақтан алған көңіл –
күйімізді өзіміздің жапсырған шыршаларымыз арқылы
белгілейміз.
- Егер, сендерге бүгінгі
сабағымыз ұнаса, өз шыршаларыңды ормандағы шыршалардың жанына
орналастыр.
- Ұнамаса, шетіне
қоямыз.
|
|